Ube qualifications monawada?සාමාන්ය මනුස්සයෙක්ට ඕව බෑනෙ බං.වෙන යන්න ලේසි රටවල් මොනවද බන්.Middle East නැතුව.
MSc ekak tiyenawa nam Canada puluwan wei. Eth ielts top marks ganna wenawa.
Tawa msc ekakata wage Europe giya nam settle wenna puluwan work permit eka aran mulin job karala pr hadagena.
2m lkr tama danna widiyata
Ado ehemada?
Oya ganata amatarawa api visa fees denna onada?
------ Post added on May 9, 2021 at 6:30 PM