ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ag2wDPa.png

    * tiyena ewa (Pro rata) 100% fill wechhcha ewa. last year eke 100% fill kale naha .
    me year eke ochcarawath wena ekak naha .
    hodama wade PR yanna inna ewun canada gana balana eka .

    Oya last column 3n mokakda ganna puluwan idea eka?
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    Oya last column 3n mokakda ganna puluwan idea eka?
    serious kiyanne deyak karanna kalin hodata hoyala balapan macho .
    ratakata yanna hadanakota wisesayenma karanna ona wadak .

    danne nati kawuru hari innawa kiyala hitala me table eka describe karannam .
    last fiscal year kiyannne 2017 july idan 2018 june wenakan .

    occupation celling value eka awuruddakata ganna balaporottu wena gana .

    ex: Software developer 2017 occupation celling value eka 6202 i kiyanne . Software developer la 6202 katai uparima PR denne . me occupation celling value eka ta man danna widihata main applicant witarak newei wife and lamai tikath ekatu wenawa. waradi nam kiyanna ;)

    pro rata occupation kiyanne 100% fill wena ewa .ewa tamai * mark eken tiyenne .pro rata occupation wala maseta ganna gana limit kala ,nattan passe dana ayata asadaranayak wena hinda .

    pahu giya awurudu 4,5 kama pro rata 100% fill kala .but 2017 eke ehema wune naha .oya 2,3 column wala tiyenna PR dunna gana occupation eka anuwa .
     
    Last edited:

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    7dFZQCP.png

    oya 2016 july idan 2017 june iwara wuna awurudde gana .
    2016/17 eke gatte software developers la 5662 i . 2017 july wala kiwwa api ilaga awuruddata 6202 k gannawa kiyala eth attatama gatte 3629 i .
    okai dan 75k point gattath PR hambenne natte .
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    Ai mcn ehema wenne kiyala guess krnna puluwan da? Applicants la adu una wenna barida??
    2016/17 eke 98.9% k ma kiyapu ganen gatta .
    98.9% k aragena 13.5% ta adu wennna bahane . kattiya ona taran innawa , ganne tikai . eka hinda points gana wadi wenawa
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    2016-2017 di 189 n 30524 k gatta .
    489 n 1351k gatta.


    2017-2018 di 189 n 15350 k gatta .
    489 n 696k gatta.

    okai reason eka point wadi wenna 50% ganna eka adu kala
     

    Nice_guy

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,632
    301
    83



    කවුරැ වුනත් වැරැද්දක් වුනාම sry කියන්න කොන්දක් තියෙන එකෙක් උඹ.
    Apology accepted. Thanks for the rep. :love::love:
    එල මචන්.​
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    :eek::eek::eek::eek: mona category wala job karana ayatada? field eka?

    Engineering walata ape uncle kiuwe bung, Technician unta ita wada shape lu , , PR nathuwa gihilla settle wenna hari amarui kiuwa , enawa name PR dalama only enna kiuwa nathnam epa kiuwa enna :sorry::sorry:, mpokada eya kiyanne PR dala awilla odd job ekake karakara hari inna puluwan and digatama inna puluwan kiuwa , but PR nathuwa awilla odd job eka Pr walata points ganna experience ekatawath watenne nathi nisa enna epa kiuwa :sorry::sorry:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Engineering walata ape uncle kiuwe bung, Technician unta ita wada shape lu , , PR nathuwa gihilla settle wenna hari amarui kiuwa , enawa name PR dalama only enna kiuwa nathnam epa kiuwa enna :sorry::sorry:, mpokada eya kiyanne PR dala awilla odd job ekake karakara hari inna puluwan and digatama inna puluwan kiuwa , but PR nathuwa awilla odd job eka Pr walata points ganna experience ekatawath watenne nathi nisa enna epa kiuwa :sorry::sorry:

    PR awillath odd job karana un innawada? :eek::eek: