ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

acryan

Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113

    life change ekakata enawanan kamak ne.ona magulak kiyala enawanan,loku hopes tiyan ena un innawa,idam gewal wikunala ena un,unta tamai kela wenne.risk balance karan waren enawanan.samaha un enawa mulu awurudu ganema uni fees walata loan gahala.mehe ewilla kellek set wei kiyala hithan enanwanan enan uni weda nawattala kellek hoyanna one.uni wedath ekka time ekak ne.enawanan shape eke waren lokuwata lankawe unta kiyanne nethuwa
    .

    ela bung, math hodatama seen eka hoyanawa thama, danata Aussie atha arala inne , kattiyage feedback ekka hodatama hoyala balala enawa name enne , thawa visa ekata mata 1 year ithiri wela thiyanawa danna
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    PR thibutoth machan mokake hari kara kara inna puluwan , no need to worry about relevant experience. anika bung ape uncle kiuwe lanakwe mokake hari 2nd plan ekake danna kiuwa set une nathname aiyth enna \

    Temp dala hari jobake set une nathname, aiyth lankawata enna unoth ara 18 months experience ekath wadake na ne bung

    anna ekai etakota eheth na meheth na.
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    anna ekai etakota eheth na meheth na.

    owe bung menna meka nisa thama seen eka nathname math gihilla danatama , TAFE eka wage mokake hari karanna puluwan name enna baluwe :rolleyes: , danata wade atha arala wage inne jobs case nisa
     
    Last edited:

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    anna ekai etakota eheth na meheth na.

    eka newe challange aye lankawata change wena eka mehe lifestyle ekata use wela.ara kauda manda heaven eka balanna gihin lankawe hitapu janapadi kalyanai da kauda wedariyak wage dekkalu:rofl:
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    oya courses walin wena wasiya mokakda machan?

    temp. visa walata or PR walata?

    anika short courses wala idan degrees wenakan tiyenawa ne. monawada karanne kiyala prashnayak tiyenawane.

    math hoyanawa machan, hari idea ekkeke denne knowledge ekake na sorry
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    oya courses walin wena wasiya mokakda machan?

    temp. visa walata or PR walata?

    anika short courses wala idan degrees wenakan tiyenawa ne. monawada karanne kiyala prashnayak tiyenawane.

    Maath TAFE bn awe..supiri bn..school walin out wecha kello , english igena ganna middle east , germany walin ehema patta kello enawa.. :P
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Maath TAFE bn awe..supiri bn..school walin out wecha kello , english igena ganna middle east , germany walin ehema patta kello enawa.. :P

    poddake seen eka kiyapanko machan brief , okan PR ganna lesi lu ne , Tech wada ne thiyanne godake :oo::oo:
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney

    life change ekakata enawanan kamak ne.ona magulak kiyala enawanan,loku hopes tiyan ena un innawa,idam gewal wikunala ena un,unta tamai kela wenne.risk balance karan waren enawanan.samaha un enawa mulu awurudu ganema uni fees walata loan gahala.mehe ewilla kellek set wei kiyala hithan enanwanan enan uni weda nawattala kellek hoyanna one.uni wedath ekka time ekak ne.enawanan shape eke waren lokuwata lankawe unta kiyanne nethuwa
    .

    Dan mehe kelloth dannawa bn seen eka.. citizen ganna thama un ekka set wenne kiyala
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    poddake seen eka kiyapanko machan brief , okan PR ganna lesi lu ne , Tech wada ne thiyanne godake :oo::oo:

    Ehema PR ganna lesiyak nh bn..Advanced Diploma wenakan witharai denne..issara degree dunna habai passe nawathuwa..oke advanced diploma eka complete kalama mata 1year excemption labuna degree eken..ekama benefit eka thama low fees..nathuwa wena labbak nah
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Dan mehe kelloth dannawa bn seen eka.. citizen ganna thama un ekka set wenne kiyala

    :P Spa ekakata giyath ahanne resident da kiyala.kare naginnamai okoma balan inne.api mae kare naginna ekak hoyanawa:rofl:Malaysian kellekta ehema Pr tiyenawa kivoth ilaga dawase baduth pack karana gedara enawa
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    resident kiyala wade tikak qualityata karaganna bariweida? :rofl:

    aye resident kiyala tamai ban kiyanna one.ethakota galawapu adun hitan eki tamai andawala konde pirala yawanne:rofl: nattan ballekta ganan ganne ne.
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    Huka...dan lunch break eke PM ge kathawa aha aha hitiye.. oka meter une nah.. hoda wade kariyata :P moka eida danna

    අඩෝ ඒ කියන්නේ උබලට එච්චර ගානක් නෑ නේද පොලිටිකල් සීන් ගැන....උබලා කන ගමන් හෙම කතා වෙන් නැද්ද?
    ලන්කාවේ යකෝ ඔහොම චන්දයක් තිබ්බොත් රටම වැඩ නවත්ත්ලා ඒ දිහා බලන් ඉන්නේ...මතකනේ එජාපේ කෘත්‍යාදිකාරි මන්ඩලේ චන්ඩෙටත් බලන් හිටියේ රනිල යයිද කියලා....
    පඩයක් ගියත් අපිට ගොසිප්නේ බන්...