ඔයෙගාල්ලා ගාව 2008 GCE 0/L කාලසටහන තියනවද? තියනවනම් මට ෙදනවද, ෙබාෙහාම ස්තුතිය්:yes:
Muditha_Bandara Member Oct 6, 2008 261 2 0 34 Nov 15, 2008 #1 ඔයෙගාල්ලා ගාව 2008 GCE 0/L කාලසටහන තියනවද? තියනවනම් මට ෙදනවද, ෙබාෙහාම ස්තුතිය ්
djmuthu Well-known member Apr 8, 2007 2,049 32 48 35 Under the Sky Nov 15, 2008 #2 exam department website eke blanna mata mathaka vidiyata www.doenets.com thama address eka
Muditha_Bandara Member Oct 6, 2008 261 2 0 34 Nov 15, 2008 #3 mmm, 1ke na. oka government website wala na. mokada e gollo update karanne na .but thx for the info bro..
mmm, 1ke na. oka government website wala na. mokada e gollo update karanne na .but thx for the info bro..