Hmm mama ATM charges free bank ekak hoyanakota HSBC hambune naane ithin LOLC gaththaDebit cards gana thamai ban ahuwe mama.
------ Post added on Dec 8, 2022 at 5:57 PM
Hmm mama ATM charges free bank ekak hoyanakota HSBC hambune naane ithin LOLC gaththaDebit cards gana thamai ban ahuwe mama.
------ Post added on Dec 8, 2022 at 5:57 PM
Hmm mama ATM charges free bank ekak hoyanakota HSBC hambune naane ithin LOLC gaththa
HSBC ewunge Advance account ekak open karanna laksha 1.5 salary ekak one. Nathnam 1 million fixed karanna one.

Eka nam case ekak na Kurunegala HSBC kiyala ekak aththe na ekai case eka![]()

Umbalata mona HSBC da ban gameh anatha kukuloh ne
(Branch ekak nathath online ahaki)
baa, yannama wenawa.Account ekak open karana eke indan credit card ekak req karana ekata enakam okkoma online karanna baa ne
Kolambata HSBC Gamata LOLCbaa, yannama wenawa.

na bn online puluwanGenie kohomada ban ganne? Branch ekakata yanna onada?
HSBC wadak ne kiyala tama mama kiyanne. Yako premier user kralath melo rahak ne kiyala baya natuwa kiyanna puluawn.Mage bank eka Sampath. Mama aththatama me thread eka damme Rs.30 kapena awula gana ahanna nemei ban. Lankawe onema ATM ekakin salli ganna puluwan card ekak gana danaganna. Eth thread eka hit wune salli kapenne nathuwa ATM withdrawal karana options gana. Mata withdrawal ekata Rs.30 kapena eka aththatama awualk naha. Mata one lesiyen salli ganna dakina onema ATM ekakin. Ekata kalin use kale Frimi. Eketh 30k kapenawa.
Okkoma ewa baladdi HSBC hondai kiyala hithenawa.
01.) No annual fee for HSBC CC (Now paying 4200 per annum) and Debit card (Now paying Rs.500 for Frimi card)
02.) Withdraw money from any ATM with no fee
03.) HSBC Advance CC instead of Platinum (Gameh anatha kukulanta pennala pora wenna puluwan Mr. Been wage)
04.) No need to bring money while roaming abroad
View attachment 191301
Credit card ekakin fuel station ekaka payment ekak karama 1% surcharge ekak wadinawa. Cashback ekak newei.mokakda machan fuel surcharge kiyanne? Sampath AMEX eke nam 2% cashback wenawa fuel gahuwama.
------ Post added on Dec 8, 2022 at 5:57 PM
or that this dude has an FD? Worthless shit. It's not like an Amex Black.anika ban status scene ekak oka. card eken salary eka hoyanna puluwan. premier ekak wananawa kyianne itin colombo kaali dannawa mu aduma gaane 100k wath payee tax gewana dial ekak kiyala![]()
![]()
Amex lankawe hit ne ban.Credit card ekakin fuel station ekaka payment ekak karama 1% surcharge ekak wadinawa. Cashback ekak newei.
Sampath cards walata fuel surcharge ekak na. Anith okkoma cards walata thiyenawa (cashback naththam).
or that this dude has an FD? Worthless shit. It's not like an Amex Black.
------ Post added on Dec 8, 2022 at 8:07 PM
මාත් ෆ්රිමි යූස් කරන්නේ.ඕන එකකින් ගන්න පුළුවන්කුකුලොහ්,
ඕන ATM එහෙකින් සල්ලි ගන්න ඇහැක් කාඩ් එකක් මොකක්ද තියෙන්නෙ? දැනට ඒකට පාවිච්චි කරන්නෙ Frimi Debit Card එක. ඒත් දැන් උන්ගේ Offer මුකුත් නෑ. සල්ලි ගන්නවට Rs.30කුත් කපනෝ. මේකට මම දැන් mk?
ප:ලි:- Rs.30 කැපුනට කමක් නෑ. ඕන එහෙකින් ගන්න ඇහැකි නම් එච්චරයි.
මම ෆ්රිමි එක සිංගා වලදි, මැලේසියා එයාපෝට් එකේදි යූස් කරා.නෝ ප්රොබ්ලම්Mage bank eka Sampath. Mama aththatama me thread eka damme Rs.30 kapena awula gana ahanna nemei ban. Lankawe onema ATM ekakin salli ganna puluwan card ekak gana danaganna. Eth thread eka hit wune salli kapenne nathuwa ATM withdrawal karana options gana. Mata withdrawal ekata Rs.30 kapena eka aththatama awualk naha. Mata one lesiyen salli ganna dakina onema ATM ekakin. Ekata kalin use kale Frimi. Eketh 30k kapenawa.
Okkoma ewa baladdi HSBC hondai kiyala hithenawa.
01.) No annual fee for HSBC CC (Now paying 4200 per annum) and Debit card (Now paying Rs.500 for Frimi card)
02.) Withdraw money from any ATM with no fee
03.) HSBC Advance CC instead of Platinum (Gameh anatha kukulanta pennala pora wenna puluwan Mr. Been wage)
04.) No need to bring money while roaming abroad
View attachment 191301
Thamath free da ?Hmm mama ATM charges free bank ekak hoyanakota HSBC hambune naane ithin LOLC gaththa
Thamath free da ?
මම Use කරන්නනේ මේ කාඩ් එක හැබැයි BOC එකේ ATM මැෂින් එකේ වැඩ නැහැ CDM එකේ වැඩ , කඩ වලට ගෙවන්න බෑ POS වලට වැඩ නැහැ හැබැයි මරු Account එක තමා කිසිම fee එකක් නැහැ Account එකේ අඩු ගානක් තිබ්බත් සැහෙන ලොකු ගානක පොලියක් දෙනවා අනිත් බැංකු වලට වඩා මාස අන්තිමට.LOLC mona bank eken gaththath free. Annual fee ekakuth na. Habai online payment/ foreign currency payments mokuth karanna ba and magnetic strip card ekak denne. ATM only da manda
මම Use කරන්නනේ මේ කාඩ් එක හැබැයි BOC එකේ ATM මැෂින් එකේ වැඩ නැහැ CDM එකේ වැඩ , කඩ වලට ගෙවන්න බෑ POS වලට වැඩ නැහැ හැබැයි මරු Account එක තමා කිසිම fee එකක් නැහැ Account එකේ අඩු ගානක් තිබ්බත් සැහෙන ලොකු ගානක පොලියක් දෙනවා අනිත් බැංකු වලට වඩා මාස අන්තිමට.
dan thathwe kohomada ? Aluth card walata2023 wage indan magstrip ekak nemei normal emv chipped card ekak denne so POS ealata wada athi
P
dan thathwe kohomada ? Aluth card walata
Try karala kiyapn machanChipped card ekak denne thama but POS payments try kale nam na credit card ekane use wenne
මගේ Exp වෙන එකට අළුත් කාඩ් එක ආවේ ගියේ අවුරුද්දේ අන්තිම වගේ , මම ගිය මාසයක ගියා කඩේකට උන් POS එකට කාඩ් එක ලං කළා වැඩ නැහැ ඊට පස්සේ POS එකට ගහලා බැලුවා එත් වැඩ නැහැ කිව්වා මගේ එකේ චිප් එකක් නැහැ ඉලෙක්ටෝනික් Only කියලා ගහලා තියෙනවා.2023 wage indan magstrip ekak nemei normal emv chipped card ekak denne so POS ealata wada athi