ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

SLhuman

Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,072
    4,630
    113
    e kiyanne ehema ganna puluwan ne. anika un danne nane api koheda inne kiyala. online apply karanawa nam api lankaweda inne australia da inne kiyala danne nane. ehema neda???




    hari modai ban ape un nam.....:lol::lol:


    munta me kari wada karala mehe inna thamai thiyenne
     

    sanjaya22

    Well-known member
  • Nov 19, 2012
    1,356
    482
    83
    විදිහක් හම්බුනොත් මටත් කියහන් මචං..IELTS හින්දම පස්ස ගහල ඉන්නේ..

    Au ,nz යන්න අනිවා ielts ඕන බන් මොන කොස් එක කරන්න ගියත් මටත් එපා වෙලා ඉන්නේ බන්

    පස්ස ගහන්න එපා බං . කොහොමහරි මොනවිදියකින් හරි ගොඩදාගමු.මාත් ගේමේ ඉන්නේ ඒත් තාම avg 7 ගන්න බැරි උනා.තව මාස කිහිපයකින් ආපහු කරනවා.
    පලවෙනි Attempt එකට වඩා සෑහෙන්න වැරදි හදා ගත්තා. ඇත්තටම අපේ අවුල තියෙන්නේ බන් සිංහලෙන්ම ඉගෙනගෙන ඔක්කොම කරලා.. බණ්ඩාරනායක උත්තමයගේ අම්මා මතක් කරගෙන කඩ්ඩ හදා ගමු.
     

    kelaniy

    Active member
  • Aug 16, 2007
    618
    34
    28
    Kisi awlk nh bn..uba pattama lucky wenna oni ithn job eka labenna..habai Age care wage nan puluwan..godak Nepal kello ehemai enne..meheta enakotama job eka thiyenawa

    You can't find age care job like that, they ask for some qualifications. At least you should have Certificate III in Aged carer for that.
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    mekane ban lankawe innakota wena rataka paninamai hithenne. australia pictures dekkama full heaven ekak mawila penne.ithin ona labbak kiyala enawa.lankawa epama wela innakota mokak hari karala enna hitenawa.lankawe wena dewalauth ekka.but awata passe thamai reality eka terenne.eka kotchara kivvath lankawe idan inna ekekta terenne ne.
    අනිවා පවු තියනම් ගෙවන්න ඕන
     

    Sanjeewalk

    Member
    Sep 2, 2018
    12
    0
    0
    විදිහක් හම්බුනොත් මටත් කියහන් මචං..IELTS හින්දම පස්ස ගහල ඉන්නේ..

    IELTS nathiwa yanna puluwan. AEMC consultant eka contact karanna. Eke Dinusha aiya mata wisthara kiyala dunna. IELTS nathi ayata uni eken denawa test ekak karanna AEMC eke. 50minutes ekak. eka pass wenna 48-50 marks ganna one.. Mul para man baya wuna. lakunu awe 42i. deveni para 49k gatta. IELTS wenuwata test eka pass nisa mge english requirement eka goda. lkunu adu wunoth ehe gihin elicos kiyana course eka masa 2 1/2 karala un eketa yanna puluwan. eka nisa IELTS nisa wade amarui kiyala hithanna epa. anika course fee eka gewanna thiyenne laksha 12k withara. pennanna one 4milion withara. koti ganan one naha. Mewa danna eya kiyan naha.
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    IELTS nathiwa yanna puluwan. AEMC consultant eka contact karanna. Eke Dinusha aiya mata wisthara kiyala dunna. IELTS nathi ayata uni eken denawa test ekak karanna AEMC eke. 50minutes ekak. eka pass wenna 48-50 marks ganna one.. Mul para man baya wuna. lakunu awe 42i. deveni para 49k gatta. IELTS wenuwata test eka pass nisa mge english requirement eka goda. lkunu adu wunoth ehe gihin elicos kiyana course eka masa 2 1/2 karala un eketa yanna puluwan. eka nisa IELTS nisa wade amarui kiyala hithanna epa. anika course fee eka gewanna thiyenne laksha 12k withara. pennanna one 4milion withara. koti ganan one naha. Mewa danna eya kiyan naha.
    බම්ප්
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    එනිවේ pr නැති අයට pr ලැබෙන්නත් යන්න ඉන්න අයට වීසා වදින්නත් ielts අවුල් ගියපු එවුන්ට ielts පාස් වෙන්නත් කියලා පාර්තනා කරනවා ..ජයවේවා
     

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,072
    4,630
    113
    IELTS nathiwa yanna puluwan. AEMC consultant eka contact karanna. Eke Dinusha aiya mata wisthara kiyala dunna. IELTS nathi ayata uni eken denawa test ekak karanna AEMC eke. 50minutes ekak. eka pass wenna 48-50 marks ganna one.. Mul para man baya wuna. lakunu awe 42i. deveni para 49k gatta. IELTS wenuwata test eka pass nisa mge english requirement eka goda. lkunu adu wunoth ehe gihin elicos kiyana course eka masa 2 1/2 karala un eketa yanna puluwan. eka nisa IELTS nisa wade amarui kiyala hithanna epa. anika course fee eka gewanna thiyenne laksha 12k withara. pennanna one 4milion withara. koti ganan one naha. Mewa danna eya kiyan naha.




    ithini uba dan aussie giyada?