life change ekakata enawanan kamak ne.ona magulak kiyala enawanan,loku hopes tiyan ena un innawa,idam gewal wikunala ena un,unta tamai kela wenne.risk balance karan waren enawanan.samaha un enawa mulu awurudu ganema uni fees walata loan gahala.mehe ewilla kellek set wei kiyala hithan enanwanan enan uni weda nawattala kellek hoyanna one.uni wedath ekka time ekak ne.enawanan shape eke waren lokuwata lankawe unta kiyanne nethuwa.
ela bung, math hodatama seen eka hoyanawa thama, danata Aussie atha arala inne , kattiyage feedback ekka hodatama hoyala balala enawa name enne , thawa visa ekata mata 1 year ithiri wela thiyanawa danna
, danata wade atha arala wage inne jobs case nisa





