කෙල්ලගෙ පුකට දිවාකරණයේ යෙදෙන එක සෞඛ්‍යාරක්ෂිත යි ද?

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,888
    113
    🤍
    හයිඩිජන් පෙරොක්සයිඩ් ගහන්න සුදුපාට බුබුල දාල ඉවර උනාම ටිශු එක්කින් වතුර දාල පිහිදලා දිව්යකරණයේ යෙදෙනු මැනවි
    mata karima hinawak generate una 🤭
     
    • Haha
    Reactions: Don GasCan

    clumsyhulk

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,450
    13,040
    113
    🌎
    තාරකගෙ බාප්පගෙ පුකට දිව දාපන්
    එතකොට ඌ කාර් සේල් එකේ තියෙන ඩබල් කැබ් හෝදන රස්සාව උබට දෙයි
    තෝවගේ රුපියලක් අතේ නැතිව ඩබල්කැබ් ගන්න ටෝක්දෙන කාලකන්නි හුත්ති ගෙ පුතෙකු ට ගැලපෙනම රස්සාව
    අදත් අලුතෙන් account එකක් බැස්සුවා නේද? හ්ම්ම්ම් හ්ම්ම්ම්
     
    • Haha
    Reactions: Psiko

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    කියවීම මිනිසා සම්පූර්ණ කරයි.ඒ නිසා අහන්නෙ..

    Im Not No Way GIF
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,010
    2
    15,761
    113
    කියවීම මිනිසා සම්පූර්ණ කරයි.ඒ නිසා අහන්නෙ..

    දිව දාද්දි / දාල කෙළ ගිලින්න එපා එන සේරම කෙළ ටික බේරෙන්න දියන්. එතකොට අවුලක් නෑ. කොච්චර නෑ කිව්වත් පොඩ්ඩක් ඔය අවුල තියෙනවා. සාමාන්‍ය කෙල්ලො enema කර කර ඉන් නෑනෙ ඉතින්. කෙළ ගිල්ලොත් කේස් යන්න පුළුවන්. හැබැයි ලොකු ප්‍රශ්නයක් එන් නෑ උපරිම වුණොත් බඩ රිදෙයි, එකපාරක් විතර බඩ බුරුල් වෙලා යයි. ඊට වඩා ලෙඩක් වෙන් නෑ. හැබැයි එ‍්කත් නිකම් මළ කරදරේනෙ. අ‍ායෙ කරන්න ගියත් turn off එකක්. හොඳම දේ කෙළ ගිලින් නැතිව කරහන්.

    හැබැයි මොනවා වුණත් 2000 න් පස්සෙ කෙල්ලො තමයි ඕක හරි නම් search කරන්ඩ ඕනෙ. බලෙන්ම වගේ අපිට දිව දානවා, අ‍ැඟිලි ඔබනවා මාරම අ‍ාසාවක් තියෙන්නෙ. 🤣 මට නම් කොච්චර කරන්න දුන්නත් ඕකෙ විශේෂත්වෙ තේරෙන් නෑ. එයාල අ‍ාස නිසා කරගන්න දීලා ඉන්නවා ඉතින්.

    මම හිතන්නෙ කෙල්ලොන්ටත් එහෙමම තමයි. පුකට දිව දැම්මා කියල මහා ලොකු විශේෂ fun එකක් නෑ. හැබැයි කොල්ලා අ‍ාස නම් කරගන්න දීලා ඉන්නවා. පොඩි fun එකක් තියෙනවා හැබැයි ඉතින් හුත්තට හරියට දිව දාද්දි වගේ සැපක් එන් නෑ.
     
    • Wow
    • Love
    Reactions: NaiRobi and Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,888
    113
    🤍
    දිව දාද්දි / දාල කෙළ ගිලින්න එපා එන සේරම කෙළ ටික බේරෙන්න දියන්. එතකොට අවුලක් නෑ. කොච්චර නෑ කිව්වත් පොඩ්ඩක් ඔය අවුල තියෙනවා. සාමාන්‍ය කෙල්ලො enema කර කර ඉන් නෑනෙ ඉතින්. කෙළ ගිල්ලොත් කේස් යන්න පුළුවන්. හැබැයි ලොකු ප්‍රශ්නයක් එන් නෑ උපරිම වුණොත් බඩ රිදෙයි, එකපාරක් විතර බඩ බුරුල් වෙලා යයි. ඊට වඩා ලෙඩක් වෙන් නෑ. හැබැයි එ‍්කත් නිකම් මළ කරදරේනෙ. අ‍ායෙ කරන්න ගියත් turn off එකක්. හොඳම දේ කෙළ ගිලින් නැතිව කරහන්.

    හැබැයි මොනවා වුණත් 2000 න් පස්සෙ කෙල්ලො තමයි ඕක හරි නම් search කරන්ඩ ඕනෙ. බලෙන්ම වගේ අපිට දිව දානවා, අ‍ැඟිලි ඔබනවා මාරම අ‍ාසාවක් තියෙන්නෙ. 🤣 මට නම් කොච්චර කරන්න දුන්නත් ඕකෙ විශේෂත්වෙ තේරෙන් නෑ. එයාල අ‍ාස නිසා කරගන්න දීලා ඉන්නවා ඉතින්.

    මම හිතන්නෙ කෙල්ලොන්ටත් එහෙමම තමයි. පුකට දිව දැම්මා කියල මහා ලොකු විශේෂ fun එකක් නෑ. හැබැයි කොල්ලා අ‍ාස නම් කරගන්න දීලා ඉන්නවා. පොඩි fun එකක් තියෙනවා හැබැයි ඉතින් හුත්තට හරියට දිව දාද්දි වගේ සැපක් එන් නෑ.
    oya pukata diwa dala tynwd ?
     
    • Haha
    Reactions: Don GasCan

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,692
    21,375
    113
    ඕක මෙහෙමයි බන්.මෝල් වෙලාවට ඔනි ලැට් වලක්.එතකොට දානවා.ඒත් කෙල්ල සෙට් වුන මුල් කාලේ විතරයි ඊටපස්සේ එපා වෙනවා.මම ඕලෙවල් කාලේ ගෙවල් පැත්‍තේ දාර බඩුවක් සෙට් වුනා ඕක සෙට් වුනා.උබලා කියන්නේ ඒකිගේ පුකේ හිලේ සයිස් එක.දිව තියනකොට මුලු දිවම ඇතුලේ.මම හිතුවේ ඒක සාමාන්‍යයි කියලා.පස්සේ ෆ්‍රෙස් බ්‍රැනඩ් නිවු කැල්ලක් සෙට් වුනා එකෙන් තෙරුනේ අරකි දාර බඩුවක් කියලා
    @Daara Baduwak da?
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,641
    9,127
    113
    දිව දාද්දි / දාල කෙළ ගිලින්න එපා එන සේරම කෙළ ටික බේරෙන්න දියන්. එතකොට අවුලක් නෑ. කොච්චර නෑ කිව්වත් පොඩ්ඩක් ඔය අවුල තියෙනවා. සාමාන්‍ය කෙල්ලො enema කර කර ඉන් නෑනෙ ඉතින්. කෙළ ගිල්ලොත් කේස් යන්න පුළුවන්. හැබැයි ලොකු ප්‍රශ්නයක් එන් නෑ උපරිම වුණොත් බඩ රිදෙයි, එකපාරක් විතර බඩ බුරුල් වෙලා යයි. ඊට වඩා ලෙඩක් වෙන් නෑ. හැබැයි එ‍්කත් නිකම් මළ කරදරේනෙ. අ‍ායෙ කරන්න ගියත් turn off එකක්. හොඳම දේ කෙළ ගිලින් නැතිව කරහන්.

    හැබැයි මොනවා වුණත් 2000 න් පස්සෙ කෙල්ලො තමයි ඕක හරි නම් search කරන්ඩ ඕනෙ. බලෙන්ම වගේ අපිට දිව දානවා, අ‍ැඟිලි ඔබනවා මාරම අ‍ාසාවක් තියෙන්නෙ. 🤣 මට නම් කොච්චර කරන්න දුන්නත් ඕකෙ විශේෂත්වෙ තේරෙන් නෑ. එයාල අ‍ාස නිසා කරගන්න දීලා ඉන්නවා ඉතින්.

    මම හිතන්නෙ කෙල්ලොන්ටත් එහෙමම තමයි. පුකට දිව දැම්මා කියල මහා ලොකු විශේෂ fun එකක් නෑ. හැබැයි කොල්ලා අ‍ාස නම් කරගන්න දීලා ඉන්නවා. පොඩි fun එකක් තියෙනවා හැබැයි ඉතින් හුත්තට හරියට දිව දාද්දි වගේ සැපක් එන් නෑ.
    Renna thanak nathi ekekkge pukata diwa dana 2000n passe kello innwnm amuma amu mudukku kello thama sonnyo
     

    senkadagala raja

    Active member
  • Nov 1, 2025
    333
    193
    43
    කෙල්ලෙක්ට සාමාන්‍යයෙන් එ‍්ක නොකර ඉන්නෙ මොකාද බං? 🤗 හෙන අ‍ාතල් වැඩේනෙ.
    ස්කුල් කැල්ලකට ස්කුල් යුනිෆෝම් එකකින් දවල්ට ඉද්දි දාන්න ඔනි😂😂
     
    • Haha
    Reactions: Clockwork

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,666
    50,033
    113
    සේදවත්ත
    දිව දාද්දි / දාල කෙළ ගිලින්න එපා එන සේරම කෙළ ටික බේරෙන්න දියන්. එතකොට අවුලක් නෑ. කොච්චර නෑ කිව්වත් පොඩ්ඩක් ඔය අවුල තියෙනවා. සාමාන්‍ය කෙල්ලො enema කර කර ඉන් නෑනෙ ඉතින්. කෙළ ගිල්ලොත් කේස් යන්න පුළුවන්. හැබැයි ලොකු ප්‍රශ්නයක් එන් නෑ උපරිම වුණොත් බඩ රිදෙයි, එකපාරක් විතර බඩ බුරුල් වෙලා යයි. ඊට වඩා ලෙඩක් වෙන් නෑ. හැබැයි එ‍්කත් නිකම් මළ කරදරේනෙ. අ‍ායෙ කරන්න ගියත් turn off එකක්. හොඳම දේ කෙළ ගිලින් නැතිව කරහන්.

    හැබැයි මොනවා වුණත් 2000 න් පස්සෙ කෙල්ලො තමයි ඕක හරි නම් search කරන්ඩ ඕනෙ. බලෙන්ම වගේ අපිට දිව දානවා, අ‍ැඟිලි ඔබනවා මාරම අ‍ාසාවක් තියෙන්නෙ. 🤣 මට නම් කොච්චර කරන්න දුන්නත් ඕකෙ විශේෂත්වෙ තේරෙන් නෑ. එයාල අ‍ාස නිසා කරගන්න දීලා ඉන්නවා ඉතින්.

    මම හිතන්නෙ කෙල්ලොන්ටත් එහෙමම තමයි. පුකට දිව දැම්මා කියල මහා ලොකු විශේෂ fun එකක් නෑ. හැබැයි කොල්ලා අ‍ාස නම් කරගන්න දීලා ඉන්නවා. පොඩි fun එකක් තියෙනවා හැබැයි ඉතින් හුත්තට හරියට දිව දාද්දි වගේ සැපක් එන් නෑ.

    ""
    පොඩි fun එකක් තියෙනවා හැබැයි ඉතින් හුත්තට හරියට දිව දාද්දි වගේ සැපක් එන් නෑ. "

    wait a minute who are you
     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    මිනිස්සු හැදිලා ඉන්නේම ඕවට ඔර්ත්තු දෙන්න.. හබැයි ඉතින් දවසක් දෙකක් බඩයනන් ඉඩ ත්යෙනවා.. තව දරුනු එකෙක් ඒකිගේ ඇගේ හිටියොත් උබටත් සොරි නේ.. ඒ නිසා හොඩට වයිෆ් එකක් කාල බීලා ඉන්න කොට තේ‍රැන්ව නේ.. එදට දාන ඕන පුකක් දාපන්.. පිට එවට නම් හිතන්නවත් එපා...
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,469
    8,630
    113
    Galaha
    පුකට දිව දාන්න සෑහෙන අහේනියකින් ඉන්න ඕන ඇති නේද. 😌 🤌
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,888
    113
    🤍
    මිනිස්සු හැදිලා ඉන්නේම ඕවට ඔර්ත්තු දෙන්න.. හබැයි ඉතින් දවසක් දෙකක් බඩයනන් ඉඩ ත්යෙනවා.. තව දරුනු එකෙක් ඒකිගේ ඇගේ හිටියොත් උබටත් සොරි නේ.. ඒ නිසා හොඩට වයිෆ් එකක් කාල බීලා ඉන්න කොට තේ‍රැන්ව නේ.. එදට දාන ඕන පුකක් දාපන්.. පිට එවට නම් හිතන්නවත් එපා...
    🙏 :confused: