කවුරුහරි අලුත් dio 110cc එකක් පදිනවද. Efi තියන

saradiyel_uk

Well-known member
  • May 9, 2010
    2,657
    3,545
    113
    කවුරුහරි අලුත් dio 110cc එකක් පදිනවද. Efi තියනඑක. මගේ තියන ct 100 එක දීලා ඒකක් ගන්න හිතන් ඉන්නේ. Ct එක ලක්ෂේ පැනලා. රොඩ් එකේ සද්දේ ටිකක් එනවා. ඒක හද හද පදිනවට වඩා ස්කූටර් එකක් ගන්න හ්තෙනවා ෂොප් එකේ වැඩ වලට. මගේ බයික් එක bbx- එකක් 2015. අලුත් ct එක සෙට්වෙන්නේ නෑ මට. කඩදාසි ටිකක් වැඩිපුර ගේන්න පුලුවන් ඩියෝ එකේ. අලුත් ඩියෝ එකේ 60 විතර තෙල් කරනවා කීවා කම්පැනි එකෙන්.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,559
    22,255
    113
    Gotland
    ඩියෝ එක හොඳයි හැබැයි ෆීචස් කිසිවක් නෑ බේසික් බයික්කේ 2019 ආව එකෙන් ලොකු වෙනසක් නෑ කියල හිතෙනවා
    ඒම බැලුවොත් හීරෝ ෂූම් ගානත් එක්ක වටිනව
    ඔයැයි honda , hero, යමහ මොන එක ගත්තත් එන්ජිම චැසිය හැර අනිත් කොටස් එකම සමාගම් වල හදන ඒවා (Minda, varroc etc..)
     

    SpaceX

    Well-known member
  • Dec 14, 2017
    4,679
    5,225
    113
    අඩෝ දෙද්දි ගන්න එකාට රොඩ් එකේ සද්දේ ගැන කියලාම දියං බොක්ක...

    ජය වේවා..
     

    yazazb

    Active member
  • Mar 11, 2009
    381
    169
    43
    අලුත් DIO එක ටිකක් අවුල් කියලා කියනවා සමහරු.

    එක දිගට ලොකු දුරක් පදින්නේ නැත්නම් electric scooter එකක් බලන්න, තෙල් වලට යන වියදම ගොඩක් ඉතුරු වෙනවා.