Dn e ganata hoyaganna na bn.breakpad man dakka 30000iammo axio eke gear box eka mechchara ganan da? normally gear box ekak 40k /50k wagene wenne?
Dn e ganata hoyaganna na bn.breakpad man dakka 30000iammo axio eke gear box eka mechchara ganan da? normally gear box ekak 40k /50k wagene wenne?
ammo axio eke gear box eka mechchara ganan da? normally gear box ekak 40k /50k wagene wenne?

Dn e ganata hoyaganna na bn.breakpad man dakka 30000i
cvt gear box kohomath ganan neda? normal gear box nam 50k wage wenne?ඒ ඩොලර් එක 170 කාලේ![]()
Recondition nam availability and demand anuwa thama.cvt gear box kohomath ganan neda? normal gear box nam 50k wage wenne?
ganan yanna kalin 75-120K athara wage thibbe. repair karana tharam mata nam owa sure ne. 40-50k wage ekak nam dammath kamak ne.ammo axio eke gear box eka mechchara ganan da? normally gear box ekak 40k /50k wagene wenne?
Toyota CVT gearbox walata nadda repair kits brand new ganna? Eka eka unit ekak widihata witharada wikunanneganan yanna kalin 75-120K athara wage thibbe. repair karana tharam mata nam owa sure ne. 40-50k wage ekak nam dammath kamak ne.
repair kits thibba Nilwala eke. ae kale 50K wage giya hadanna. habay ewa brand new parts. ae hinda aluth wage use karanna puluwan. dan rate thathweth ekka baduth nedda danne ne.Toyota CVT gearbox walata nadda repair kits brand new ganna? Eka eka unit ekak widihata witharada wikunanne
Eka thamai recon danawata wada awul gihin thiyena parts brand new parts/overhaul kits dala repair karana eka wadiya hnda wei nerepair kits thibba Nilwala eke. ae kale 50K wage giya hadanna. habay ewa brand new parts. ae hinda aluth wage use karanna puluwan. dan rate thathweth ekka baduth nedda danne ne.
badu thiyenewa nam eka thama hondhama option eka.Eka thamai recon danawata wada awul gihin thiyena parts brand new parts/overhaul kits dala repair karana eka wadiya hnda wei ne
Naththan amayama eken gennanna plwn nebadu thiyenewa nam eka thama hondhama option eka.
mcn kurunegala paththe gearbox ganna tiyena shops dannawda?kurunagala patthe japn recondition kadwala mechanic ekka visit ekak dala hoda gerbox ekak ganin warranty ekka echari 2019 cvt 80k wage une
Keeyada? Toyota lanka eke 9laks. Sorento eke gear box full rebuild eka 5 laks agent langaNaththan amayama eken gennanna plwn ne
Nikamata brand new gearbox ekak baluwa Lancer ekata, guess karanna plwnda price eka USD walin![]()
Keeyada? Toyota lanka eke 15laks. Sorento eke gear box full rebuild eka 5 laks agent langa

Pissu hadei. Man oya uda kiyapu prices okkoma usd 200 wage thiyeddi.Brand new gearbox $6661.14 without shipping costs![]()
$1 = 310LKR nam 2,070,000LKR before shipping and local taxes![]()
Japan walin geddi aduda danne na. Me UAE indan genna. But overhaul kits anith bits and pieces genna puluwan wei mehen BN ganna ganata ma wagePissu hadei. Man oya uda kiyapu prices okkoma usd 200 wage thiyeddi.
Guys gearbox maru kraddi gear oil ekat maru karannna onine
Gear oil price dannawda?
Monada danna oni hoda oil?