ආමි එකෙක් උබට සැරටම පුකේ ඇරලා වගේමෝඩ ආමිකාරයින්ටයි දොස්තරලටයි එකම සැලකිල්ලද? එහෙනම් වැඩක් නෑ
![]()
Army එකේ අයට කොයි රටෙත් සැලකිල්ල වැඩියි මොකෝ රටක යුද්ධයකදී ඉස්සරහට මැරෙන්න යන්නේ Army එකේ අය මිසක් Keyboard එකක් තියාගෙන පැය 24 ම Online පොර වෙන කාඩ් බෝඩ් වීරයෝ නෙවෙයි
Canada Army එකේ අයට විතරක් නෙවෙයි බැඳල ඉන්න පවුලේ අයටත් Gov එකෙන් Benefits තියෙනවා
