කට්ටිය මේ වෙලාවේ කොහෙද ඉන්නෙ.

Hyaenidae

Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113
    මිනිස්සු මෙච්චර බඩු එකතු කරන එකේ එක්කො සති 2ක් වහන්න ඕනේ. දවස් 3ක් වහන්න මෙච්චර කට්ටක් දෙන එක තේරුමක් නෑ. :no::no::no:

    හැමෝම වගේ බඩු එකතු කරන්නෙ 25 ත් ගෙදරම ඉන්නම් කියල.

    බහුතරය එහෙම වුණාම 25 එච්චර සෙනගක් එන එකක් නෑ එළියට
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    හැමෝම වගේ බඩු එකතු කරන්නෙ 25 ත් ගෙදරම ඉන්නම් කියල.

    බහුතරය එහෙම වුණාම 25 එච්චර සෙනගක් එන එකක් නෑ එළියට
    25 පඩි නේ බන්, ඒක කොහොම බලපායිද දන්නේ නෑ. කොහොම හරි පුලුවන් හැම එකාම ගෙදර ඉන්න වෙයි. මේ සැරේ ආර්ථිකය 1, ජීවිත 2 සීන් එකක් යන්නේ
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    පුරවැසියා

    Well-known member
  • Mar 4, 2012
    2,032
    4,638
    113
    මම නම් 19 ගිහින් අවශ්‍ය හැමදේම ගත්තා මචන්
    අද නොයාම බැරි ගමනක් ගියා තීන්ත වගයක් තැනක දාලා ඇවිත්, දැන් ටිකකට කලින් ආවෙ
    පාර පුරාම මිනිස්සු ඕයි, කඩවල් ගාව අද පඩි ගත්ත උන් පෝලිම් වල තෙමෙනවා
    පව් ඒ මිනිස්සු, එක්කෝ ඊයේ පඩි දෙන්න තිබ්බෙ
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113
    25 පඩි නේ බන්, ඒක කොහොම බලපායිද දන්නේ නෑ. කොහොම හරි පුලුවන් හැම එකාම ගෙදර ඉන්න වෙයි. මේ සැරේ ආර්ථිකය 1, ජීවිත 2 සීන් එකක් යන්නේ

    ඔව් ඔය 25 ත් වහන්න තිබ්බේ කියන හැමෝම එදාට ගෙදර, අත්‍යවශ්‍ය බඩුවක් ගන්න සල්ලි මදිවෙච්ච කෙනෙක් මිසක් පඩි කියල එළියට බහින එකක් නෑ ගොඩක් අය
     

    akunad

    Well-known member
  • Jan 28, 2010
    1,382
    1,199
    113
    Non of your business
    මම කීල්ස් එකේ බඩු ගන්න ආවා.පට්ට සෙනගක්නෙ ඉන්නෙ.මිනිස්සු 30ක් වගේ ඉන්නවා මට්ට ඉස්සරහින් බිල් කරන්න.ඒක අස්සෙ මෙ උට්ටලට මීටරේ නෑ.

    කඩවල් වලත් බර සෙනගක් ඉන්නෙ.

    1m gap eka kiyanne moda concept eka. eka practically karanna beri wenawa
    Hariyata N95 mask eka dapan, face shield ekak dapan echcharai, hand wash (gel) ekak thiyan puluwan hema welema clean karapan. echcharai
    corona unta beheth karana IDH eke ehema doctors la karanneth oka thama.
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    ඔව් ඔය 25 ත් වහන්න තිබ්බේ කියන හැමෝම එදාට ගෙදර, අත්‍යවශ්‍ය බඩුවක් ගන්න සල්ලි මදිවෙච්ච කෙනෙක් මිසක් පඩි කියල එළියට බහින එකක් නෑ ගොඩක් අය
    Esema wewa :)
     

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    මම කීල්ස් එකේ බඩු ගන්න ආවා.පට්ට සෙනගක්නෙ ඉන්නෙ.මිනිස්සු 30ක් වගේ ඉන්නවා මට්ට ඉස්සරහින් බිල් කරන්න.ඒක අස්සෙ මෙ උට්ටලට මීටරේ නෑ.

    කඩවල් වලත් බර සෙනගක් ඉන්නෙ.

    waren thalawathugodata mehe ehema na :lol: :lol: :lol:
     

    DjAnomaly

    Well-known member
  • Aug 13, 2018
    1,601
    1,674
    113
    Crooked Island
    පෙරේරා & Sons එකෙන් බිත්තර රෝල් එකක් කෑවා රුපියල් 90/=, අයිස් කෝපි එක 90/=, ලම්ප්‍රයිස් එක 430/= (ඒක ගත්තේ නෑ) , ගෙදර ගිහින් කනවා....
     

    Manash

    Well-known member
  • Sep 17, 2009
    8,184
    1,892
    113
    C:\
    පෙරේරා & Sons එකෙන් බිත්තර රෝල් එකක් කෑවා රුපියල් 90/=, අයිස් කෝපි එක 90/=, ලම්ප්‍රයිස් එක 430/= (ඒක ගත්තේ නෑ) , ගෙදර ගිහින් කනවා....
    ok