EMiOS koheda bn hitiye... anna umbawa ekek eeye hewwa
https://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1865124


EMiOS koheda bn hitiye... anna umbawa ekek eeye hewwa
https://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1865124


aye resident kiyala tamai ban kiyanna one.ethakota galawapu adun hitan eki tamai andawala konde pirala yawannenattan ballekta ganan ganne ne.

හොඳයි වැඩේ.. සුබපැතුම්.
මට මේ සම්බන්දව පොඩි ප්රශ්නයක් තියෙනවා..
ඔයා "උදේ ශානි" නං දවල්ට/රෑට කවුද?
ඔයා උදේට , දවල්ට ,රෑට වෙනස් වෙන්න ගත්තොත් කොහොමද මම මේ සේවාව ගැන විශ්වාසයක් තියාගන්නෙ?






nah yanawa thawama.. agent laga mara crowd ekak inne mn giya last week. ekama ekkenai UK hitiye anik hamoma CSU Deakin USQ wage apply karanne
Godak ewunta hari idea ekak nh bn eka nisa thama enawa harak wage studnet visa
eka hodai, ahandath santhosai.
kawda uba giyapu agent?
lankawe idan chater kanawata wada aussie gihin 4years withara katta kawath moko
course eka iwara karama 2years TR neda? hambakaraganna ekane
අඩෝ ඒ කියන්නේ උබලට එච්චර ගානක් නෑ නේද පොලිටිකල් සීන් ගැන....උබලා කන ගමන් හෙම කතා වෙන් නැද්ද?
ලන්කාවේ යකෝ ඔහොම චන්දයක් තිබ්බොත් රටම වැඩ නවත්ත්ලා ඒ දිහා බලන් ඉන්නේ...මතකනේ එජාපේ කෘත්යාදිකාරි මන්ඩලේ චන්ඩෙටත් බලන් හිටියේ රනිල යයිද කියලා....
පඩයක් ගියත් අපිට ගොසිප්නේ බන්...
Spa ekakata giyath ahanne resident da kiyala.kare naginnamai okoma balan inne.api mae kare naginna ekak hoyanawa
Malaysian kellekta ehema Pr tiyenawa kivoth ilaga dawase baduth pack karana gedara enawa

haah..ara ubata set wela hitiya vietnam eka mko... Campus out una witharai mukuth nh bn...![]()

Eki disapper una ban.eki ara st klida spa eke weda kare.eka raid kara giya mase![]()

ewa legal nadda? mama hituwe legal kiyala..![]()
Ne bn spa legal.eth spa eke sex karanawanan ekata wenama liscene ganna one.ewa cost eka wedi athi.
Eki disapper una ban.eki ara st klida spa eke weda kare.eka raid kara giya mase![]()


මේ කියවපල්ලා ඔන්න පිරිමි.අන්න සිංහ ලේ.උඹල වගේ කැංගරුවෝ නෙමේ.
දේශපාලුවන්ට බැන බැන අඬ අඬ ඉන්නේ නෑ.දේශපාලුවෝ පස්සේ යන්නේ නෑ.තනියෙන් දුන්න ගේම.
උඹල ඒකට.නොදකින්
ලැජ්ජ වෙයල්ලා.
තනියම වැවක්තනා අක්කර තිහක්වවනා උපාධිධාරයා
මේ කියවපල්ලා ඔන්න පිරිමි.අන්න සිංහ ලේ.උඹල වගේ කැංගරුවෝ නෙමේ.
දේශපාලුවන්ට බැන බැන අඬ අඬ ඉන්නේ නෑ.දේශපාලුවෝ පස්සේ යන්නේ නෑ.තනියෙන් දුන්න ගේම.
උඹල ඒකට.නොදකින්
ලැජ්ජ වෙයල්ලා.
තනියම වැවක්තනා අක්කර තිහක්වවනා උපාධිධාරයා