lankawe idan australia job ekakata apply karoth awulda ban? visa ekath harinam yanna masayak witara tiyenawa nam?

IELTS nathiwa yanna puluwan. AEMC consultant eka contact karanna. Eke Dinusha aiya mata wisthara kiyala dunna. IELTS nathi ayata uni eken denawa test ekak karanna AEMC eke. 50minutes ekak. eka pass wenna 48-50 marks ganna one.. Mul para man baya wuna. lakunu awe 42i. deveni para 49k gatta. IELTS wenuwata test eka pass nisa mge english requirement eka goda. lkunu adu wunoth ehe gihin elicos kiyana course eka masa 2 1/2 karala un eketa yanna puluwan. eka nisa IELTS nisa wade amarui kiyala hithanna epa. anika course fee eka gewanna thiyenne laksha 12k withara. pennanna one 4milion withara. koti ganan one naha. Mewa danna eya kiyan naha.

ස්ටුඩන්ට් විසා අරගෙන යන එක ඊට වඩා හොඳයි බන්
ubata 476 graduate visa eke gihin pr danna puluwanda
1.5 years ne visa eka

Api tourist![]()


Mona Australia da bn
dan ausi student yana eke therumak na ne
kalin gihillatth giyapu unta kelawena line ekak ne thiyenne
Oya kochchara hoda na mona qwath kattiya yanawa. Giyapu bahutharayak un hodata innawa bn jeewithe. Un jeewithe uparima widinawa kochchara mahansi wunath. Api lankawata wela anunatama kabura kabura hari padiyak nathuwa hari jeewithayak nathuwa widonawa thawi thawi innawa. Stres wadi. Mm nam kiyanne kohoma hari europe ratakata ynna oane.


minissu hitanne tourist walata wath ausi yanna ba kiyala uba kiyana ewa dakala..![]()

Oya kochchara hoda na mona qwath kattiya yanawa. Giyapu bahutharayak un hodata innawa bn jeewithe. Un jeewithe uparima widinawa kochchara mahansi wunath. Api lankawata wela anunatama kabura kabura hari padiyak nathuwa hari jeewithayak nathuwa widonawa thawi thawi innawa. Stres wadi. Mm nam kiyanne kohoma hari europe ratakata ynna oane.
Ma nigga come to ausi.life is 200 times better despite all the katu
