කලු පොලු වලට රස වැටුන යක්ක දියනියක් ...

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,984
    113
    සේදවත්ත
    පය්යියේ රසට නෙමෙයි යකෝ උන් ආදරේ ඇති එකිනෙකාට. මොන මන්ද මානසික වේස සික් කාරයෝද බන් මේ ලකේපංකාවේ ඉන්නේ. පාට දෙක්කින් බැන්දොත් හිතන්නේ පයිය ලොකු නිසා බැන්දා ගැනී වටේ යන නිසා බැන්දා.

    අධික ලිංගික කුහකත්වයෙන් සහ පීඩනයෙන් ඉන්න රටක් තමා ලෙකේපංකාවේ ඇතුලේ ඉන්න උන්. පිට ඉන්න උන් නම් දන්නවා පිට උන්ට අපේ ලකේපංකාවේ කොල්ලෙක්ගේ කෙල්ලෙක්ගේ අගේ .
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,994
    21,207
    113
    පය්යියේ රසට නෙමෙයි යකෝ උන් ආදරේ ඇති එකිනෙකාට. මොන මන්ද මානසික වේස සික් කාරයෝද බන් මේ ලකේපංකාවේ ඉන්නේ. පාට දෙක්කින් බැන්දොත් හිතන්නේ පයිය ලොකු නිසා බැන්දා ගැනී වටේ යන නිසා බැන්දා.

    අධික ලිංගික කුහකත්වයෙන් සහ පීඩනයෙන් ඉන්න රටක් තමා ලෙකේපංකාවේ ඇතුලේ ඉන්න උන්. පිට ඉන්න උන් නම් දන්නවා පිට උන්ට අපේ ලකේපංකාවේ කොල්ලෙක්ගේ කෙල්ලෙක්ගේ අගේ .
    ay yakoo trigger wenne
    attha ne kiyala ne thiyenne
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,984
    113
    සේදවත්ත
    ay yakoo trigger wenne
    attha ne kiyala ne thiyenne
    ඇත්ත තමා කලු උන්ගේ අගල් 5.5 වඩා වැඩී ගැනී ඇමරිකාවේ නිසා කලින් සංසර්ගයේ යෙදිල ඇති ඌත් කෙල හලාගෙන ගැට්ටේ කොනට වදින්නම දෙනවා ඇති ගැනිත් එකට ආස ඇති නෑ කියන් නෑ ඒත් ඒමයිම කියලා බදින් නෑනේ. හොදට සුකන හැම ගෑනීම/පිරිමියම ජීවත් වෙන්න හොද නෑනෙ පැය 24 සංසර්ගයේ යෙදෙන් නෑනේ එකයි අඩාපාලි කියලා කමෙන්ට් කරේ
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    පය්යියේ රසට නෙමෙයි යකෝ උන් ආදරේ ඇති එකිනෙකාට. මොන මන්ද මානසික වේස සික් කාරයෝද බන් මේ ලකේපංකාවේ ඉන්නේ. පාට දෙක්කින් බැන්දොත් හිතන්නේ පයිය ලොකු නිසා බැන්දා ගැනී වටේ යන නිසා බැන්දා.

    අධික ලිංගික කුහකත්වයෙන් සහ පීඩනයෙන් ඉන්න රටක් තමා ලෙකේපංකාවේ ඇතුලේ ඉන්න උන්. පිට ඉන්න උන් නම් දන්නවා පිට උන්ට අපේ ලකේපංකාවේ කොල්ලෙක්ගේ කෙල්ලෙක්ගේ අගේ .

    muwagin sinahawak naguna meka dakala
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,789
    19,767
    113
    ඇත්ත තමා කලු උන්ගේ අගල් 5.5 වඩා වැඩී ගැනී ඇමරිකාවේ නිසා කලින් සංසර්ගයේ යෙදිල ඇති ඌත් කෙල හලාගෙන ගැට්ටේ කොනට වදින්නම දෙනවා ඇති ගැනිත් එකට ආස ඇති නෑ කියන් නෑ ඒත් ඒමයිම කියලා බදින් නෑනේ. හොදට සුකන හැම ගෑනීම/පිරිමියම ජීවත් වෙන්න හොද නෑනෙ පැය 24 සංසර්ගයේ යෙදෙන් නෑනේ එකයි අඩාපාලි කියලා කමෙන්ට් කරේ
    පැය 24 ම උනත් සංසර්ගයේ යෙදෙන හෙල යක්ක පුතෙක් ඉන්නව මම දන්න. ඔහු නමින් @Big Cass 😌
     

    luckgrlS

    Well-known member
  • Jul 30, 2018
    4,754
    1
    9,785
    113
    USA
    Large animated flag of Sri Lanka
     
    • Like
    Reactions: lilman

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,360
    26,900
    113
    Kandy
    පක කළු උනාට කැරි කළු පාට නැනේ .හුප්තෙන් බස්සපුවම බඩේ බුරිය දිහා වගේ ඇතුලේ ඇනෙනවා ඇති
     

    KuKu KoKa

    Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113
    ගෑණු ඉපදිල ඉන්නෙ උකන්නම කියල හිතන් ඉන්න ලංකන් ගොඩයෙක්..ඒ වුනාට බණින්නේ තම්බින්ට..තොපි යකෝ තම්බින්ටත් අන්තයි..

    උබත් එක්ක එකඟයි පොන්ස්
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,352
    30,137
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    පය්යියේ රසට නෙමෙයි යකෝ උන් ආදරේ ඇති එකිනෙකාට. මොන මන්ද මානසික වේස සික් කාරයෝද බන් මේ ලකේපංකාවේ ඉන්නේ. පාට දෙක්කින් බැන්දොත් හිතන්නේ පයිය ලොකු නිසා බැන්දා ගැනී වටේ යන නිසා බැන්දා.

    අධික ලිංගික කුහකත්වයෙන් සහ පීඩනයෙන් ඉන්න රටක් තමා ලෙකේපංකාවේ ඇතුලේ ඉන්න උන්. පිට ඉන්න උන් නම් දන්නවා පිට උන්ට අපේ ලකේපංකාවේ කොල්ලෙක්ගේ කෙල්ලෙක්ගේ අගේ .
    ලියන්න ගිය එක ලියලා😘
    මුං බඳිනවා කියලා අදහස් කරන්නේ ෆයියෙන් වැඩගන්නවා කියන එකට.

    අම්මා අප්පා බැඳලා පවුලක් හදං ජීවත් වෙනවා කියන එක තමුංගේ පවුල ඇතුලෙන්වත් දැකපු නැති වස්සෝ.🤣🤣
    මුං මුංගේ අම්මා තාත්තා ගැනත් හිතනව ඇත්තේ .... තාත්තා අම්මව බඳින්න ඇත්තෙ අම්මගේ කිබ්බ ලොකු හින්දා වෙන්න ඇති වගේ කතා🤣🤣