ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,747
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    සාමාන්‍ය මනුස්සයෙක්ට ඕව බෑනෙ බං.වෙන යන්න ලේසි රටවල් මොනවද බන්.Middle East නැතුව.
    Ube qualifications monawada?
    MSc ekak tiyenawa nam Canada puluwan wei. Eth ielts top marks ganna wenawa.

    Tawa msc ekakata wage Europe giya nam settle wenna puluwan work permit eka aran mulin job karala pr hadagena.

    2m lkr tama danna widiyata

    Ado ehemada?
    Oya ganata amatarawa api visa fees denna onada?
    ------ Post added on May 9, 2021 at 6:30 PM
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Ube qualifications monawada?
    MSc ekak tiyenawa nam Canada puluwan wei. Eth ielts top marks ganna wenawa.

    Tawa msc ekakata wage Europe giya nam settle wenna puluwan work permit eka aran mulin job karala pr hadagena.



    Ado ehemada?
    Oya ganata amatarawa api visa fees denna onada?
    ------ Post added on May 9, 2021 at 6:30 PM
    Visa fees refund karanawa hambunata passe.ehema tamai story eka yanne.but matath tama hambune ne karana ekek.but ehema karanawalu

    2M LKR or AUD
    13000 aud wage company eka gannawa kiyala tama kivve
    ------ Post added on May 9, 2021 at 6:33 PM
     

    Naha

    Junior member
  • Mar 27, 2021
    82
    69
    18
    Ube qualifications monawada?
    MSc ekak tiyenawa nam Canada puluwan wei. Eth ielts top marks ganna wenawa.

    Tawa msc ekakata wage Europe giya nam settle wenna puluwan work permit eka aran mulin job karala pr hadagena.



    Ado ehemada?
    Oya ganata amatarawa api visa fees denna onada?
    ------ Post added on May 9, 2021 at 6:30 PM
    Bsc + 3yr experience bn
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,747
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Bsc + 3yr experience bn

    Ehenam global talent amarui.

    Ara emios kiyana salli dila 186 visa ganna puluwanda balanna. Puluwan nam eka tama hodama widiya.

    Visa fees refund karanawa hambunata passe.ehema tamai story eka yanne.but matath tama hambune ne karana ekek.but ehema karanawalu


    13000 aud wage company eka gannawa kiyala tama kivve
    ------ Post added on May 9, 2021 at 6:33 PM

    Ubala ithin owa kalin kiwwe nane. Danan hitiya nan balanawa. 🙁 kohomada e wage company hoya ganne?
    ------ Post added on May 9, 2021 at 6:49 PM
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Ehenam global talent amarui.

    Ara emios kiyana salli dila 186 visa ganna puluwanda balanna. Puluwan nam eka tama hodama widiya.



    Ubala ithin owa kalin kiwwe nane. Danan hitiya nan balanawa. 🙁 kohomada e wage company hoya ganne?
    ------ Post added on May 9, 2021 at 6:49 PM
    Ara aus lanka students fb page gihin sponsor kiyala search karapan
     
    • Like
    Reactions: shenat

    sangeeth6

    Junior member
  • May 4, 2011
    28
    9
    8
    ...
     

    Attachments

    • 64545886_2098198650473355_2883560902739623936_n.png
      64545886_2098198650473355_2883560902739623936_n.png
      41.9 KB · Views: 185

    sankaja

    Well-known member
  • Dec 11, 2008
    1,213
    317
    83
    Ietls pte nathuwa hoda ratakata yandama barida ban. Degree work experience thiyanawa. Maguka ielts pte score eka enneme na. Dan 10 parakata wada kala
     

    Common man

    Active member
  • Apr 22, 2018
    128
    115
    43
    Ehenam global talent amarui.

    Ara emios kiyana salli dila 186 visa ganna puluwanda balanna. Puluwan nam eka tama hodama widiya.



    Ubala ithin owa kalin kiwwe nane. Danan hitiya nan balanawa. 🙁 kohomada e wage company hoya ganne?
    ------ Post added on May 9, 2021 at 6:49 PM
    Ubata 491 grant unada
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

    මෙහේ ඉදලා එපාවෙලා ඉන්නේ බම් ..Ielts 6පොයින්ට් 7පොයින්ට් ගන්න ගියොත් මෙහේම නාකි වෙයි ..දන්නවනම් කියපන් ielts අඩුවට තැනක් සහ හොද එජන්සියක් .තව uni යන එකද tafe යන එකද හොද..තව කඩ්ඩ ⁣පොලිෂ් කරගන්න පුළුවන් තැනක්
    machan uba pannada 🤷 please reply us
     

    crazzychathu

    Well-known member
  • Jul 9, 2011
    771
    150
    63
    Amme meka mula idan kiyeuwa, godak dewal oluwata awa, Thanks okktoma :D :D :D

    Machanla Mge Wife GOV Registered Nurses kenek, degree ekath completed, migrate wenna idea ekak tiyenwa apita, Ausi,NZ,Canada wge. PR apply krnna monda one machn, mn depent yanawa nm dennama ielts kranna oneda? lagadi tma poddak hoynna gatte me gana loku idea ekak na e nisa process eka gana. puluwn nm poddak explain krpnko process eka loku udauwak :) :) :)