ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

Money Mike

Well-known member
  • Jun 20, 2009
    2,379
    79
    48
    ado dan aussi yanda neethi thada nisa yana un adu weida?

    last year 1lak withara studentsla gihinlu ney?

    man salli pennana business ekak danda yanne.. damma witharai mun yana eka adu weida danne ne
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    ado dan aussi yanda neethi thada nisa yana un adu weida?

    last year 1lak withara studentsla gihinlu ney?

    man salli pennana business ekak danda yanne.. damma witharai mun yana eka adu weida danne ne

    nah yanawa thawama.. agent laga mara crowd ekak inne mn giya last week. ekama ekkenai UK hitiye anik hamoma CSU Deakin USQ wage apply karanne
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    ado dan aussi yanda neethi thada nisa yana un adu weida?

    last year 1lak withara studentsla gihinlu ney?

    man salli pennana business ekak danda yanne.. damma witharai mun yana eka adu weida danne ne

    Godak ewunta hari idea ekak nh bn eka nisa thama enawa harak wage studnet visa
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    Nah bn pora PM ta support kiyala news walata kiwwa ude..meh government eka yanakanma wade amaru wei

    umbala oz indan oz news danne nadda bn....

    Peter Dutton resigns ministerial position after leadership challenge


    https://www.news.com.au/finance/wor...r/news-story/6ae136b65496baf4dae41e09e61410a0


    Peter Dutton kiyana ekaa PM ta wada amaru karayalu neda?
    kohomath ithin uu maaru una kiyala wedak na...ekekge thani decision ekak nenemeine...habai uu PM unoth nam winasai!!! :dull:
     
    Last edited:

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    :eek::eek::eek:
    wedak nane ban ehema itin. contacts tibunoth goda tamai. mage yaluwek giya satiye giya temp work visa walata. adala eng. field eke job ekak set karagenamai giye contacts walin.

    citizen kelinma ennath puluwanda? mata nikan mole wikara una eka ahala.. :baffled::sorry:

    476 dalada giye ? :rolleyes:
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    umbala oz indan oz news danne nadda bn....

    Peter Dutton resigns ministerial position after leadership challenge


    https://www.news.com.au/finance/wor...r/news-story/6ae136b65496baf4dae41e09e61410a0


    Peter Dutton kiyana ekaa PM ta wada amaru karayalu neda?
    kohomath ithin uu maaru una kiyala wedak na...ekekge thani decision ekak nenemeine...habai uu PM unoth nam winasai!!! :dull:

    Huka...dan lunch break eke PM ge kathawa aha aha hitiye.. oka meter une nah.. hoda wade kariyata :P moka eida danna
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Godak ewunta hari idea ekak nh bn eka nisa thama enawa harak wage studnet visa

    mekane ban lankawe innakota wena rataka paninamai hithenne. australia pictures dekkama full heaven ekak mawila penne.ithin ona labbak kiyala enawa.lankawa epama wela innakota mokak hari karala enna hitenawa.lankawe wena dewalauth ekka.but awata passe thamai reality eka terenne.eka kotchara kivvath lankawe idan inna ekekta terenne ne.
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    mekane ban lankawe innakota wena rataka paninamai hithenne. australia pictures dekkama full heaven ekak mawila penne.ithin ona labbak kiyala enawa.lankawa epama wela innakota mokak hari karala enna hitenawa.lankawe wena dewalauth ekka.but awata passe thamai reality eka terenne.eka kotchara kivvath lankawe idan inna ekekta terenne ne.

    ape uncle kiyanneth oka machan, student nam ennama epa kiyanawa , student apu samahara une regret karanwa samahara kiuwa , anith eka lajjawa aiyth lanakwata yanna wena seen eka :)
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    eka aththa. but 500 kin ekekta witara ne ohoma chance set wenne. anika temp visa. tawa 476 giyapu keeyak nam innawada. mama danna 3 or 4 denatai ehema job set une.

    PR dalath odd job digatama kara kara inna yana eke terumak na.

    Engineering wage nan job awlk nh bn..anika mining hari chemical engineering wage nan kari padi
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    eka aththa. but 500 kin ekekta witara ne ohoma chance set wenne. anika temp visa. tawa 476 giyapu keeyak nam innawada. mama danna 3 or 4 denatai ehema job set une.

    PR dalath odd job digatama kara kara inna yana eke terumak na.

    PR thibutoth machan mokake hari kara kara inna puluwan , no need to worry about relevant experience. anika bung ape uncle kiuwe lanakwe mokake hari 2nd plan ekake danna kiuwa set une nathname aiyth enna \

    Temp dala hari jobake set une nathname, aiyth lankawata enna unoth ara 18 months experience ekath wadake na ne bung
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Engineering wage nan job awlk nh bn..anika mining hari chemical engineering wage nan kari padi

    mage yaluwo keepa denek innawa mining eng. la. unuth odd job kara kara innawa. ekek nam job ekak hoyagena.
    danna chemical ekekuth innawa. uth ehemai.

    wena eng. field wala giyapu unuth ehemai. e okkoma 476 visa.
    un job hoyanne natuwada job hambawenne natuwada danne na.
     
    Jun 15, 2017
    269
    29
    0
    Godak ewunta hari idea ekak nh bn eka nisa thama enawa harak wage studnet visa

    ලංකාවේ එවුන් දැන් ට්‍රෙන්ඩ් එකට ඔසී යන්නේ, පීආර් දාලා ගියොත් ගොඩ දාගන්න පුලුවන් බට් ස්ටුඩන්ට් නම් දැන් අවුල්. කිසිම දෙයක් හොයන්නේ බලන්නේ නැතුව ඔහේ අනිත් එවුන් යන හින්දා යන එවුන් නම් අනාතයි තමයි. හැබැයි ගොඩක් එවුන් යන්නේ ලංකාවට වඩා වෙන ඔනෙම රටක් හොදයි කියලා. අවුල තියෙන්නෙ මෙහෙම ඔසී යන එවුන්ට තෙරෙන් නෑ ස්ටුඩන්ට් වීසා ඉවර උනාම මොකෝ කරන්නේ කියන එක.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    ape uncle kiyanneth oka machan, student nam ennama epa kiyanawa , student apu samahara une regret karanwa samahara kiuwa , anith eka lajjawa aiyth lanakwata yanna wena seen eka :)

    life change ekakata enawanan kamak ne.ona magulak kiyala enawanan,loku hopes tiyan ena un innawa,idam gewal wikunala ena un,unta tamai kela wenne.risk balance karan waren enawanan.samaha un enawa mulu awurudu ganema uni fees walata loan gahala.mehe ewilla kellek set wei kiyala hithan enanwanan enan uni weda nawattala kellek hoyanna one.uni wedath ekka time ekak ne.enawanan shape eke waren lokuwata lankawe unta kiyanne nethuwa
    .