Charitha ekenma wedda. Uwge music/production serama. Uw US wala music walin higher studies kare. But ay dn naha kalin uwge wate hitapu un natte. mokada uwge songs walin thama wate innauth goday giye danna tharamin. Nadha gama nm monawada dn naha, but overrated wage hema ekama oya magulata yanna dagaluwe/dagalanne. Ape untath itin one deyak magic wagene