lawyer kenk ona machan mokada dan kalin wage newi ungen ahaganna oina mokadda best method eka kiyala.. apita kalin wage hitichcha hitichcha pattata danna ba banb
hutto emios,,, uba trade ekk krpnko
65 daganna puluwan ne anatakukulo
Ow bn man thaniyen thama bn accountant damme..lawyer kenek allala auditor widihata damma nan hari..eka thama ekama option eka

hutto 2km hallam walata
![]()

ubata puluwan management coe ekk aragena daanna ona hatiye![]()
reasoning eka tyenna ona itn thitata
trade ekak kiwwe mokakda ban?
Man Melbourne aapu welawe Hallam pot ekata giya eke wada karana lankawe kellawa balanna..charter bn aunty kenek.tak gaala harila awa.![]()
Management kivve masters da bn?
uba kohedainne
mokadda degree eka and uba acc dalada ehema nattan tama innwada![]()
Ausi athal eka dan ivarai wage mata.kela unath meheta apu eken sahena life experiance tikak gatta.![]()


kathawa atta, student to PR newei mehen Skills ekka direct PR dana ekath next year walin passe kelawei, UK wala kara wageමම ඊයේ ගියා මචන් ලෝයර් කෙනෙක් මිට වෙන්න.. මචන් මු කිව්වා කතාවක් මට ලෙසටම වැදුනා මචන්..
ලංකාවේ එකෙක්ට ස්ටුඩන්ට් වැදුනා කියනේ පි.ආර් එක වැදුනා වගේ කිවා
හැබය් මෙහෙට ආවට පස්සේ කිවා සින් එක තේරුම් ගන්නේ.. අනික් එක පොර කිවේ..
මේ යන්නේ අවසාන ස්ටෙප්ස් ටික කිවා,, හැබය් මෙතනිනුත් එහාට ස්ටුඩන්ට් තියෙය් මොකද මුන් කියනේ නැහැ පි.ආර් එක ගන්න බහ කියල.. මුන් සම්පුර්නෙන්ම එකට කෙලවන එක කරන්නේ.. දැන් මචන් කිසිම ස්කිල් අඩුවක් නැහැලු.. මුන්ට සල්ලි ඕන නිසා මේ ප්රෝඩාව කරන්නේ..
ඒ වගේම මේ යන්නේ අවසාන ජෙනරේෂන් එක කිවා ස්ටුඩන්ට් ඇවිල්ලා පි.ආර් ගන්න

Badu keeyak withara gahuwada![]()
e magula block karane.dan nan badu gahanna hitenne ne bn.spa tama.eka awilla mhe inna unta tyena eka option ekk machan
trade awilla
automotive
electronics
ac
wiring
hair dressing
panel beating
grass cutting
owa wenas wenawa machan list eke
habay ekama seen eka oke 65 ganna ona daanna
experiance tyenawanan nothing oken pR dana eka and anik eka machan oke job hoyana ekat maha gemak nah
ona pattakata tyna jobs ne ban

Gehuwa bn crackers eke tibba godakatae magula block karane.dan nan badu gahanna hitenne ne bn.spa tama.

crackers kiwwe mokakda oi? website ekakda?![]()
Ausi athal eka dan ivarai wage mata.kela unath meheta apu eken sahena life experiance tikak gatta.![]()
Gehuwa bn crackers eke tibba godakatae magula block karane.dan nan badu gahanna hitenne ne bn.spa tama.
Ata Arinnna epa allan idapan
mata kela wenawa bn tawa hityoth.eka hinda tawa wana wenna kalin maru wenawa