dan uba hi kiyana hama eki ekkam ayalu wenwada ban fb kiyanne tinder nwe ban
dan uba hi kiyana hama eki ekkam ayalu wenwada ban fb kiyanne tinder nwe ban
සිරාවට අනේද කියන්නේ...
- පපුවේ මයිල් තියෙනවද
- ෂේව් කරලද
- කෙල්ලව Squirt කරවන්න දන්න
- G-spot එක ගැන හොද knowladge එකක් සහ එක්ස්පිරියන්ස් පොරක් කියල කෙල්ලෝ අතරේ කතා බහ ගිහාම..
- නිව්ස් එක හොදට වටේ ගිහිල්ල තියනවනම්
ගොඩක් වෙලාවට Hi කියල මැසේජ් එනවා බන් කෙල්ලොන්ගෙන්.

අනිවා එකඟයි එකෙන්මදන්නේ නැති කෙල්ලෙක්ට හයි කියන්නේ එහෙම අදහසකින් තමයි බන්... නැත්තන් උන් එක්ක දේශපාලනේ කතා කරන්න යැ...!
කෙල්ල ෂේව් කරනවද
ෂේව් කරපු කොල්ලන්ගේ ඒවාට ද කැමති ටිකක් මයිල් තියෙන අයටද
පපුවේ මයිල් තියෙන අයට ආසද
පුකේ මයිල් අවුල් නේද?
ඕව අහපං
හෙයා බ්රෂ් එහෙම පාවිච්චි කරලා තියෙනවද ටෝයි විදිහට?
Sex ටෝයි ගන්න ලංකාවේ තැනක් තිබ්බනම් කෙල්ලෙක්ට, නිදහසක් එක්ක කොච්චර හොදයි ද නේද
ඕව තමයි උන් කැමති සබ්ජෙක්ට් වැදගත් දේවල් විදිහට සලකන්නේ කොල්ලෝ එක්ක කතා කරන්න.
නිකන් ප්රේම අනංගය වගේ ටෝක් කරන්න යන්න එපා


චැට් එක දිගටම යද්දී තමයි දැනගත්තේ මට වඩා අවුරුදු 3ක් වැඩිමල් අක්ක කෙනක් කියල
බොරුවට කෙල්ලව formකරන එක පවු නිසා හෙමීට අක්ක මල්ලි සීන් එකට මාරු වුනා
![]()
අක්කල සීන් එක මාර අවුලනේ. මටත් හිත ගියොත් හොයල බලද්දී අක්කකෙනෙක්මයි. අනේ මන්ද ඕයි අපලයක් ද කොහෙදනොම්බරේ pm කරපන් බලන්න....උබට නොපෙන්නුවට අවුලෙන්ද දන්නේ නෑනේ ඉන්නේ..
. කෝකටත් කතාකරලා හිත හදන්න බලන්නම් මම...
![]()


අන්න බලපන් තියෙන කරැණාව![]()

මම අනිත් මිනිස්සුන්ගේ සුබ සිද්ධිය වෙනුවෙන් මගේ ජිවිතයම කැප කරපු කෙනෙක්...![]()



කොල්ලෙක් කෙල්ලෙක් ට Hi කිව්වට, කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් ට Hi කියන එක යට ලොකු කතාවක් තියෙනවා උබට නොතේරෙන.
උබල තාම පොඩි වැඩියි ඕවට බන්. ගිහින් ත්රිපෝෂ කාල වරෙන්




මෙහෙමයි මචං උබ ඒකිව ඇත්තටම දැකලා නැත්නම්
පොටෝ වලින් විතරයිනම් දැක්කේ
පරිස්සමින්
මොකද බුකියේ දැන් සමනල්ලු වැහි වැහැලා
කොල්ලොත් ෙබොරුවට ෙකෙල්ලෝ වගෙ චැට් කරනවා ෙඩේටා කාඩ් දාගන්න![]()
සමහර කෙල්ලෝ හායි කීවාම එකී හිටාන්නේ මේකා යාලු වෙන්න තමා හායි කිවේ කියලා.කිසි සමාජයක් නැති උන් බන් .ෆේස්බුක් එක යුටියුබ් එක ගැන කතා කරලා වැඩක් න.දැනට පිළිවෙලකට තියෙන්නේ ලින්කින් විතරයි.ලාබෙට අන්ද්රොයිඩ් ෆෝන් ඩේටා කාඩ් දාගන්නවා.ෆේස්බුක් එකේ රගනවා
