කැනඩාවේ පී. ආර්. ගන්න තියෙන චාන්ස් එක කොහොමද?
කැනඩාවේ දැනට ටෙම්පරි රෙසිඩන්ට්ලා මිලියන 2.7 ඉන්නවලු (ලක්ෂ 27). මේ කියන්නේ ස්ටුඩන්ට් ලා, වරක් පර්මිට් වල ඉන්න අය සහ වෙනත් අය. මේ ගොඩක් කට්ටිය පී. ආර්. ගන්න බලාපොරොත්තු වෙන අය.
මේක තව වැඩි වෙයි ඉස්සරහට. හැම අවුරුද්දෙම 360,000 ස්ටඩි පර්මිට් එකතු වෙනවා, මේ සීමාවට අයත් නොවන මාස්ටර්ස් phd අය එකතු වෙනවා. අලුත් වරක් පර්මිට් වලින් එන අය එකතු වෙනවා. මෙයාලගේ ඩිපෙන්ඩන්ට් ලා එකතු වෙනවා.
හැබැයි අවුරුද්දකට පී. ආර්. දෙන ගාන ලිමිට් කරලා තියෙන්නේ ලක්ෂ 5 ට ඉදිරි අවුරුදු කීපෙකට. මේ ගාන අවුරුදු කීපෙකට වැඩි කරන්නේ නෑ වගේ පේන්නේ. සාමන්යෙන් පී. ආර්. දෙන ප්රමාණයෙන් 15% සරණාගතයන්ට වෙන් වෙනවා, 25% කැනේඩියානුවන්ගේ හා දැනට පී ආර් ඉන්න අයගේ පවුලේ ඥාතීන් ගේනවා ගන්න වෙන් වෙනවා. ඉතින් ඒ කොටස් අයින් කරාම දල වශයෙන් 60% විතර තමයි අර පොයින්ට් සිස්ටම් එකෙන් පී. ආර්. වෙන්න පුළුවන් වෙන්නේ. යුරෝපේ වගේ හිටපු අවුරුදු ගානෙන් නෙමෙයිනේ කැනඩාවේ පී. ආර්. දෙන්නේ. තරඟකාරී පොයින්ට් සිස්ටම් එකකින්.
ලක්ෂ 5න් 60% කියන්නේ ඉතින් ලක්ෂ 3 විතර.
මේ ලක්ෂ 3 ට වයිෆ්, හස්බන්ඩ්, ළමයි ඔක්කොම අයිතියි. අනික මේ ලක්ෂ 3 ට රටින් පිට ඉඳන් කෙලින්ම අප්ප්ලයි කරන උනුත් අයිතියි. රටේ ඇතුලේ දැනට ටෙම්පරි ඉන්න උන්ට රියලිස්ටිකලී හම්බෙන්නේ ලක්ෂ 3 ටත් අඩු ගානක්.
ඉතින් හිතපන්කෝ. ඇතුලෙම ඉන්නවා ලක්ෂ 27. හැම අවුරුද්දෙම තව එකතු වෙනවා. හැබැයි අවුරුද්දකට පී. ආර්. හම්බෙන්නේ ලක්ෂ 3 ට අඩුවෙන්.
10% චාන්ස් එකක් තමයි තියෙන්නේ තමන් ඇවරේජ් කෙනෙක් නම්. මේ හින්දා තමයි සිලෙක්ට් වෙන්න ඕන පොයින්ට් ගාන එන්න එන්නම වැඩි වෙන්නේ.
මේක හරියට A/L ලියලා A 3 ගත්තත් කැම්පස් යන්න බැහැ වගේ වැඩක්. තමන් කොච්චර ලකුණු ගත්තත් වැඩක් නැහැ මුල් රෑන්ක් කීපෙ නැත්තන්.
ඉතින් ඒජන්ට්ලාගේ බොරු අහලා සල්ලි පුදලා යන්න කලින් පොඩ්ඩක් analysis කරලා බලලා යන්න.
අවුරුදු කීපෙකට කලිනුත් මේ වගේ තත්වයක් නෙමෙයි තිබ්බේ, ඉතින් පරණ අයගේ අත්දැකීම් වලට වැඩිය වෙනස් දැන් තියෙන තත්වේ.
ඉතින් ඇත්තටම ඉගෙන ගන්න ඕන උන් යන්න. පී. ආර්. බලාගෙන යනවා නම් පී. ආර්. හම්බෙන්න තියෙන චාන්ස් එක ගොඩක් අඩුයි කියලා දැනගෙන යන්න.
copied.
https://www.thestar.com/opinion/edi...cle_5ca3f87a-ec37-11ee-b9f7-53dbabbba70c.html
කැනඩාවේ දැනට ටෙම්පරි රෙසිඩන්ට්ලා මිලියන 2.7 ඉන්නවලු (ලක්ෂ 27). මේ කියන්නේ ස්ටුඩන්ට් ලා, වරක් පර්මිට් වල ඉන්න අය සහ වෙනත් අය. මේ ගොඩක් කට්ටිය පී. ආර්. ගන්න බලාපොරොත්තු වෙන අය.
මේක තව වැඩි වෙයි ඉස්සරහට. හැම අවුරුද්දෙම 360,000 ස්ටඩි පර්මිට් එකතු වෙනවා, මේ සීමාවට අයත් නොවන මාස්ටර්ස් phd අය එකතු වෙනවා. අලුත් වරක් පර්මිට් වලින් එන අය එකතු වෙනවා. මෙයාලගේ ඩිපෙන්ඩන්ට් ලා එකතු වෙනවා.
හැබැයි අවුරුද්දකට පී. ආර්. දෙන ගාන ලිමිට් කරලා තියෙන්නේ ලක්ෂ 5 ට ඉදිරි අවුරුදු කීපෙකට. මේ ගාන අවුරුදු කීපෙකට වැඩි කරන්නේ නෑ වගේ පේන්නේ. සාමන්යෙන් පී. ආර්. දෙන ප්රමාණයෙන් 15% සරණාගතයන්ට වෙන් වෙනවා, 25% කැනේඩියානුවන්ගේ හා දැනට පී ආර් ඉන්න අයගේ පවුලේ ඥාතීන් ගේනවා ගන්න වෙන් වෙනවා. ඉතින් ඒ කොටස් අයින් කරාම දල වශයෙන් 60% විතර තමයි අර පොයින්ට් සිස්ටම් එකෙන් පී. ආර්. වෙන්න පුළුවන් වෙන්නේ. යුරෝපේ වගේ හිටපු අවුරුදු ගානෙන් නෙමෙයිනේ කැනඩාවේ පී. ආර්. දෙන්නේ. තරඟකාරී පොයින්ට් සිස්ටම් එකකින්.
ලක්ෂ 5න් 60% කියන්නේ ඉතින් ලක්ෂ 3 විතර.
මේ ලක්ෂ 3 ට වයිෆ්, හස්බන්ඩ්, ළමයි ඔක්කොම අයිතියි. අනික මේ ලක්ෂ 3 ට රටින් පිට ඉඳන් කෙලින්ම අප්ප්ලයි කරන උනුත් අයිතියි. රටේ ඇතුලේ දැනට ටෙම්පරි ඉන්න උන්ට රියලිස්ටිකලී හම්බෙන්නේ ලක්ෂ 3 ටත් අඩු ගානක්.
ඉතින් හිතපන්කෝ. ඇතුලෙම ඉන්නවා ලක්ෂ 27. හැම අවුරුද්දෙම තව එකතු වෙනවා. හැබැයි අවුරුද්දකට පී. ආර්. හම්බෙන්නේ ලක්ෂ 3 ට අඩුවෙන්.
10% චාන්ස් එකක් තමයි තියෙන්නේ තමන් ඇවරේජ් කෙනෙක් නම්. මේ හින්දා තමයි සිලෙක්ට් වෙන්න ඕන පොයින්ට් ගාන එන්න එන්නම වැඩි වෙන්නේ.
මේක හරියට A/L ලියලා A 3 ගත්තත් කැම්පස් යන්න බැහැ වගේ වැඩක්. තමන් කොච්චර ලකුණු ගත්තත් වැඩක් නැහැ මුල් රෑන්ක් කීපෙ නැත්තන්.
ඉතින් ඒජන්ට්ලාගේ බොරු අහලා සල්ලි පුදලා යන්න කලින් පොඩ්ඩක් analysis කරලා බලලා යන්න.
අවුරුදු කීපෙකට කලිනුත් මේ වගේ තත්වයක් නෙමෙයි තිබ්බේ, ඉතින් පරණ අයගේ අත්දැකීම් වලට වැඩිය වෙනස් දැන් තියෙන තත්වේ.
ඉතින් ඇත්තටම ඉගෙන ගන්න ඕන උන් යන්න. පී. ආර්. බලාගෙන යනවා නම් පී. ආර්. හම්බෙන්න තියෙන චාන්ස් එක ගොඩක් අඩුයි කියලා දැනගෙන යන්න.
copied.
https://www.thestar.com/opinion/edi...cle_5ca3f87a-ec37-11ee-b9f7-53dbabbba70c.html

