කුරුලෑ වලවල් තියෙනවා නැති කරගන්නේ කොහොමද?

Hapuwa

Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    Machan me sathiye mama treatment eka kala doctor gen. Dan mune kalu pata patch thiyanwa. Mama hitanne thawa deparak karanna wei.

    Ape akkage eka parak karala godak adu una tibba patches. Mama next week mekata update ekak dannam.

    Ela machan. Doctor Dena cream daily gaapan. Aniwa Hari yanawa. Hebeai maasa 3 withara yai walawal fully wehenna
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    ලේසර් ට්‍රීට්මන්ට් වලින් පුලුවන්
    Brown skin ewunta laser treatment hari yanna bn...needling thama hari yanne..per treatment 3500 wage habai 6-7 times karanna wenawa..recovery time 4-5 days ...kalata passe fake eka kalu wela hama yanawa 3 days wage yanakan....podi walawalnan ara chandra lepaya gaapan
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,955
    15,395
    113
    Machan me sathiye mama treatment eka kala doctor gen. Dan mune kalu pata patch thiyanwa. Mama hitanne thawa deparak karanna wei.

    Ape akkage eka parak karala godak adu una tibba patches. Mama next week mekata update ekak dannam.
    Moko wune ?
     

    dilw

    Well-known member
  • May 13, 2015
    2,525
    1
    2,388
    113
    Machan tibbata wada adui...dan doctor dunna cream deka use karagena yanawa. Mata pena widiyata thawa 2-3 parak karanna wei wage.
    Mokadda bn kale doctor ? Mula idan kiyapanko treatment eka gana, mageth hena walawal thiye
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    ලේසර් ට්‍රීට්මන්ට් වලින් පුලුවන්
    ඕවට cancer එන කතාවක් කියනව නේද බන්? මාත් හරියට දන්නෙ නෑ, මගෙත් පොඩි පොඩි වලවල් දෙක තුනක් තියෙනව වැහෙන්නෙ නෑ..
     

    WhiskyZ

    Active member
  • Sep 16, 2014
    284
    43
    28
    Fr Jayamini senevirattna hamba weyan
    Eka treatment ekakata 10k withara yanawa, lokuwata walawal thiyenawanam 3 paarak withara treat karanna wei. Eeta amathara retin-A , glyco A cream prescribe karai.
    Recommended karanna puluwan doctor kenek.. GF ge samanya tarame walawal wagayak tibila two times walin miniha wade karala dunna..eliyen genna cream ekak denawa eka gala payakin witara passe treatment eka karanawa.. hemas eke kare.. hari pleasant doc kenek ban.. one deyak kata baha karanna puluwan :yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: animation

    Nikowitzki

    Member
    Aug 19, 2020
    12
    18
    3
    කෙල්ලෙක් ගෙන් අහලා බලපන්. උන් දන්නවා ඔවට ගොඩ වෙදකම්. හිටපන් බලන්න කාගෙන්හරි අහලා එන්න
     

    Muttley

    Active member
  • Jun 29, 2010
    892
    190
    43
    Mokadda bn kale doctor ? Mula idan kiyapanko treatment eka gana, mageth hena walawal thiye

    1. Prof Jayamini Senevairathne channel karanna appoinment ekak danna. Mama kale Pannipitiya Private Hospital eke. echanneling eken appoinment eka danna puluwan

    2. Doctor oyage face eka balala kiyai karanna oni de. Mama danne na apita karapu eka ubata hariyaida kiyala.

    3. Mama Friday channel kale, doctor kiwwa Monday enna kiyala treatment ekata cream ekak aragena. E cream eka 400-500LKR athara ganak. Hospital eke pharmacy eke thiyanawa. Mata 2k genna kiwwa.

    4. Cream eka gala payak eliyata wela inna kiyanwa

    5. Payak giyata passe, soldering iron ekak wage ekakin face eke scars puchanawa. Eka tikak ridenawa

    6. It passe doctor dena acne face wash eka use karanna oni

    7. Dawas deka thunakata passe mune tuwala haidla wage kalu pata wenawa ara puchaapu thanwala (Sathiyakin wage mewa galawela yanawa)

    8. Dawas 5kata passe doctor dena thawa cream dekak mix karala ganna kiwwa (Mama dan me step eke inne)

    9. Masa 3kin enna kiwwa.

    Cream walata 5000LKR wage giya, treatment ekata 10,000LKR, Channeling fee eka 2500LKR wage. Ethakota okkotoma 17,500LKR wage yanawa. Thun parak kaloth 52,500K wage yanne, eth kamak na ban, professor kenekne karanne, itin saloon wala wage baya wenna dekuth nane. It passen hithen oya karaadare iwarane.
     
    Last edited:

    dilw

    Well-known member
  • May 13, 2015
    2,525
    1
    2,388
    113
    1. Prof Jayamini Senevairathne channel karanna appoinment ekak danna. Mama kale Pannipitiya Private Hospital eke. echanneling eken appoinment eka danna puluwan

    2. Doctor oyage face eka balala kiyai karanna oni de. Mama danne na apita karapu eka ubata hariyaida kiyala.

    3. Mama Friday channel kale, doctor kiwwa Monday enna kiyala treatment ekata cream ekak aragena. E cream eka 400-500LKR athara ganak. Hospital eke pharmacy eke thiyanawa. Mata 2k genna kiwwa.

    4. Cream eka gala payak eliyata wela inna kiyanwa

    5. Payak giyata passe, soldering iron ekak wage ekakin face eke scars puchanawa. Eka tikak ridenawa

    6. It passe doctor dena acne face wash eka use karanna oni

    7. Dawas deka thunakata passe mune tuwala haidla wage kalu pata wenawa ara puchaapu thanwala (Sathiyakin wage mewa galawela yanawa)

    8. Dawas 5kata passe doctor dena thawa cream dekak mix karala ganna kiwwa (Mama dan me step eke inne)

    9. Masa 3kin enna kiwwa.

    Cream walata 5000LKR wage giya, treatment ekata 10,000LKR, Channeling fee eka 2500LKR wage. Ethakota okkotoma 17,500LKR wage yanawa. Thun parak kaloth 52,500K wage yanne, eth kamak na ban, professor kenekne karanne, itin saloon wala wage baya wenna dekuth nane. It passen hithen oya karaadare iwarane.
    Math karanna oni bn ,masa 3n passe wenasa kiyahan