ඕන ATM එහෙකින් සල්ලි ගන්න ඇහැක් විදියක්

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    Mage bank eka Sampath. Mama aththatama me thread eka damme Rs.30 kapena awula gana ahanna nemei ban. Lankawe onema ATM ekakin salli ganna puluwan card ekak gana danaganna. Eth thread eka hit wune salli kapenne nathuwa ATM withdrawal karana options gana. Mata withdrawal ekata Rs.30 kapena eka aththatama awualk naha. Mata one lesiyen salli ganna dakina onema ATM ekakin. Ekata kalin use kale Frimi. Eketh 30k kapenawa.

    Okkoma ewa baladdi HSBC hondai kiyala hithenawa.
    01.) No annual fee for HSBC CC (Now paying 4200 per annum) and Debit card (Now paying Rs.500 for Frimi card)
    02.) Withdraw money from any ATM with no fee
    03.) HSBC Advance CC instead of Platinum (Gameh anatha kukulanta pennala pora wenna puluwan Mr. Been wage)
    04.) No need to bring money while roaming abroad

    View attachment 191301
    HSBC wadak ne kiyala tama mama kiyanne. Yako premier user kralath melo rahak ne kiyala baya natuwa kiyanna puluawn.

    but mehema scene ekak una, abroad daily/weekly limit ekak daala tibba welawe mata ehema ekak apply karanne ne kiyala kiwwa. card ekey salli tiyenakal spend karapan kiyala kiwwa. Ecahra tama.

    anika ban status scene ekak oka. card eken salary eka hoyanna puluwan. premier ekak wananawa kyianne itin colombo kaali dannawa mu aduma gaane 100k wath payee tax gewana dial ekak kiyala 🥴 🥴
     

    CustomerSupport

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    2,424
    1,554
    113
    mokakda machan fuel surcharge kiyanne? Sampath AMEX eke nam 2% cashback wenawa fuel gahuwama.


    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 5:57 PM
    Credit card ekakin fuel station ekaka payment ekak karama 1% surcharge ekak wadinawa. Cashback ekak newei.
    Sampath cards walata fuel surcharge ekak na. Anith okkoma cards walata thiyenawa (cashback naththam).

    anika ban status scene ekak oka. card eken salary eka hoyanna puluwan. premier ekak wananawa kyianne itin colombo kaali dannawa mu aduma gaane 100k wath payee tax gewana dial ekak kiyala 🥴 🥴
    or that this dude has an FD? Worthless shit. It's not like an Amex Black.
    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 8:07 PM
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    Credit card ekakin fuel station ekaka payment ekak karama 1% surcharge ekak wadinawa. Cashback ekak newei.
    Sampath cards walata fuel surcharge ekak na. Anith okkoma cards walata thiyenawa (cashback naththam).


    or that this dude has an FD? Worthless shit. It's not like an Amex Black.
    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 8:07 PM
    Amex lankawe hit ne ban.
     

    dragon-fighter

    Well-known member
  • Jan 13, 2010
    7,237
    1,205
    113
    42
    Hell
    youtu.be
    කුකුලොහ්,
    ඕන ATM එහෙකින් සල්ලි ගන්න ඇහැක් කාඩ් එකක් මොකක්ද තියෙන්නෙ? දැනට ඒකට පාවිච්චි කරන්නෙ Frimi Debit Card එක. ඒත් දැන් උන්ගේ Offer මුකුත් නෑ. සල්ලි ගන්නවට Rs.30කුත් කපනෝ. මේකට මම දැන් mk?

    ප:ලි:- Rs.30 කැපුනට කමක් නෑ. ඕන එහෙකින් ගන්න ඇහැකි නම් එච්චරයි.
    මාත් ෆ්‍රිමි යූස් කරන්නේ.ඕන එකකින් ගන්න පුළුවන්

    Mage bank eka Sampath. Mama aththatama me thread eka damme Rs.30 kapena awula gana ahanna nemei ban. Lankawe onema ATM ekakin salli ganna puluwan card ekak gana danaganna. Eth thread eka hit wune salli kapenne nathuwa ATM withdrawal karana options gana. Mata withdrawal ekata Rs.30 kapena eka aththatama awualk naha. Mata one lesiyen salli ganna dakina onema ATM ekakin. Ekata kalin use kale Frimi. Eketh 30k kapenawa.

    Okkoma ewa baladdi HSBC hondai kiyala hithenawa.
    01.) No annual fee for HSBC CC (Now paying 4200 per annum) and Debit card (Now paying Rs.500 for Frimi card)
    02.) Withdraw money from any ATM with no fee
    03.) HSBC Advance CC instead of Platinum (Gameh anatha kukulanta pennala pora wenna puluwan Mr. Been wage)
    04.) No need to bring money while roaming abroad

    View attachment 191301
    මම ෆ්‍රිමි එක සිංගා වලදි, මැලේසියා එයාපෝට් එකේදි යූස් කරා.නෝ ප්‍රොබ්ලම්
    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 9:14 PM
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,741
    113
    38
    LOLC mona bank eken gaththath free. Annual fee ekakuth na. Habai online payment/ foreign currency payments mokuth karanna ba and magnetic strip card ekak denne. ATM only da manda
    මම Use කරන්නනේ මේ කාඩ් එක හැබැයි BOC එකේ ATM මැෂින් එකේ වැඩ නැහැ CDM එකේ වැඩ , කඩ වලට ගෙවන්න බෑ POS වලට වැඩ නැහැ හැබැයි මරු Account එක තමා කිසිම fee එකක් නැහැ Account එකේ අඩු ගානක් තිබ්බත් සැහෙන ලොකු ගානක පොලියක් දෙනවා අනිත් බැංකු වලට වඩා මාස අන්තිමට.
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    මම Use කරන්නනේ මේ කාඩ් එක හැබැයි BOC එකේ ATM මැෂින් එකේ වැඩ නැහැ CDM එකේ වැඩ , කඩ වලට ගෙවන්න බෑ POS වලට වැඩ නැහැ හැබැයි මරු Account එක තමා කිසිම fee එකක් නැහැ Account එකේ අඩු ගානක් තිබ්බත් සැහෙන ලොකු ගානක පොලියක් දෙනවා අනිත් බැංකු වලට වඩා මාස අන්තිමට.

    2023 wage indan magstrip ekak nemei normal emv chipped card ekak denne so POS ealata wada athi
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,741
    113
    38
    2023 wage indan magstrip ekak nemei normal emv chipped card ekak denne so POS ealata wada athi
    මගේ Exp වෙන එකට අළුත් කාඩ් එක ආවේ ගියේ අවුරුද්දේ අන්තිම වගේ , මම ගිය මාසයක ගියා කඩේකට උන් POS එකට කාඩ් එක ලං කළා වැඩ නැහැ ඊට පස්සේ POS එකට ගහලා බැලුවා එත් වැඩ නැහැ කිව්වා මගේ එකේ චිප් එකක් නැහැ ඉලෙක්ටෝනික් Only කියලා ගහලා තියෙනවා.

    BOC එකේ ATM මැෂින් එකට දාලා වැඩ නැහැ , CDM එකෙන් විතරයි සල්ලි ගන්න පුළුවන් වුනේ.
    RDB එකේ ATM එකේ වැඩ නැහැ
    Com Bank එකෙන් නිකුත් කල කාඩ් එකක් නිසා Com Bank ATM වලනම් හොදට වැඩ.
     
    • Like
    Reactions: uajanath