kelo modai ban,,itin kiyala terum karala dila hadapan
Nikan salli tikath kelawagena nannatthara wenna....ube nangi kenek da,ehema nathinam GF da?nanginam kana pelenna dekak gahala gedara thiyapan,kiyana de ahanne nattan,wadinna ye,kana rath wenna dawasak dekak edala demmanam hari,aye club ekak diha harilawath balana ekak naYAkooooo kollo wena apiwath club bahinne na danNikan salli tikath kelawagena nannatthara wenna....ube nangi kenek da,ehema nathinam GF da?nanginam kana pelenna dekak gahala gedara thiyapan,kiyana de ahanne nattan,wadinna ye,kana rath wenna dawasak dekak edala demmanam hari,aye club ekak diha harilawath balana ekak na

Okita guna garuka hedichcha kollek set wuna nam harigahala banala deyak terum karanna ba ban.. eki magema nangi nemei eth magema nangi wage tamai man hena adarei..![]()

(me man wage
) ehenam kollata thiyena adareta kolla kiyana de ahala hedenawa,ita passe kollage padeta natanna gattama oya club keliya nawathinawa 

yawapan ubath yaman bonda denda epa ban

ඔය තේරිලා තියෙන්නේmata epa wela tiyenn ona deyak akragattaden man ahak arala aye balanne na.. hama kellatama duka kiyannai kelaunamai tamai kollo matak wenne weisyo...![]()


Ube nangi nam kana palenna dekak dipan,relation wena nangi kenek nam itin poddak upadesak dila kamathi deyak karaganna kiyapan,gf nam itin atharala dapan(mokada netta pregnant unot ehema ekatat ubata karagahanna weiaye man mekita upades denna yanne.. na katawtahma teruumak na... antimata api tamai hamadetama waradi karayo wenne.. ita wada hondai ona h***** karaganin kiyala ape paduwe inna eka..
)
පාටි ගියාට ප්රශ්නයක් නෑ බීලා පිස්සු කෙලින්නෙ නැතුව. දැන්ට පොඩියට බොන එක පස්සෙ ලොකුවට වෙන්න පුලුවං. ඒ හින්දා බොන එක නවත්තගත්තා නං හරි.



ටිකක් ගැඹුරට කල්පනා කරලා බලපල්ලා --ඕව සුද්දෝ බෝ කරපු ලෙඩ, අද අපේ නංගිලා ඉවරයි/ අපේ සමාජය ඉවරයි/ අපේ රටත් ඉවරයි/ ඕකෙන් උමලට මනවද ත්රෙන්නේ අපේ රට පර සුද්දට යනවා අපිට නොදෙනී, අපෙන් වැඩි හරියක් ඕවාට ඇබ්බැහි වෙලා ඉවරයි .




