Kattiya dan saddayak nh echara..Aussie atha harala wage
Migration minister gihin kiyanne attada ban ?
Kattiya dan saddayak nh echara..Aussie atha harala wage
ado dan aussi yanda neethi thada nisa yana un adu weida?
last year 1lak withara studentsla gihinlu ney?
man salli pennana business ekak danda yanne.. damma witharai mun yana eka adu weida danne ne
ado dan aussi yanda neethi thada nisa yana un adu weida?
last year 1lak withara studentsla gihinlu ney?
man salli pennana business ekak danda yanne.. damma witharai mun yana eka adu weida danne ne
Migration minister gihin kiyanne attada ban ?
Nah bn pora PM ta support kiyala news walata kiwwa ude..meh government eka yanakanma wade amaru wei

![]()
wedak nane ban ehema itin. contacts tibunoth goda tamai. mage yaluwek giya satiye giya temp work visa walata. adala eng. field eke job ekak set karagenamai giye contacts walin.
citizen kelinma ennath puluwanda? mata nikan mole wikara una eka ahala..![]()


umbala oz indan oz news danne nadda bn....
Peter Dutton resigns ministerial position after leadership challenge
https://www.news.com.au/finance/wor...r/news-story/6ae136b65496baf4dae41e09e61410a0
Peter Dutton kiyana ekaa PM ta wada amaru karayalu neda?
kohomath ithin uu maaru una kiyala wedak na...ekekge thani decision ekak nenemeine...habai uu PM unoth nam winasai!!!![]()
moka eida dannaGodak ewunta hari idea ekak nh bn eka nisa thama enawa harak wage studnet visa
okane yanawa name oya widyata thama yanna ona bung nathname experience eka valid wenneth na PR ganna![]()
mekane ban lankawe innakota wena rataka paninamai hithenne. australia pictures dekkama full heaven ekak mawila penne.ithin ona labbak kiyala enawa.lankawa epama wela innakota mokak hari karala enna hitenawa.lankawe wena dewalauth ekka.but awata passe thamai reality eka terenne.eka kotchara kivvath lankawe idan inna ekekta terenne ne.

eka aththa. but 500 kin ekekta witara ne ohoma chance set wenne. anika temp visa. tawa 476 giyapu keeyak nam innawada. mama danna 3 or 4 denatai ehema job set une.
PR dalath odd job digatama kara kara inna yana eke terumak na.
eka aththa. but 500 kin ekekta witara ne ohoma chance set wenne. anika temp visa. tawa 476 giyapu keeyak nam innawada. mama danna 3 or 4 denatai ehema job set une.
PR dalath odd job digatama kara kara inna yana eke terumak na.
Engineering wage nan job awlk nh bn..anika mining hari chemical engineering wage nan kari padi
Godak ewunta hari idea ekak nh bn eka nisa thama enawa harak wage studnet visa
ape uncle kiyanneth oka machan, student nam ennama epa kiyanawa , student apu samahara une regret karanwa samahara kiuwa , anith eka lajjawa aiyth lanakwata yanna wena seen eka![]()
Huka...dan lunch break eke PM ge kathawa aha aha hitiye.. oka meter une nah.. hoda wade kariyatamoka eida danna