කාර් එකේ ජියර් බොක්ස් එක ලෙෆ්ට් වගේ

nethumshan

Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    අද ගමනක් ගිහින් එද්දි කාර් එක එක තැන රෙස් වෙනවා වගේ දැනුනා. කදු අදින්නෙත් නැ. Drive එකට දාලා ඇක්සලරෙට් කරොත් විතරක් හෙමින් පිකප් වෙනවා.

    කාර් එක ඇක්සියො 2007 එකක්
    120k km දුවලා තියෙනවා

    ජියර් බොක්ස් එකෙ නෙද කෙස් එක තියෙන්නේ
     

    fdk

    Well-known member
  • Sep 16, 2011
    5,592
    5,486
    113
    අද ගමනක් ගිහින් එද්දි කාර් එක එක තැන රෙස් වෙනවා වගේ දැනුනා. කදු අදින්නෙත් නැ. Drive එකට දාලා ඇක්සලරෙට් කරොත් විතරක් හෙමින් පිකප් වෙනවා.

    කාර් එක ඇක්සියො 2007 එකක්
    120k km දුවලා තියෙනවා

    ජියර් බොක්ස් එකෙ නෙද කෙස් එක තියෙන්නේ
    CVT eka hariyata maintain kare naththan kela wenawa
     

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    CVT eka hariyata maintain kare naththan kela wenawa
    එක තමා. මෙක රෙපෙය කරන එකද හොද නැත්නම් රිකන්ඩිශන් එකක් තියෙන එකද හොද?
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    120න් යයිද පොඩ්ඩක් බලන්ඩ වෙනව වෙන සීන් එකක් වෙන්ඩත් පුලුවන් මිස් එකක් පෙට්ටල් මදිකමක්, ස්කෑන් එකක් දාල බලපන්
     

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    Oil adu athi..ehema eka para yanna gear box
    ලගදි සර්විස් කරේ. එතකොට ඔයිල් තිබ්බා. 🤔 හෙට තම ගැරාජ් එකක්ට දාලා බලන්න වෙන්නේ
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    මේ දවස්වල පෙට්‍රලුත් ශුවර් නෑනෙ බන් ෆිල්ටරේ බ්ලොක් වෙලාද දන්නෙත් නෑ
     
    • Like
    Reactions: nethumshan

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    winadi 5k 10k galawala tiyala balapan.
    එල බලන්නම්

    Toyota CVT ekath lept wenawa kiyanne service karaddi hari thenakin kalada
    වෙනාද කරන තැනින්මයි කරේ.
    මේ දවස්වල පෙට්‍රලුත් ශුවර් නෑනෙ බන් ෆිල්ටරේ බ්ලොක් වෙලාද දන්නෙත් නෑ
    Ehema unama mehema wenawda? Anika d ekata dala break release krata yanneth na. Anthimata awe s eken. D eken addema na
    ------ Post added on Apr 4, 2022 at 1:47 PM
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    Ehema unama mehema wenawda? Anika d ekata dala break release krata yanneth na. Anthimata awe s eken. D eken addema na
    ------ Post added on Apr 4, 2022 at 1:47 PM

    D එකේ නොගිහින් S එකේ යනවනං අවුල ගියර් බොක්ස් එකේ වෙන්නත් සෑහෙන ඉඩක් තියෙනව

    Idle RPM වෙනසක් නැද්ද?

    120k kms කියල ශුවර්ම ශුවර්ද mileage?
     
    • Like
    Reactions: nethumshan

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    Odometer reset karanna kalin 300k-400k wage duwala thiyenna athi

    Ekai 120k giya kiyanne 500k+ ethakota ithin gearbox eka yanna puluwan :yes:

    D එකේ නොගිහින් S එකේ යනවනං අවුල ගියර් බොක්ස් එකේ වෙන්නත් සෑහෙන ඉඩක් තියෙනව

    Idle RPM වෙනසක් නැද්ද?

    120k kms කියල ශුවර්ම ශුවර්ද mileage?


    මිටර් කරකවල නැ කියල 100% සුවර් කරන්න බැ මචන්. හැබැයි මන් දැක්කා නෙට් එකේ තියෙනවා. Axio cvt gearbox එකේ කොමන් ෆොල්ට් එකක් එන කතවක් මයිලෙජ් 100k පැන්නම?

    Idle rpm වෙනසක් නැ
     

    1sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2016
    2,649
    5,729
    113
    අද ගමනක් ගිහින් එද්දි කාර් එක එක තැන රෙස් වෙනවා වගේ දැනුනා. කදු අදින්නෙත් නැ. Drive එකට දාලා ඇක්සලරෙට් කරොත් විතරක් හෙමින් පිකප් වෙනවා.

    කාර් එක ඇක්සියො 2007 එකක්
    120k km දුවලා තියෙනවා

    ජියර් බොක්ස් එකෙ නෙද කෙස් එක තියෙන්නේ

    සාමාන්‍යයෙන් පරණ ඔටෝ ගියර් බොක්ස් වල ඔහොම ලෙඩ එන්න හේතුව ඔයිල් අඩු කම හෝ ඔයිල් ෆිල්ටර් එක බ්ලොක් වීම නිසා ටෝක් කන්වර්ටර් එකට තෙල් නොලැබීමයි. ඔයිල් අඩු නම් දාන්න. ඔයිල් නියමිත ලෙවල් එකට තියනවා නම්, ෆිල්ටර් එක (පරණ වාහන වල නම් ඕක නිකම්ම දැල් කෑල්ලක්. හොඳට හෝදලා, පිරිසිදු කරලා ආපහු දැම්මත් ඇති) මාරු කරන්න. එහෙම කරනවා නම්, අනිවාර්යයෙන්ම තෙල් අලුතින් දාන්න. මොකද බොහෝ විට මේ තත්වයට filter එක පත්වෙන්නේ contaminated (with metal particles) oil නිසායි
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    මම දන්න කෙනෙකුගෙත් ඇලියන් 2007 එකක ගියා. ඒකත් දුවල තිබුණෙ 1.5 වගේ. රීකන්ඩිශන් වාහන වල මයිලේජ් ශුවර් නෑ...

    රේස් වුණාට ලැග් වෙවී වගේ නේද අදින්නෙ.
    මට මතක විදිහට ගියර් බොක්ස් එක රීකන්ඩිශන් තියන්න ලක්ෂ1.5 ක්ද කොහෙද ගියා. ටොයෝට එකේ ලක්ශ 15ක් වගේ ගාණක් කියල තිබුණ...
    ගැරේජ් එකේ කෙනා කිවුවෙනං ඔය රේන්ජ් එකේ වාහන වලට, ගියර් බොක්ස් ලෙඩේ එන්න පුලුවන්ලු.

    ඔයා ගම්පහ අවටනං, වැඩේට හොඳ සුපිරි තැනක් කියන්න පුලුවන්....
     
    • Like
    Reactions: NRTG and nethumshan