ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මට මුලු ත්‍රෙඩ් එකම කියවන්න හම්බුනේ නෑ. Page 20එනකන් බැලුව.ගොඩක් දේවල් හම්බුනා ඒ ටිකෙනුත්.සෑහෙන වෙලාවක් ගියා.
    මං ගිහින් point table එක බැලුව.
    ඒකෙ විදිහය
    1.Age එකට 30යි,වයස 33 ට අඩු නිසා
    2.English walata කොහොමහරි 7 වගේ දාගත්තොත් 10යි,
    3.experience 3 years යාන්තමට තියෙනවා.ඒකට 5යි,
    4. Degree එකට් 15යි,

    ඔක්කොම 30+10+5+15 =60 යි 😥😥,
    65 complete වෙන්නෙ නෑ.

    කඩ්ඩ පොයින්ට් 8 ගත්තොත් එතන මුලු 20 ගත්තොත්නම් 70 එනවා.ඒත් ඒක කරගන්නනම් බැරිවෙයි කියල හිතෙන්නෙ.ඉස්කෝලෙ කාලෙවත් ඉංග්ලිශ් වලට 70ට උඩින් අරන් නෑ.🤔🤔IELTS point 8නම් අමාරුයි නෙමෙයි කරන්න බෑ.
    නැත්තන් PR තියෙන කෙල්ලෙක් බඳින්නම වෙනවා.😂
    අසරණයි ඉතින්.උදව්වක් දෙන්න.මොකද මං කරන්න ඕනෙ???
    ස්ටුඩන්ට් වීස යන්නත් අදහසක් නෑ දැන්.සල්ලිත් නෑ.ත්‍රෙඩ් එකේ විදිහට ගිහිං තවත් දුක් විඳල හැරිල එන්නත් බෑ.

    mt ehe ekak kiwa Point 100 wage lu yanne 491 eke..try canada bro

    Minimum 90 wath ona. 95 thiyenawa nam godak durata sure karanna puluwan. Oya 90 kiyanne state sponsorship points 15 ekka. E kiyanne tamange points 75 k wath ona. Eth offshore idan ba. Student hari ausi awith inna ona. Tawa eka eka states wala additional rules tiyenawa. E hama ekatama e state eke inna ona.

    Health sector eke newei nam lankawe idan visa ganna ba wage tamai.
     

    Naha

    Junior member
  • Mar 27, 2021
    82
    69
    18
    Minimum 90 wath ona. 95 thiyenawa nam godak durata sure karanna puluwan. Oya 90 kiyanne state sponsorship points 15 ekka. E kiyanne tamange points 75 k wath ona. Eth offshore idan ba. Student hari ausi awith inna ona. Tawa eka eka states wala additional rules tiyenawa. E hama ekatama e state eke inna ona.

    Health sector eke newei nam lankawe idan visa ganna ba wage tamai.
    Mokkda bn me 95 kathandare?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Awoth awilla lankawema inna puluwan wei. Aye yanna wenne na. PR nane. PR nathi un adu kule kiyala salakana eka tamai awla. 🙁🙁
    Enna epa pissuda.man nikan ahuwe lankawata emna puluwanne?nattam outbound ewath closed da mae tike?
     
    • Like
    Reactions: shenat

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    65 nemeida? Mn me 65 ta gana haduwe.95 k kohomada ganne?
    65 kiyanne minimum eligibility eka. 65 ta yanna ba godak ayata. Me dawas wala 65 ta chance ekak tiyenawa nam thiyenne nurses la, doctors la wage health sector eke ayata witarai.

    Anith ayata minimum 90 wath ona onama visa ekakata. 95 hadanna state sponsorship 15 kuth labenawa. Ethakota ubata 80 k thibunama athi. 65 n nam kohomath ba.

    65 yanna tibba 2009 witara
    Nurses la ehema gannawa ban danuth. Epa wenawa dakkama. Scott morrison ammata @ ukanna hithenwa ethakota. 😑😑😑
    ------ Post added on May 9, 2021 at 5:04 PM
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    65 kiyanne minimum eligibility eka. 65 ta yanna ba godak ayata. Me dawas wala 65 ta chance ekak tiyenawa nam thiyenne nurses la, doctors la wage health sector eke ayata witarai.

    Anith ayata minimum 90 wath ona onama visa ekakata. 95 hadanna state sponsorship 15 kuth labenawa. Ethakota ubata 80 k thibunama athi. 65 n nam kohomath ba.


    Nurses la ehema gannawa ban danuth. Epa wenawa dakkama. Scott morrison ammata @ ukanna hithenwa ethakota. 😑😑😑
    ------ Post added on May 9, 2021 at 5:04 PM
    Idapan.dan yana widiyata 2024 wage wenakan students closed.ubalata chance ei score adu wela.hebei scomo keriya kisima sure ekak ne monawa kariyda kiyala.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Idapan.dan yana widiyata 2024 wage wenakan students closed.ubalata chance ei score adu wela.hebei scomo keriya kisima sure ekak ne monawa kariyda kiyala.

    Mona chance da ban. Chance okkoma iwaraine 491 grant una kiyanne. 😑😑😑

    Tamat mama awul gahala inne. Adath batch eke ekek job ekak thiyenwa pr sponsor karanna kamathiy kiyala dala tibuna. Balapan ithin. Mata apply karanna bane dan. Grant wela masayak giye na. Huttalata grant nokara inna tibuna labana mase wenakan 😭😑😑😑😑😑
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Mona chance da ban. Chance okkoma iwaraine 491 grant una kiyanne. 😑😑😑

    Tamat mama awul gahala inne. Adath batch eke ekek job ekak thiyenwa pr sponsor karanna kamathiy kiyala dala tibuna. Balapan ithin. Mata apply karanna bane dan. Grant wela masayak giye na. Huttalata grant nokara inna tibuna labana mase wenakan 😭😑😑😑😑😑
    Oya kivvata godak unta sponsor karanna be ban.1m turnover ekak tiyenna one compamy ekata.job ekata ganna kiyana baila godak unge.dan jobak hoyaganinko 54000 hambena.wede closed ne