මොකද්ද කුරුණෑගල සීන් එක..
අර පුක එලියෙ දාගෙන ඉඳපු සීන් එකද....?

දුන්නොත් + rep දෙනව.. දුන්නෙ නැතොත් rep කපනව..![]()
utta pc eka wada nehne welawata,kamak neha ewapan cafe ekakata gihin hari balannam,


Yakoo thama hada gaththe nedda ooka... ganinko aluth ekak ekko![]()


On pointසුපිරිනම් තනියම බලන්නෙ නැතිව link එක PM කරපන්. නැත්නම් උඹෙ ප**ට හෙන ගහයි.![]()

