කෑල්ලක් ටෝක් කරගැනීම සදහා

John Snow123

Member
Apr 21, 2018
92
11
0
කෑල්ලක් ටෝක් කරගැනීම සදහා

බුකියෙන් වැඩිය අදුරන්නෙ නැති කෑල්ලක් ටෝක් කරගන්න ඒකිත් එක්ක කතා කරන්න දේවල් මොනාහරි ටිකක් කියපන්කො කිරියෙ ඉන්නවනෙ කෑලි පහ හය ටෝක් කරන කට්ටිය... ඒකිත් එක්ක කතා කරන්න දෙයක් ඔලුවට එන්නෑබං:)
 
Last edited:

Rahula Kasun

Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    මං ඔහොම වැඩක් කළා දවසක් :D අපේ batch එකේ ලස්සන කෙල්ලෙක් හිටිය, ඒකි IT කෙරුවේ, මට මේකිත් එක්ක චැටක් පටන්ගන්න විදියක් නැතුව ඉදලා දවසක් මං ලොකු හදිස්සියක් වගේ ඒකිට message එකක් දැම්ම 2nd year එකේ lecture slidesටිකක් හොයාගන්න බැරුව උදවු ඉල්ලලා :lol: මේකිත් උන්ගේ batch එකේ රට වටේ ඉන්න කෙල්ලොන්ට message කරලා මට ශනිකෙන් slides ටික එවුවා :D අනේ sorry හලෝ late වුනාද කියලත් අහල තිබුනා :D ඉතින් තව මොනවද බන්? චැට පටන්ගත්තා :lol::lol::lol::lol:
     

    John Snow123

    Member
    Apr 21, 2018
    92
    11
    0
    මං ඔහොම වැඩක් කළා දවසක් :D අපේ batch එකේ ලස්සන කෙල්ලෙක් හිටිය, ඒකි IT කෙරුවේ, මට මේකිත් එක්ක චැටක් පටන්ගන්න විදියක් නැතුව ඉදලා දවසක් මං ලොකු හදිස්සියක් වගේ ඒකිට message එකක් දැම්ම 2nd year එකේ lecture slidesටිකක් හොයාගන්න බැරුව උදවු ඉල්ලලා :lol: මේකිත් උන්ගේ batch එකේ රට වටේ ඉන්න කෙල්ලොන්ට message කරලා මට ශනිකෙන් slides ටික එවුවා :D අනේ sorry හලෝ late වුනාද කියලත් අහල තිබුනා :D ඉතින් තව මොනවද බන්? චැට පටන්ගත්තා :lol::lol::lol::lol:
    මට එහෙම අවුලක් නෙමේ තියෙන්න චැට කරන් යන්න එක එක මාතෘකා වගේ ටිකක් ඕනෙ.. මන් කිව්වෙ කතා කරන්න දේවල්
     

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    මං ඔහොම වැඩක් කළා දවසක් :D අපේ batch එකේ ලස්සන කෙල්ලෙක් හිටිය, ඒකි IT කෙරුවේ, මට මේකිත් එක්ක චැටක් පටන්ගන්න විදියක් නැතුව ඉදලා දවසක් මං ලොකු හදිස්සියක් වගේ ඒකිට message එකක් දැම්ම 2nd year එකේ lecture slidesටිකක් හොයාගන්න බැරුව උදවු ඉල්ලලා :lol: මේකිත් උන්ගේ batch එකේ රට වටේ ඉන්න කෙල්ලොන්ට message කරලා මට ශනිකෙන් slides ටික එවුවා :D අනේ sorry හලෝ late වුනාද කියලත් අහල තිබුනා :D ඉතින් තව මොනවද බන්? චැට පටන්ගත්තා :lol::lol::lol::lol:

    anna kollo
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,033
    8,365
    113
    Kotahena
    මට එහෙම අවුලක් නෙමේ තියෙන්න චැට කරන් යන්න එක එක මාතෘකා වගේ ටිකක් ඕනෙ.. මන් කිව්වෙ කතා කරන්න දේවල්
    කෙල්ල ෂේව් කරනවද


    ෂේව් කරපු කොල්ලන්ගේ ඒවාට ද කැමති ටිකක් මයිල් තියෙන අයටද


    පපුවේ මයිල් තියෙන අයට ආසද


    පුකේ මයිල් අවුල් නේද?


    ඕව අහපං


    හෙයා බ්‍රෂ් එහෙම පාවිච්චි කරලා තියෙනවද ටෝයි විදිහට?


    Sex ටෝයි ගන්න ලංකාවේ තැනක් තිබ්බනම් කෙල්ලෙක්ට, නිදහසක් එක්ක කොච්චර හොදයි ද නේද


    ඕව තමයි උන් කැමති සබ්ජෙක්ට් වැදගත් දේවල් විදිහට සලකන්නේ කොල්ලෝ එක්ක කතා කරන්න.


    නිකන් ප්‍රේම අනංගය වගේ ටෝක් කරන්න යන්න එපා
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මං ඔහොම වැඩක් කළා දවසක් :D අපේ batch එකේ ලස්සන කෙල්ලෙක් හිටිය, ඒකි IT කෙරුවේ, මට මේකිත් එක්ක චැටක් පටන්ගන්න විදියක් නැතුව ඉදලා දවසක් මං ලොකු හදිස්සියක් වගේ ඒකිට message එකක් දැම්ම 2nd year එකේ lecture slidesටිකක් හොයාගන්න බැරුව උදවු ඉල්ලලා :lol: මේකිත් උන්ගේ batch එකේ රට වටේ ඉන්න කෙල්ලොන්ට message කරලා මට ශනිකෙන් slides ටික එවුවා :D අනේ sorry හලෝ late වුනාද කියලත් අහල තිබුනා :D ඉතින් තව මොනවද බන්? චැට පටන්ගත්තා :lol::lol::lol::lol:

    දැන් කෙල්ල මොකෝ කරන්නේ?
     

    John Snow123

    Member
    Apr 21, 2018
    92
    11
    0
    කෙල්ල ෂේව් කරනවද


    ෂේව් කරපු කොල්ලන්ගේ ඒවාට ද කැමති ටිකක් මයිල් තියෙන අයටද


    පපුවේ මයිල් තියෙන අයට ආසද


    පුකේ මයිල් අවුල් නේද?


    ඕව අහපං


    හෙයා බ්‍රෂ් එහෙම පාවිච්චි කරලා තියෙනවද ටෝයි විදිහට?


    Sex ටෝයි ගන්න ලංකාවේ තැනක් තිබ්බනම් කෙල්ලෙක්ට, නිදහසක් එක්ක කොච්චර හොදයි ද නේද


    ඕව තමයි උන් කැමති සබ්ජෙක්ට් වැදගත් දේවල් විදිහට සලකන්නේ කොල්ලෝ එක්ක කතා කරන්න.


    නිකන් ප්‍රේම අනංගය වගේ ටෝක් කරන්න යන්න එපා
    විහිලුවට ගන්න එපා බං ඇත්තට අහන්නෙ
     

    vehical pissa

    Active member
  • Nov 2, 2015
    526
    32
    28
    Gampaha
    :lol::lol::lol:

    කෙල්ල ෂේව් කරනවද


    ෂේව් කරපු කොල්ලන්ගේ ඒවාට ද කැමති ටිකක් මයිල් තියෙන අයටද


    පපුවේ මයිල් තියෙන අයට ආසද


    පුකේ මයිල් අවුල් නේද?


    ඕව අහපං


    හෙයා බ්‍රෂ් එහෙම පාවිච්චි කරලා තියෙනවද ටෝයි විදිහට?


    Sex ටෝයි ගන්න ලංකාවේ තැනක් තිබ්බනම් කෙල්ලෙක්ට, නිදහසක් එක්ක කොච්චර හොදයි ද නේද


    ඕව තමයි උන් කැමති සබ්ජෙක්ට් වැදගත් දේවල් විදිහට සලකන්නේ කොල්ලෝ එක්ක කතා කරන්න.


    නිකන් ප්‍රේම අනංගය වගේ ටෝක් කරන්න යන්න එපා
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    දැන් කෙල්ල මොකෝ කරන්නේ?

    :lol: චැට් එක දිගටම යද්දී තමයි දැනගත්තේ මට වඩා අවුරුදු 3ක් වැඩිමල් අක්ක කෙනක් කියල :sorry::sorry::sorry: බොරුවට කෙල්ලව formකරන එක පවු නිසා හෙමීට අක්ක මල්ලි සීන් එකට මාරු වුනා :sorry::sorry::sorry::sorry:
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,033
    8,365
    113
    Kotahena
    :lol: චැට් එක දිගටම යද්දී තමයි දැනගත්තේ මට වඩා අවුරුදු 3ක් වැඩිමල් අක්ක කෙනක් කියල :sorry::sorry::sorry: බොරුවට කෙල්ලව formකරන එක පවු නිසා හෙමීට අක්ක මල්ලි සීන් එකට මාරු වුනා :sorry::sorry::sorry::sorry:

    ඒත් අවුලක් නෑ.. අහපන් සබ්ජෙක්ට් එක
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    :lol: චැට් එක දිගටම යද්දී තමයි දැනගත්තේ මට වඩා අවුරුදු 3ක් වැඩිමල් අක්ක කෙනක් කියල :sorry::sorry::sorry: බොරුවට කෙල්ලව formකරන එක පවු නිසා හෙමීට අක්ක මල්ලි සීන් එකට මාරු වුනා :sorry::sorry::sorry::sorry:

    නොම්බරේ pm කරපන් බලන්න....:yes: උබට නොපෙන්නුවට අවුලෙන්ද දන්නේ නෑනේ ඉන්නේ..:sorry::sorry::sorry:. කෝකටත් කතාකරලා හිත හදන්න බලන්නම් මම...:sorry::sorry::sorry::yes:
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    දැන් ෆේස් බුක් එකේ නාකි පිරිලා කාට හරි කියලා අකවුන්ට් එකක් හදාගෙන ඇවිලා මාරම පඩ ටෝක්ස් දන්නේ .
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    සමහර කෙල්ලෝ හායි කීවාම එකී හිටාන්නේ මේකා යාලු වෙන්න තමා හායි කිවේ කියලා.කිසි සමාජයක් නැති උන් බන් .ෆේස්බුක් එක යුටියුබ් එක ගැන කතා කරලා වැඩක් න.දැනට පිළිවෙලකට තියෙන්නේ ලින්කින් විතරයි.ලාබෙට අන්ද්රොයිඩ් ෆෝන් ඩේටා කාඩ් දාගන්නවා.ෆේස්බුක් එකේ රගනවා
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    සමහර කෙල්ලෝ හායි කීවාම එකී හිටාන්නේ මේකා යාලු වෙන්න තමා හායි කිවේ කියලා.කිසි සමාජයක් නැති උන් බන් .ෆේස්බුක් එක යුටියුබ් එක ගැන කතා කරලා වැඩක් න.දැනට පිළිවෙලකට තියෙන්නේ ලින්කින් විතරයි.ලාබෙට අන්ද්රොයිඩ් ෆෝන් ඩේටා කාඩ් දාගන්නවා.ෆේස්බුක් එකේ රගනවා

    නැත්තන් මොන පුකකටද බන් හායි කියන්නේ ? :lol:
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,033
    8,365
    113
    Kotahena
    නැත්තන් මොන පුකකටද බන් හායි කියන්නේ ? :lol:
    සිරාවට අනේද කියන්නේ...




    • පපුවේ මයිල් තියෙනවද
    • ෂේව් කරලද
    • කෙල්ලව Squirt කරවන්න දන්න
    • G-spot එක ගැන හොද knowladge එකක් සහ එක්ස්පිරියන්ස් පොරක් කියල කෙල්ලෝ අතරේ කතා බහ ගිහාම..
    • නිව්ස් එක හොදට වටේ ගිහිල්ල තියනවනම්


    ගොඩක් වෙලාවට Hi කියල මැසේජ් එනවා බන් කෙල්ලොන්ගෙන්.
     
    Last edited: