ඕකේ හිටපු තිවංකයා දැන් උගෙ තනි චැනල් එකක් අටවගෙන.. bruno balla gewanne nalu
Anathai Well-known member Mar 28, 2021 5,546 7,939 113 Feb 13, 2025 #21 Heshan Daminda said: ඕකේ හිටපු තිවංකයා දැන් උගෙ තනි චැනල් එකක් අටවගෙන.. Click to expand... bruno balla gewanne nalu Reactions: Heshan Daminda
Heshan Daminda said: ඕකේ හිටපු තිවංකයා දැන් උගෙ තනි චැනල් එකක් අටවගෙන.. Click to expand... bruno balla gewanne nalu
SpaceX Well-known member Dec 14, 2017 4,684 5,232 113 Feb 13, 2025 #22 oka thanikarama diwwe NGO fund walin
san** Well-known member Feb 21, 2012 5,705 8,980 113 kandy Feb 13, 2025 #23 මේ තව සෙට් එකක් https://www.kehelmala.com/
Nalindax Well-known member Apr 6, 2009 7,430 709 113 38 AREA 51 Feb 13, 2025 #24 අපිත් ගියා USAID එකෙන් Sponsor කරපු training එකකට. හැබයි තිබ්බේ renewable Energy ගැන . විමල් වගේ බූරුවෝ කියන ඒවා තාමත් පිලිගන්න උන් ඉන්නවනේ මේ රටේ.
අපිත් ගියා USAID එකෙන් Sponsor කරපු training එකකට. හැබයි තිබ්බේ renewable Energy ගැන . විමල් වගේ බූරුවෝ කියන ඒවා තාමත් පිලිගන්න උන් ඉන්නවනේ මේ රටේ.
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,673 75,739 113 Feb 13, 2025 #25 dilann said: මුල් ටික බැලුව . . අද ටිකක් අවුල් ගිහින් වගේ කට්ටියට Click to expand... මුන්ට සමහර විට ෆන්ඩ්ස් හම්බෙන්න ඇති බුද්ධාගම චෝර කරන්න. USAID මතක විදියට Nepal වලට මිලියන 2 3ක් දීලා atheisms promote කරන්න. නිකන් හිතපන් මොන හුත්තෙ ප්රොජෙක්ට් එකක්ද ඒක කියලා. මුන්ත් අනිවා ජරාව ටික කාල, දැන් නොන්ඩි නිසා අනිත් උන්ගෙ පිටින් යවන්න හදනවා.
dilann said: මුල් ටික බැලුව . . අද ටිකක් අවුල් ගිහින් වගේ කට්ටියට Click to expand... මුන්ට සමහර විට ෆන්ඩ්ස් හම්බෙන්න ඇති බුද්ධාගම චෝර කරන්න. USAID මතක විදියට Nepal වලට මිලියන 2 3ක් දීලා atheisms promote කරන්න. නිකන් හිතපන් මොන හුත්තෙ ප්රොජෙක්ට් එකක්ද ඒක කියලා. මුන්ත් අනිවා ජරාව ටික කාල, දැන් නොන්ඩි නිසා අනිත් උන්ගෙ පිටින් යවන්න හදනවා.
vali aththa Well-known member Feb 5, 2013 3,827 1,921 113 Feb 13, 2025 #26 Api nodanna dewal kochara thiyanawada bn first 5 minute wage