කුහක කම් පතකින් තියල ,මේ වැඩ පිලිවල වරදීද ක

shanehbrsj

Banned
Jun 13, 2012
3,646
351
0
In House Music
[SIZE="6" said:
කුහක කම රෝල් කරලා ගහගනින් [/SIZE] [

වචන අල්ලාගෙන තර්ක කරන එක නෙමේ බ්‍රෝ වැඩේ.... ඇත්ත ගැන පොඩ්ඩක් ඔය ... පක්ෂ මතය පැත්තකින් තියල බලන්න
 

beam_tech

Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,039
    14,425
    113
    වැලිවේරිය
    මගෙ 1st වෝට් කලේ Jvp...edaiyin passe aye vote kale na 1 pakshekatawath
    Tattha kiwa game iskole,kanthoruwa gini thiyapu hati jvp 1n
    E tikama ati bn tawa eva godak tiye
    Unp slpf jvp tna nagananda pallewatta okkama ekai bn...
    හැමොගෙම කිල්ලෝට වල හුනු තියේ
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,480
    23,746
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    මම කලින් වැඩ කරපු තැන ගෑනු කෙනෙක් එයාගේ තාත්තව එයා ඉස්සරහම JVP එකෙන් වෙඩි තියලා මරපු හැටි ගැන කිව්වට පස්සේ... මුන්ගෙ කටට රෙන්න තමයි හිතෙන්නේ. :angry:
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    වෙලාවකට පුදුම හිතෙනවා , තරුණ උබලා ... මේ ප්‍රදාන දෙක සාදරණිය කරන විදිය ... යකෝ රටේ මිනිස්සු දුක් විදින විදියයි , ඔය නිල් කොළ ...ඇමතිලා සැප ගන්න විදියයි පොඩ්ඩක් බලපන්කො ...
    :yes:


    Parana katha wedak na. Norochchole , Sampoor balagara hadana kota Jeppo ne virudda wela thienne.


    Mahinda Jeppanta baya wela Norochchole heduwe neththan ada mulu ratama kaluware.


    Salli nethi minihekta lanka we minister kenek wenna ba kohomath. Oya godak emathila upathinma salli karayo. Un unge athal eka kohomath gannawa.
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,174
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    ෆොන්න ජෙප්පෝ......:eek::eek: පක්ෂ බල්ලට දාපන්, මිනිස්සු වුණාම ප්‍රතිපත්තියක් තියෙන්න ඕන. මම ඔය වීඩියෝ එක බැලුවේ නෑ..... ඕකේ මොන ෆක කිව්වත් වැඩක් නෑ..... තමුන්ගේ පක්ෂේ හදපු එකාව පණපිටින් පුච්චපු යූ එන් පීය එක්ක හැමිනෙන්න ගියා කියන්නේ උන් එතනින්ම අඩුකුලේ ෆොන්න හැත්තක් ඔප්පු කරලා ඉවරයි:eek::eek:
    ෆොන්න ජෙප්පෝ ඉජු ඉජු :eek::eek:
     
    Feb 28, 2015
    59
    9
    0
    මිනී මරලා
    අන්තරයක් හදාගෙන කැම්පස් වල ඉගෙන ගන්න ලමයින්ට ඒක නැති කරල
    බොරු කියල මිනිස්සු රවට්ටලා
    කරන්න පුලුවන් ජරා වැඩ කුහකකම් ඔක්කොම කරල
    දැන් කියනව කුහක වෙන්න එපාලු.
     

    bambuwathamai

    Well-known member
  • Sep 5, 2015
    2,735
    3,906
    113
    මිනී මරලා
    අන්තරයක් හදාගෙන කැම්පස් වල ඉගෙන ගන්න ලමයින්ට ඒක නැති කරල
    බොරු කියල මිනිස්සු රවට්ටලා
    කරන්න පුලුවන් ජරා වැඩ කුහකකම් ඔක්කොම කරල
    දැන් කියනව කුහක වෙන්න එපාලු.

    Thumbs up
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,480
    23,746
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    මිනී මරලා
    අන්තරයක් හදාගෙන කැම්පස් වල ඉගෙන ගන්න ලමයින්ට ඒක නැති කරල
    බොරු කියල මිනිස්සු රවට්ටලා
    කරන්න පුලුවන් ජරා වැඩ කුහකකම් ඔක්කොම කරල
    දැන් කියනව කුහක වෙන්න එපාලු.

    One of the main reasons that I hate JVP! :angry:
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,174
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    reputation_neg.gif
    කුහක කම් පතකින් තියල... 04-21-2019 06:52 AM hahahaha


    ලැජ්ජාවට රෙප් කපනවා. J ජඩ V වේශිගේ P පුතාලා..... හරි හරි උඹලගේ මහ එකා මරලා පිච්චුවේ........ :lol::lol:

    ඒක හින්දා යූ එන් පී හොඳයි...... ලොල් :lol::lol:
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    reputation_neg.gif
    කුහක කම් පතකින් තියල... 04-21-2019 06:52 AM hahahaha


    ලැජ්ජාවට රෙප් කපනවා. J ජඩ V වේශිගේ P පුතාලා..... හරි හරි උඹලගේ මහ එකා මරලා පිච්චුවේ........ :lol::lol:

    ඒක හින්දා යූ එන් පී හොඳයි...... ලොල් :lol::lol:

    ඔය පක්කු එක්ක කතා කරලා වැඩක් නැහැ බන්..
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,174
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    reputation_neg.gif
    කුහක කම් පතකින් තියල... 04-21-2019 05:29 PM mahindata puka dena wesa balla thota gal gahala maranna ona.sakkiliya


    ෆොන්න ජෙප්පෝ මහින්දගේ පොල් ඇටේ උර උර ඉන්නකාලේ මහින්ද හොඳයි? දැන් හොඳ පුස් ඇටේ...... :lol::lol: පට්ට ලොජික් බ්‍රෝ......
     
    • Like
    Reactions: Dr.Amdan