mata nam may minissu thamange family eke aya ekka ekata ekathu wela dance karana eke nam kisima awulak penne na. family ekak ekata ekathu wela tikak dance karala vinoda wena eken a family eka low class da high class da kiyana eka decide karanna ba. Anith eka a minissu adum bageta adagena pahath widiyata vinoda wenawa nemeine. Oya wage family get together ekak goda welawata life time memory ekak minissunta. Othana inna old generation wala aya thawa kalekadi nathi wennath puluwan. Young generation wala aya rata yannath puluwan.
Habai hama ekama video kara kara social media wala dana eka tamai awul. Thamange family eke dewal wala privacy eka public nokara tiyaganna eka hodai kiyalai mata hithenne.