ඔයාගෙ මූනුපොතට වැඩියෙන්ම ආව කෙනා හොයා ගම&#3540

gangst3r.93

Member
Sep 24, 2010
11,663
655
0
ගම්පහ

නැ මචො, ඔතන එන්නෙ අපි වැඩිපුරම අන්තිම දවස් වල Chat කරපු, කට්ටියගෙ පිලිවල්ලට, Chat එක දාපු Time එක, ලයින්ස් ගාන ඔක්කොම එක්ක Calculate කරලා ඔය ලිස්ට් එක හදන්නෙ,

අපේ ඔන්ලයින් ඉන්න අය Sort කරන්නෙ ඔය ලිස්ට් එකේ පිලිවලට. :)

Best friend ඇප්, Who know your all secrets වගේ ඇප්ස් හදන්නෙ ඔය ලිස්ට් එකේ හැටියට :P

:yes::yes::yes::yes::yes::yes:උබ හරි
මමත් ඕක බැලුව:cool:
හැබැයි මේක බලල ඊට වඩා දෙයක් ඉගෙන ගත්තා:D
එක නිසා TFS:yes::yes:
 

thelaa rox

Well-known member
  • Feb 23, 2009
    15,405
    431
    83
    37
    lonley planet
    ඔක මචන් තියෙන්නෙ අපේ පේජ් එක බලපු අය නෙවෙයි ඔතන. එහෙම කවුන්ට් කරන්න මොකවත් script එකක් නැහැ.. අනික අපේ පේජ් එකේ ඒක save වෙන්න හඳලා නැහැ. ඔතන තියෙන්නේ අපි chat කරපු අය පිළිවලට.. ඔතන පලමු වෙනියට තියෙන්නේ උබ අන්තිමට chat කරපු කෙනොගේ ID එක... එහෙම පිළිවලට message box එක තියෙන විදිහට තමයි ඔතන වැටෙන්නේ.. තව දෙයක් තමයි in box clear කරපන්කෝ ඔතන මොකවත් නැති වෙනවා.. නැතුව වෙන කෙනෙක් අපිව බලන සීන් එකක් නෙවෙයි.....

    :yes: yes ur correct
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    මම හිතන්නේ ඕකේ එන්නේ අන්තිමට අපේ ප්‍රොෆයිල් එක බලපු අය :confused::confused::confused:
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,093
    9,819
    113
    එක තැනක නෑ
    meka nam boruwak wage ban. meke mulinma enne wadiyenma apu kena nemei. anthimata apu kena. anith eka wadiyenma awe 2 times wenda baha. e nisa meka boru. profile eka last visit ekarapu piliwelata list eka enawa. echcharai
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    ඔය බොරු බං ඔය ලිස්ට් එකේ තියෙන්නේ ෆ්‍රෙන්ඩ් ලිස්ට් එක. තව ෆෝන් එකෙන් ඔන්ලයින් ඉන්න ලිස්ට්, චැට් ලිස්ට් වෙනම තියේ.

    අපේ fb එකට ආපු අය කව්ද කියල සාමාන්‍ය යුසර් කෙනෙකුට හොයන්න ක්‍රමයක් හෝ app නෑ කියල fb නිලවශයෙන් දන්වලත් තියේ