මමත් ගෙයක් හදන්න ඉන්නේ....ඔබලගේ විස්තර මට පී ඇම් එකක් දාන්න පුලුවන් නම් සලකලා බලන්න පුළුවන් මචෝ.. 


machan oya kiyana samanya geyata dana materials saha umbalage uparima kalaya gana kiyanwada?????
and if you have and financial agreement with organization ewath dapan......machan wade bokken karanawanm sup ekak dennam..............
aduma matawath geyak hadaganna bari ye.....
by the way Sq feet 1100 kiyanne purchase keeyak wageda>>>apita thawa option ehema daganna puluwanda umbalage package ekata matharawa (like thappaya ,tiles warga,designs wenas karanna wage)
by the way Congratulations machan
මචන් මට කියපන් නිදන කාමර 3 , සිනමා කාමරකුයි අතුලත්ව ගෙයක් හදන්න කීයක් යනවද?
Machan mage gedara second floor eka gahanna one... ව.අ.750ක් witara tiyenne. Slab eka dala rooms 3k hadala wahale gahanna kiyak withara yaida??
කොළඹින් පිට වැඩත් කරනවද ?
නුවර එළියේ වගේ ??![]()
MRකොලුවා;16287670 said:machan ape gedara tile wada tika witaraka karagganna barida... more than 400sqft thiyenawa karanna



