Kisi awlk nh bn..uba pattama lucky wenna oni ithn job eka labenna..habai Age care wage nan puluwan..godak Nepal kello ehemai enne..meheta enakotama job eka thiyenawa
e kiyanne ehema ganna puluwan ne. anika un danne nane api koheda inne kiyala. online apply karanawa nam api lankaweda inne australia da inne kiyala danne nane. ehema neda???


)
Spa ekakata giyath ahanne resident da kiyala.kare naginnamai okoma balan inne.api mae kare naginna ekak hoyanawa
Malaysian kellekta ehema Pr tiyenawa kivoth ilaga dawase baduth pack karana gedara enawa
