Mokadda bn kale doctor ? Mula idan kiyapanko treatment eka gana, mageth hena walawal thiye
1. Prof Jayamini Senevairathne channel karanna appoinment ekak danna. Mama kale Pannipitiya Private Hospital eke. echanneling eken appoinment eka danna puluwan
2. Doctor oyage face eka balala kiyai karanna oni de. Mama danne na apita karapu eka ubata hariyaida kiyala.
3. Mama Friday channel kale, doctor kiwwa Monday enna kiyala treatment ekata cream ekak aragena. E cream eka 400-500LKR athara ganak. Hospital eke pharmacy eke thiyanawa. Mata 2k genna kiwwa.
4. Cream eka gala payak eliyata wela inna kiyanwa
5. Payak giyata passe, soldering iron ekak wage ekakin face eke scars puchanawa. Eka tikak ridenawa
6. It passe doctor dena acne face wash eka use karanna oni
7. Dawas deka thunakata passe mune tuwala haidla wage kalu pata wenawa ara puchaapu thanwala (Sathiyakin wage mewa galawela yanawa)
8. Dawas 5kata passe doctor dena thawa cream dekak mix karala ganna kiwwa (Mama dan me step eke inne)
9. Masa 3kin enna kiwwa.
Cream walata 5000LKR wage giya, treatment ekata 10,000LKR, Channeling fee eka 2500LKR wage. Ethakota okkotoma 17,500LKR wage yanawa. Thun parak kaloth 52,500K wage yanne, eth kamak na ban, professor kenekne karanne, itin saloon wala wage baya wenna dekuth nane. It passen hithen oya karaadare iwarane.