කාංචන ගෙනාපු තෙල් මේ මාසයේ ඉවරයි

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ආ එහෙනම් 2030 වෙනකම් අනුර අයියට තෙල් මිල අඩු කරගන්න බැරි වෙයි නේද පුල්ලි ගෝනේ 🤣🤣

    2030 wenakan kanchaya order karala thiyenne?
    ehenam kohomath adu karanna baha
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    2030 wenakan kanchaya order karala thiyenne?
    ehenam kohomath adu karanna baha
    කාංචන ගහපු ගිවිසුම් ගිය මාසේ ඉවර උනා හුත්තෝ තෝ එක දන්නෙත් නැතිවද කඩේ යන්නේ 🤣
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කාංචන ගහපු ගිවිසුම් ගිය මාසේ ඉවර උනා හුත්තෝ තෝ එක දන්නෙත් නැතිවද කඩේ යන්නේ 🤣
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ආ එහෙනම් 2030 වෙනකම් අනුර අයියට තෙල් මිල අඩු කරගන්න බැරි වෙයි නේද පුල්ලි ගෝනේ 🤣🤣
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කවුද හුත්තෝ අඩු කුලේ අනුරට ඡන්දෙ දුන්නේ තොට මොංගල් ද

    tho dunne naththe tho eda wela hoya ganna eheta meheta penala salli walata campaign karana ekek nisai
    nandasenage, ranilge, rajapashalage gu kapu 40% chande dune anurata thami.
    ithin ewaya parippu ubalath kapalla
    chande nudunna api athal eke innam
     

    waca

    Well-known member
  • Nov 13, 2006
    3,771
    2,249
    113
    Nugegoda
    මොකා ගෙනාපු තෙල් වුනත් ඉරානෙ වෙන්න යන දේවල් වල හැටියට සූදානම් ශරීරයෙන් හිටියොත් හොඳා.
     
    • Like
    Reactions: Smartm