කජුගම කෙල්ලො පාරේ ඉඳන් අතදානවා හරියට තායිලන්තේ රෙඩ්ලයිට් වල කෙල්ලො අත දානවා වගේ....
![]()
okkomath hri me niliyak ge pic ekak damme ai
කජුගම කෙල්ලො පාරේ ඉඳන් අතදානවා හරියට තායිලන්තේ රෙඩ්ලයිට් වල කෙල්ලො අත දානවා වගේ....
![]()
Me wage kelloth innawa, photo gahanna beriunaokkomath hri me niliyak ge pic ekak damme ai
අපේ ඩ්රයිවර් කිව්වා කජුගම ගාණ වැඩිලු ඊට අඩු ගාණට අරං දෙන්නංලු.![]()
රාජගිරියේ ගුවන්පාලම යට තියනවා සන්ස්තාවේ එකක්. තව ඇති මට මතක ඔක විතරයිkoheda machan teyanawa keuwe ?
කජු ගණන් තායිලන්තෙ බඩුවකට වඩාකජුගම කෙල්ලො පාරේ ඉඳන් අතදානවා හරියට තායිලන්තේ රෙඩ්ලයිට් වල කෙල්ලො අත දානවා වගේ....
![]()
තායිලන්ත පාරේ කජු විකුණන මගෙ සීදේවීතායිලන්තෙත් පාරේ කජු විකුණන කෙල්ලො ඉන්නවද?
මෙන්න මේක තමයි මමත් මේ කියන්ඩ ආවෙ, මුන් මේ කජුගම ගෙදර ඉදන් දැක්ක උන්බොරු දාන්න එපා යකෝ.ඔතන ඔච්චර ලස්සන කෙල්ලො නෑ.ඉන්නෙ ආච්චිලයි ඇන්ටිලයි.බොරු කියන්න ඕන නෑ.උන් දැක්කම මට නම් නවත්තන්න හිතෙන් නෑ.තවත් පාගල යන්න හිතෙන්නෙ.ඇයි දන් නෑ
කොළඹ පැත්තට එනකොට වම්පැත්තෙ නේද් හිටියේ?කජු ඔක්කොම ටික ගන්නන් හැබැයි මාත් එක්ක ඉන්න ඕනී කියලා ඔෆර් එකක් දුන්නොත් එයිද එයාලා![]()
මේ ලගදි දැක්කා ලස්සන කෙල්ලෙක්![]()
uba ahuwe nadda ugen "ethakota kaanuwa pennanne ubada kiyala"අපේ ඩ්රයිවර් කිව්වා කජුගම ගාණ වැඩිලු ඊට අඩු ගාණට අරං දෙන්නංලු.![]()
kohomada mchn ganne ,man kaju gamin gatte kilo eka 3500i , oven neme pornauwe ekayako wena than wala 2000-2400
එකම තැන කඩ 50ක් විතර දාගෙන කජුම විකුනනන්ව ඉතින් business එන නැනේ .. එන එක 50 ට බෙදිලා යන්නේ ... එක තැනකින් ගත්තු එකා ආයේ ගන්නේ නැනේ එලග කඩෙන්