ඔන්න මචං BTC නිකන් ලග තියන් ඉන්නෙ නැතිව බය නැත

pjgprabath

Well-known member
  • Aug 2, 2008
    1,120
    1,686
    113
    ඔන්න මචං BTC නිකන් ලග තියන් ඉන්නෙ නැතිව බය නැත

    [FONT=&quot]:):):)ඔන්න මචං [/FONT][FONT=&quot]BTC [/FONT][FONT=&quot]නිකන් ලග තියන් ඉන්නෙ නැතිව බය නැතිව [/FONT][FONT=&quot]invest [/FONT][FONT=&quot]කරන්න පුලුවන් කිසිම අයකිරිමක් නැහැ [/FONT][FONT=&quot]site [/FONT][FONT=&quot]ඒකක් ගැන කියන්නයි යන්නෙ [/FONT]​
    [FONT=&quot]මෙකෙන් අපිට පුලුවන් 0.0050000 දාලා වැඩෙ පටන් ගන්න අනිවර්යයෙන් මෙගාන හරි ඩැඩියෙන් තියෙන්න ඔනැ අපිට [/FONT][FONT=&quot]invest[/FONT][FONT=&quot] කරන්න අවස්තා ගනනාවක් තියෙනවා තොරගන්න හැබැයි [/FONT][FONT=&quot]BTC[/FONT][FONT=&quot] වැඩියෙන් දනවානම්‍ තමා ගොඩක් ඒවා තොරගන්න පුලුවන් වන්නෙ. මම තොරා ගත්තෙ අඩුම [/FONT][FONT=&quot]invest[/FONT][FONT=&quot]plan [/FONT][FONT=&quot]ඒක ඒකියන්නෙ 0.0050000[/FONT][FONT=&quot] BTC Convent USD 40.85 [/FONT]​
    [FONT=&quot]BTC[/FONT][FONT=&quot] දාලා වැඩෙ පටන් ගත්තා මෙක දවස් 15 වෙන් කල්පිරෙනවා ඒකියන්නෙ දවසට 0.00011500 පොලියක් සමග දවස් 15 වට [/FONT][FONT=&quot]BTC [/FONT][FONT=&quot]0.00672500 හම්‍බුවෙනවා මෙකෙන් මම [/FONT][FONT=&quot]Deposit [/FONT][FONT=&quot]කරපු [/FONT][FONT=&quot]BTC 0.0050000 [/FONT][FONT=&quot]සමග මට ලාබය හැටියට 0.0017250 ලැබෙනවා දවස් 15 [/FONT][FONT=&quot]BTC Convent USD 14.09,USD Convert to SLR 2167.04 :P:P[/FONT][FONT=&quot]මුදලක් දවස් 15ට ගන්න පුලුවන් නිකන් බලන් ඉදලම.[/FONT]​
    [FONT=&quot]කරන්න තියෙන්නෙ පොඩිදෙයයි [/FONT][FONT=&quot]https://bitcy.biz/?ref=pjgprabath[/FONT]

    link[FONT=&quot] ඒක [/FONT][FONT=&quot]Click [/FONT][FONT=&quot]කරලා [/FONT][FONT=&quot]Account [/FONT][FONT=&quot]ඒකක් [/FONT][FONT=&quot]Create [/FONT][FONT=&quot] කරගන්න [/FONT]referral link[FONT=&quot] ඒකෙන් වැඩෙට බහින්න ඒතකොට මෙ නුල දාපු මටත් පොඩි කික් ඒකක් ඒනවානෙ මචං ඒත් ඒක්කම [/FONT][FONT=&quot]Regional Representatives [/FONT][FONT=&quot]විදිහට ඉන්න ලංකාවෙ ඉන්න ඒකම ඒකා මම [/FONT][FONT=&quot]https://representatives.bitcy.biz/[/FONT]link[FONT=&quot]
    [/FONT]
    [FONT=&quot]ඒක ගොස් [/FONT][FONT=&quot]Registration [/FONT][FONT=&quot]වෙන්න මම දැනටත් ඩැඩෙ කරනවා[/FONT]​
    [FONT=&quot]ඉට පස්සෙ [/FONT][FONT=&quot]BTC [/FONT][FONT=&quot]Deposit [/FONT][FONT=&quot]කරන්න තියනෙ [/FONT][FONT=&quot]Make Deposit [/FONT][FONT=&quot]කියන තැන [/FONT][FONT=&quot]Click [/FONT][FONT=&quot]කරලා [/FONT][FONT=&quot]Casual [/FONT][FONT=&quot]තොරගන්න ඒන [/FONT][FONT=&quot]BTC Transfer Number [/FONT][FONT=&quot]ඒකට [/FONT][FONT=&quot]BTC [/FONT][FONT=&quot]ඒවන්න තියෙන්නෙ. ඔයා කරන [/FONT][FONT=&quot]Deposit[/FONT][FONT=&quot] කරන ගනනට කොචචර ගනනක් හම්‍බුවෙනවාද කියලා [/FONT][FONT=&quot]site [/FONT][FONT=&quot]ඒකෙ තියන [/FONT][FONT=&quot]calculate [/FONT][FONT=&quot]ඒකෙන් බලා ගන්න පුලුවන් තව තමන්ට හම්‍බුවෙන පොලිය [/FONT][FONT=&quot]Daly [/FONT][FONT=&quot]තමන් [/FONT][FONT=&quot]Deposit[/FONT][FONT=&quot] කරපු වෙලාවෙම [/FONT][FONT=&quot]ADD [/FONT][FONT=&quot]වෙනවා වැඩක්කර ගන්න ඒකෙක් ඉන්නවානම්‍ ඒලකිරි වගෙ ඩැඩක් ගන්න වැඩි විස්තර ඔනැනම්‍ ඒලකිරි වගෙ ඉන්නවා මචං තව මෙකෙ[/FONT][FONT=&quot]පට්‍ට [/FONT][FONT=&quot]promotion [/FONT][FONT=&quot]ගොඩක් තියනවා අවිල්ලම බලන්න:):)[/FONT]​
     
    Last edited:

    dannchann

    Member
    Oct 11, 2014
    27
    9
    3
    HYIP sites wala invest karala kelawa gaththa ekek widihata me site eka anumatha karanne naha. BTC price digata bahinna gaththata passe mun paduratath nokiya maru wenawa minissunge sallith aragena. :no:
     

    pjgprabath

    Well-known member
  • Aug 2, 2008
    1,120
    1,686
    113
    :angry::angry:යකො තොපිට කිව්‍වට වැඩක් නැහැ ලංකාෙව්‍ෙ උන්ගෙ හැටිනේ තොපෙ e mail දිපිය invest කරපුවා පෙන්නන්න:frown::frown: මෙ මගුලට image add කරාට add වෙන්නෙ නැ හු***** තො:angry:
     
    Last edited: