ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

Mr.Yo

Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    lawyer kenk ona machan mokada dan kalin wage newi ungen ahaganna oina mokadda best method eka kiyala.. apita kalin wage hitichcha hitichcha pattata danna ba banb

    Ow bn man thaniyen thama bn accountant damme..lawyer kenek allala auditor widihata damma nan hari..eka thama ekama option eka
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    trade ekak kiwwe mokakda ban?


    eka awilla mhe inna unta tyena eka option ekk machan

    trade awilla



    automotive

    electronics

    ac

    wiring

    hair dressing

    panel beating

    grass cutting





    owa wenas wenawa machan list eke



    habay ekama seen eka oke 65 ganna ona daanna

    experiance tyenawanan nothing oken pR dana eka and anik eka machan oke job hoyana ekat maha gemak nah









    ona pattakata tyna jobs ne ban
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    Man Melbourne aapu welawe Hallam pot ekata giya eke wada karana lankawe kellawa balanna..charter bn aunty kenek.tak gaala harila awa.:P

    Management kivve masters da bn?


    na hutto,, bach management ehema nattan wena mokak hari labbak.. ekama seen eka ubata ehema COE ekk tyenna ona uba trade ekaka cert 3,4 karanawanan.. ubata management krnna ona na trade cert iwara wechchi gaman PR daanna puluwan

    :D

    anna trix pute
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Ausi athal eka dan ivarai wage mata.kela unath meheta apu eken sahena life experiance tikak gatta.:P
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    මම ඊයේ ගියා මචන් ලෝයර් කෙනෙක් මිට වෙන්න.. මචන් මු කිව්වා කතාවක් මට ලෙසටම වැදුනා මචන්..





    ලංකාවේ එකෙක්ට ස්ටුඩන්ට් වැදුනා කියනේ පි.ආර් එක වැදුනා වගේ කිවා :lol:


    හැබය් මෙහෙට ආවට පස්සේ කිවා සින් එක තේරුම් ගන්නේ.. අනික් එක පොර කිවේ..













    මේ යන්නේ අවසාන ස්ටෙප්ස් ටික කිවා,, හැබය් මෙතනිනුත් එහාට ස්ටුඩන්ට් තියෙය් මොකද මුන් කියනේ නැහැ පි.ආර් එක ගන්න බහ කියල.. මුන් සම්පුර්නෙන්ම එකට කෙලවන එක කරන්නේ.. දැන් මචන් කිසිම ස්කිල් අඩුවක් නැහැලු.. මුන්ට සල්ලි ඕන නිසා මේ ප්‍රෝඩාව කරන්නේ..











    ඒ වගේම මේ යන්නේ අවසාන ජෙනරේෂන් එක කිවා ස්ටුඩන්ට් ඇවිල්ලා පි.ආර් ගන්න
    kathawa atta, student to PR newei mehen Skills ekka direct PR dana ekath next year walin passe kelawei, UK wala kara wage :(
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Ausi inna beri unath aye lankawata yanawa kiyanne epa wena wedak.man nan thailand hari yanawa bn thawa awurudak ehe inna.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    eka awilla mhe inna unta tyena eka option ekk machan

    trade awilla



    automotive

    electronics

    ac

    wiring

    hair dressing

    panel beating

    grass cutting





    owa wenas wenawa machan list eke



    habay ekama seen eka oke 65 ganna ona daanna

    experiance tyenawanan nothing oken pR dana eka and anik eka machan oke job hoyana ekat maha gemak nah



    ona pattakata tyna jobs ne ban

    ela :D
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Ata Arinnna epa allan idapan

    Man danna ekektawath pr ne bn.awurudu 6kata kalin apu un.okoma points aran dan mukuth ne.mae july wala idan call answer karammeth ne.:P mata kela wenawa bn tawa hityoth.eka hinda tawa wana wenna kalin maru wenawa