මම කිව්වම විතරක් ඉන්නේ නැති වුනාට රටක් විදියට අපි එකතු වෙලා පුළුවන් විදියට ඉල්ලුවොත්...uba kiwwahama u idi

මචං බලපන් සංගා සෙල්ලං කරන විදිය. තව අවුරුදු 4ක් අනිවා ගහන්න පුළුවන්.
කට්ටිය මොකද හිතන්නේ........?
![]()

සන්ගා හරි නම් රටට කරන සේවයක් වශයෙන් තව අවුරුදු දෙකක්වත් team eke ඉන්න ඕන. හැබැයි ඒ ඉන්න ඕන අලුත් කෙනෙක්ව සන්ගගේ තැන play කරන්න දීලා සන්ගා team එකේ 3 down 4 down වගේ ගහලා ලන්කාවට අලුත් කීපදෙනෙක්ව හදලා දෙනකන් ඉන්න ඕන නැතුව තමන් ඔක්කොම දේ කරා කියල සන්ගගේ place එක වෙන කෙනෙකුව අතරමන් කරලා යන එක නම් නෙමෙයි. සන්ගා කොච්චර හොද කෙනෙක් උනත් මට වෙලාවකට හිතෙනවා සන්ගා ටිකක් විතර ආත්මාර්තකාමියි කියලා
onama kenek athmarkami thamai tikak. uba kiyana de lankawe cricket walata hodai. eth 3 down 4 down awilla sanga mokatada mechara kal goda nagapu stats adu karaganne.

අපි හැමෝම කැමතියි සංගා ඉන්නවට. ඒත් සංගා දන්නවා බන් හරි දේ හරි වෙලාවට කරන්න.
සංගා දන්නවා හැමදාම මේ වගේ ප්ලේ කරන්න බෑ. පුළුවන් කාලේදි නම්බු පිටින් යන්න ඔනේ කියලා. ලංකාවේ මිනිස්සු ශුවර් නෑ මොනාඋනත්. සංගාටත් පල සංගා කියලා බොර්ඩ් උස්සන්න බැරි නෑ. සනත්ට කර වගේ. අපිට පාඩුයි. ඒත් රට ගැනයි තමන් ගැනයි දෙකම ගැන හොදට හිතලා ගත්තු බුද්ධිමත් තීරණයක්..
දුකයි![]()

අපි හැමෝම කැමතියි සංගා ඉන්නවට. ඒත් සංගා දන්නවා බන් හරි දේ හරි වෙලාවට කරන්න.
සංගා දන්නවා හැමදාම මේ වගේ ප්ලේ කරන්න බෑ. පුළුවන් කාලේදි නම්බු පිටින් යන්න ඔනේ කියලා. ලංකාවේ මිනිස්සු ශුවර් නෑ මොනාඋනත්. සංගාටත් පල සංගා කියලා බොර්ඩ් උස්සන්න බැරි නෑ. සනත්ට කර වගේ. අපිට පාඩුයි. ඒත් රට ගැනයි තමන් ගැනයි දෙකම ගැන හොදට හිතලා ගත්තු බුද්ධිමත් තීරණයක්..
දුකයි![]()


මිනිහගේ ස්කිල් එක තාම ලොවෙත් තියෙනවා බං සිද්ධිය තියෙන්නේ දැන් බෝල 100ක් 120ක් සෙල්ලං කරද්දී මෑන්ට හෙන ටයර්ඩ් බං..
100 ගහපු ගමන් ෆුල් ඩල් එකේ ගහන්නේ...
මම නං කියන්නේ දැන් තමයි රිටයර් වෙන්න හරිම කාලේ..
බැරි බැරි ගාතේ අයින්වෙලා යනවට වඩා හොදයි හොදට පර්ෆෝම් කරලා රෙස්ප පිට බැහැල යන එක...



අපි හැමෝම කැමතියි සංගා ඉන්නවට. ඒත් සංගා දන්නවා බන් හරි දේ හරි වෙලාවට කරන්න.
සංගා දන්නවා හැමදාම මේ වගේ ප්ලේ කරන්න බෑ. පුළුවන් කාලේදි නම්බු පිටින් යන්න ඔනේ කියලා. ලංකාවේ මිනිස්සු ශුවර් නෑ මොනාඋනත්. සංගාටත් පල සංගා කියලා බොර්ඩ් උස්සන්න බැරි නෑ. සනත්ට කර වගේ. අපිට පාඩුයි. ඒත් රට ගැනයි තමන් ගැනයි දෙකම ගැන හොදට හිතලා ගත්තු බුද්ධිමත් තීරණයක්..
දුකයි![]()
සන්ගා කොච්චර හොද කෙනෙක් උනත් මට වෙලාවකට හිතෙනවා සන්ගා ටිකක් විතර ආත්මාර්තකාමියි කියලා


ඒක ඇත්ත බන්. ඕනම කෙනෙක් ආත්මාර්තකාම්යි තමයි ටිකක්. ඒත් බන් එදා අර්ජුනලා තමන්ගේ තැන සන්ගලා මහේලලට දීලා පල්ලෙහා position වල ගහපු නිසයි සන්ගලා උනත් එයාලගේ අවසාන කාලේ වෙනකොට මෙච්චර දක්ශ ක්රිඩකයන් වෙලා තියෙන්නේ නැත්තම් මෙච්චර දක්ශ ක්රිඩකයන් වෙන්නෙත් නෑ මෙච්චර ලකුනු ගන්න හම්බෙන්නෙත් නෑ බන්. ඒකයි ඇත්ත. අන්න ඒ වගේ සන්ගා උනත් කරා නම් සන්ගා තවත් වටීවි අපේ රටට