ආ එහෙනම් 2030 වෙනකම් අනුර අයියට තෙල් මිල අඩු කරගන්න බැරි වෙයි නේද පුල්ලි ගෝනේ![]()
2030 wenakan kanchaya order karala thiyenne?
ehenam kohomath adu karanna baha
ආ එහෙනම් 2030 වෙනකම් අනුර අයියට තෙල් මිල අඩු කරගන්න බැරි වෙයි නේද පුල්ලි ගෝනේ![]()
කාංචන ගහපු ගිවිසුම් ගිය මාසේ ඉවර උනා හුත්තෝ තෝ එක දන්නෙත් නැතිවද කඩේ යන්නේ2030 wenakan kanchaya order karala thiyenne?
ehenam kohomath adu karanna baha
කාංචන ගහපු ගිවිසුම් ගිය මාසේ ඉවර උනා හුත්තෝ තෝ එක දන්නෙත් නැතිවද කඩේ යන්නේ![]()
ආ එහෙනම් 2030 වෙනකම් අනුර අයියට තෙල් මිල අඩු කරගන්න බැරි වෙයි නේද පුල්ලි ගෝනේ![]()
https://elakiri.com/threads/කංචන-තෙල්-ගෙනා-සමාගමටම-නැවතත්-තෙල්-කොන්ත්රාත්තුව-දෙයි.2183975/
https://elakiri.com/threads/කංචන-තෙල්-ගෙනා-සමාගමටම-නැවතත්-තෙල්-කොන්ත්රාත්තුව-දෙයි.2183975/
අනුර කියන්නේ කයිවාරු කාරයෙක් විතරයි යකෝ![]()
දැන් උබ ඡන්දෙ දුන්නේ සජිත් ට දithin eka denagena neda ubala ranilwa paraddala anurawa japathi kare, dan moko adanne
දැන් උබ ඡන්දෙ දුන්නේ සජිත් ට ද
කවුද හුත්තෝ අඩු කුලේ අනුරට ඡන්දෙ දුන්නේ තොට මොංගල් දmn chande dunne naha gono katawath,
mn kiyanne ubala wagema baiyoi toyoi wedi hariyak dunne anurata neda
කවුද හුත්තෝ අඩු කුලේ අනුරට ඡන්දෙ දුන්නේ තොට මොංගල් ද
Ube amma magei thel walin thama duwanneThama duwanne kanchange oil walin ~ @2osama gay amma
Lankawata Petrol/Diesel dan direct enne nadda? Crude oil witarada tamat genne?මොකා ගෙනාපු තෙල් වුනත් ඉරානෙ වෙන්න යන දේවල් වල හැටියට සූදානම් ශරීරයෙන් හිටියොත් හොඳා.