ඔබේ සතුරාගෙන් පලිගන්නා ආකාරය. ඩීමන් ගේ කෝ&#349

ranjana disasekara

Well-known member
  • tamange hondama yaaluwa wagay indala lokuuu drohikam karala ahu unaata passeth nawathwannay nati pakaykta karanna deyak kiyala dennako..

    (mama uu wa maara vidiyata viswaasa karaa, antimata uu magay company ekath ugay namata liyaagaththa, maawa police case ekakatai, money fraud ekakatai hira karala)

    magay sahoodarayek kiyala hitala hama dayma karala dunnaa... antima dawase car ekakuth aran dunna
    mayka boruwak neway...

    habai mama nikan inne num nehe... oyala viswaasa karanawada yaaluwanay may siddiya unay maasa 6kata kalin,,, adatath mata ninda yannay nehe.. eli wenakan beer ekak gagaha innawa arenna...

    oona kenekuta oona deyak kiyanna puluwan .......dan kiyanna oyalage adahas


    Ado meh ookata AIDS/herpies tiyena gaaniyekwa set karapan gaanak deela huttige puth wasala hamarai habai uu bandalanam karanna epa. ara ahinsaka gaani pau.

    oya wafe ape pansale hamuduruwekta kalaa game ewn ekatu wela game gaanu godakata herpies dan looka upasaka ammala set ekak una
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,840
    6,104
    113
    උඩට ඒමට අවශ්‍ය ත්‍රෙඩ් එකකි, බම්පි
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    උබ නම් පිස්සු ඩයල් එකක් මචන් :lol::lol::lol:
    thread1 පට්ට ගති බන්....:):)
    මටත් 077 නම්බර් එකකින් කෝල් එනව උබේ යක්ෂ අයිටම් 1ක් දන්න ඕන...:rofl:

    උඹ kaushala1988,Nalindax,
    ^Night Fury^,bus කාරයොන්ට උන්ට ගොට්ට අල්ලන උන්ට දීල තියනව දුවන්නම... පවු බන් :rofl::rofl: :lol::lol::lol::lol::lol:

    මේ 27page කියවන්නේ මම දැන් :)

    KPZ ge කතාවෙන් පස්සේ මේක තමයි එකදිගටම කියවන්නේ මේ.......:yes::yes::yes::yes:
     
    Last edited:

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    මචං, මොන දේ කරත් සත්තුන්ට නම් ගහන්න කරන්න යන්න එපා.යකෝ බල්ලො හපන් නැතුව රොටී දාන්නද??? උන් හපනවා තමා. ඒක උගේ රාජකාරිය.ඔතන ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ බල්ලා හපන එක ගෙදර මිනිස්සු ගනන් ගන් නැති එකනේ. ඒකට බල්ලා පලි නෑනේ. කරනවා නම් කරන්න ඕනේ ගෙදර මිනිස්සුන්ට ගේමක් දෙන එක. නැතුව සතෙකුට පොල්ලකින් තඩි බාන එක නෙමෙයි. ගෙදර ජනෙල් දෙක තුනක් කුඩු කරලා දාපන්. එතකොට කොහොමත් ගෙදර මිනිස්සු දැන ගන්නවා බල්ලගේ සීන් එකට තමා ජනෙල් වලට ශොට් එක වැදුනේ කියලා. මොන දේ කරත් තිරිසන් සත්තුන්ට අනුකම්පා කරපන්. මිනිස්සුන්ට වගේ නෙමෙයි.උන්ට තේරෙන්නෑ උන් කරන්නේ මොනවද කියලා වත්.
    aniwaryenma
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    Me thread eka ayemath bump wela... ela.

    - Issara ape iskole issaraha hitiya hena loku oluwen inna kellek hitiya. Ape ekek innawa uge thaththa VOG kenek. Positive pregnancy test ekak yawwa uge thaththata horen seal eka aragena. Kellawa thawa podden gedarin elawanawa.

    - Thawa podi athal aragena thiyenawa paththare mangala danweem walata call deela kella balanna enawa kiyala. Paw ban eka family ekak dawal ta kannath ekka uyala thibunalu (ekatath hariyanna dan mama awurudu 3k single).

    - Thawa eka paarak class eke kello dennek ge sim card maru kara (Nokia 1100 ekakui thawa mokakda Sony Ericson ekakui). Eda nam patta athal ban.