පන්සලකට ගියත් පල්ලියකට ගියත් wedding එකකට funeral එකකට ගියත් මගේ එකම පැතුම කෙල්ලක් ලයින් වේවා ලයින් වේවා
haki ikmanin obage prarthanawan itu wewa kiya mama pathami ...........
![]()
පන්සලකට ගියත් පල්ලියකට ගියත් wedding එකකට funeral එකකට ගියත් මගේ එකම පැතුම කෙල්ලක් ලයින් වේවා ලයින් වේවා
haki ikmanin obage prarthanawan itu wewa kiya mama pathami ...........
![]()
hmmm oyath lassanai habai mama tharamatama na wage![]()
haki ikmanin obage prarthanawan itu wewa kiya mama pathami ...........
![]()
Maaath pathami![]()
men wadak ? mama koheda kemathi kiwe oyataNangi boru balaporoththu deela dan kadana eka hondayi da?![]()
![]()
hm
දැන් මොනවද බැරි....
ඔයා නිකන් ප්රශ්නයක් වගේ නෙ අහන්නෙ....??
නිකන් ඇහුවෙ ඉතින්....තලහ ගියාද![]()
![]()
t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRcbzCfIMqz2cEvhsPFCHqlIQK--sPB3FPne3EpwrUiWzuim9-Mb7ynB1Tl

mama kiwe mata hithuwana de misak katawath mada gahanna hithala newe hode ????
අන්න හීනියට පැරිස් අක්කට ගැහුවා....![]()
අන්න හීනියට පැරිස් අක්කට ගැහුවා....![]()

mama kiwe mata hithuwana de misak katawath mada gahanna hithala newe hode ????




oka kellange heti bn.e aya akamethi thamm ketha unath kethai kiyl kiynn.lassana aya dekkam mara widihat irisiya karanw.![]()

thanks akki... mama akki kethai kiwe na et mama tharamatama na kiyalai kiwe oyath lassanai khehe ithin hondai ne..![]()
meka click karoth mawa hack wewida ?t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRcbzCfIMqz2cEvhsPFCHqlIQK--sPB3FPne3EpwrUiWzuim9-Mb7ynB1Tl


thanks akki... mama akki kethai kiwe na et mama tharamatama na kiyalai kiwe oyath lassanai k

irisiya karanna mata welawak na ayyandi .mage hithenam oya wage kunu na hode ?????oka kellange heti bn.e aya akamethi thamm ketha unath kethai kiyl kiynn.lassana aya dekkam mara widihat irisiya karanw.![]()
dan oyata sathutu athi randu hadala methanaMeen meya sira aran....
Paw ithin![]()