At this moment he just realized that he was totally fucked upඋබ කරන ජොබ වගේ එකක්ද?![]()
At this moment he just realized that he was totally fucked upඋබ කරන ජොබ වගේ එකක්ද?![]()
9 ta dik kara ganna behetak nadda yalu ?
ay yakoo trigger wenneපය්යියේ රසට නෙමෙයි යකෝ උන් ආදරේ ඇති එකිනෙකාට. මොන මන්ද මානසික වේස සික් කාරයෝද බන් මේ ලකේපංකාවේ ඉන්නේ. පාට දෙක්කින් බැන්දොත් හිතන්නේ පයිය ලොකු නිසා බැන්දා ගැනී වටේ යන නිසා බැන්දා.
අධික ලිංගික කුහකත්වයෙන් සහ පීඩනයෙන් ඉන්න රටක් තමා ලෙකේපංකාවේ ඇතුලේ ඉන්න උන්. පිට ඉන්න උන් නම් දන්නවා පිට උන්ට අපේ ලකේපංකාවේ කොල්ලෙක්ගේ කෙල්ලෙක්ගේ අගේ .
ඇත්ත තමා කලු උන්ගේ අගල් 5.5 වඩා වැඩී ගැනී ඇමරිකාවේ නිසා කලින් සංසර්ගයේ යෙදිල ඇති ඌත් කෙල හලාගෙන ගැට්ටේ කොනට වදින්නම දෙනවා ඇති ගැනිත් එකට ආස ඇති නෑ කියන් නෑ ඒත් ඒමයිම කියලා බදින් නෑනේ. හොදට සුකන හැම ගෑනීම/පිරිමියම ජීවත් වෙන්න හොද නෑනෙ පැය 24 සංසර්ගයේ යෙදෙන් නෑනේ එකයි අඩාපාලි කියලා කමෙන්ට් කරේay yakoo trigger wenne
attha ne kiyala ne thiyenne
Umba surgery ekak karaganin salli withari ona , kalin 4 inch nan, 9 inch dakawa dik karanna පුළුවන්9 ta dik kara ganna behetak nadda yalu ?
පය්යියේ රසට නෙමෙයි යකෝ උන් ආදරේ ඇති එකිනෙකාට. මොන මන්ද මානසික වේස සික් කාරයෝද බන් මේ ලකේපංකාවේ ඉන්නේ. පාට දෙක්කින් බැන්දොත් හිතන්නේ පයිය ලොකු නිසා බැන්දා ගැනී වටේ යන නිසා බැන්දා.
අධික ලිංගික කුහකත්වයෙන් සහ පීඩනයෙන් ඉන්න රටක් තමා ලෙකේපංකාවේ ඇතුලේ ඉන්න උන්. පිට ඉන්න උන් නම් දන්නවා පිට උන්ට අපේ ලකේපංකාවේ කොල්ලෙක්ගේ කෙල්ලෙක්ගේ අගේ .
ai ban uwa ehema asarana kareඋබ කරන ජොබ වගේ එකක්ද?![]()
පැය 24 ම උනත් සංසර්ගයේ යෙදෙන හෙල යක්ක පුතෙක් ඉන්නව මම දන්න. ඔහු නමින් @Big Cassඇත්ත තමා කලු උන්ගේ අගල් 5.5 වඩා වැඩී ගැනී ඇමරිකාවේ නිසා කලින් සංසර්ගයේ යෙදිල ඇති ඌත් කෙල හලාගෙන ගැට්ටේ කොනට වදින්නම දෙනවා ඇති ගැනිත් එකට ආස ඇති නෑ කියන් නෑ ඒත් ඒමයිම කියලා බදින් නෑනේ. හොදට සුකන හැම ගෑනීම/පිරිමියම ජීවත් වෙන්න හොද නෑනෙ පැය 24 සංසර්ගයේ යෙදෙන් නෑනේ එකයි අඩාපාලි කියලා කමෙන්ට් කරේ
ගෑණු ඉපදිල ඉන්නෙ උකන්නම කියල හිතන් ඉන්න ලංකන් ගොඩයෙක්..ඒ වුනාට බණින්නේ තම්බින්ට..තොපි යකෝ තම්බින්ටත් අන්තයි..
ලියන්න ගිය එක ලියලාපය්යියේ රසට නෙමෙයි යකෝ උන් ආදරේ ඇති එකිනෙකාට. මොන මන්ද මානසික වේස සික් කාරයෝද බන් මේ ලකේපංකාවේ ඉන්නේ. පාට දෙක්කින් බැන්දොත් හිතන්නේ පයිය ලොකු නිසා බැන්දා ගැනී වටේ යන නිසා බැන්දා.
අධික ලිංගික කුහකත්වයෙන් සහ පීඩනයෙන් ඉන්න රටක් තමා ලෙකේපංකාවේ ඇතුලේ ඉන්න උන්. පිට ඉන්න උන් නම් දන්නවා පිට උන්ට අපේ ලකේපංකාවේ කොල්ලෙක්ගේ කෙල්ලෙක්ගේ අගේ .