mata karima hinawak generate unaහයිඩිජන් පෙරොක්සයිඩ් ගහන්න සුදුපාට බුබුල දාල ඉවර උනාම ටිශු එක්කින් වතුර දාල පිහිදලා දිව්යකරණයේ යෙදෙනු මැනවි
mata karima hinawak generate unaහයිඩිජන් පෙරොක්සයිඩ් ගහන්න සුදුපාට බුබුල දාල ඉවර උනාම ටිශු එක්කින් වතුර දාල පිහිදලා දිව්යකරණයේ යෙදෙනු මැනවි
අදත් අලුතෙන් account එකක් බැස්සුවා නේද? හ්ම්ම්ම් හ්ම්ම්ම්තාරකගෙ බාප්පගෙ පුකට දිව දාපන්
එතකොට ඌ කාර් සේල් එකේ තියෙන ඩබල් කැබ් හෝදන රස්සාව උබට දෙයි
තෝවගේ රුපියලක් අතේ නැතිව ඩබල්කැබ් ගන්න ටෝක්දෙන කාලකන්නි හුත්ති ගෙ පුතෙකු ට ගැලපෙනම රස්සාව
Dan Lankawe welawa ude 7.43
Me thread eka daala thiyenne 50 minutes ago.
A kiyanne uba nagittema oka oluwe thiyan da ?
කියවීම මිනිසා සම්පූර්ණ කරයි.ඒ නිසා අහන්නෙ..
oya pukata diwa dala tynwd ?දිව දාද්දි / දාල කෙළ ගිලින්න එපා එන සේරම කෙළ ටික බේරෙන්න දියන්. එතකොට අවුලක් නෑ. කොච්චර නෑ කිව්වත් පොඩ්ඩක් ඔය අවුල තියෙනවා. සාමාන්ය කෙල්ලො enema කර කර ඉන් නෑනෙ ඉතින්. කෙළ ගිල්ලොත් කේස් යන්න පුළුවන්. හැබැයි ලොකු ප්රශ්නයක් එන් නෑ උපරිම වුණොත් බඩ රිදෙයි, එකපාරක් විතර බඩ බුරුල් වෙලා යයි. ඊට වඩා ලෙඩක් වෙන් නෑ. හැබැයි එ්කත් නිකම් මළ කරදරේනෙ. අායෙ කරන්න ගියත් turn off එකක්. හොඳම දේ කෙළ ගිලින් නැතිව කරහන්.
හැබැයි මොනවා වුණත් 2000 න් පස්සෙ කෙල්ලො තමයි ඕක හරි නම් search කරන්ඩ ඕනෙ. බලෙන්ම වගේ අපිට දිව දානවා, අැඟිලි ඔබනවා මාරම අාසාවක් තියෙන්නෙ.මට නම් කොච්චර කරන්න දුන්නත් ඕකෙ විශේෂත්වෙ තේරෙන් නෑ. එයාල අාස නිසා කරගන්න දීලා ඉන්නවා ඉතින්.
මම හිතන්නෙ කෙල්ලොන්ටත් එහෙමම තමයි. පුකට දිව දැම්මා කියල මහා ලොකු විශේෂ fun එකක් නෑ. හැබැයි කොල්ලා අාස නම් කරගන්න දීලා ඉන්නවා. පොඩි fun එකක් තියෙනවා හැබැයි ඉතින් හුත්තට හරියට දිව දාද්දි වගේ සැපක් එන් නෑ.
@Daara Baduwak da?ඕක මෙහෙමයි බන්.මෝල් වෙලාවට ඔනි ලැට් වලක්.එතකොට දානවා.ඒත් කෙල්ල සෙට් වුන මුල් කාලේ විතරයි ඊටපස්සේ එපා වෙනවා.මම ඕලෙවල් කාලේ ගෙවල් පැත්තේ දාර බඩුවක් සෙට් වුනා ඕක සෙට් වුනා.උබලා කියන්නේ ඒකිගේ පුකේ හිලේ සයිස් එක.දිව තියනකොට මුලු දිවම ඇතුලේ.මම හිතුවේ ඒක සාමාන්යයි කියලා.පස්සේ ෆ්රෙස් බ්රැනඩ් නිවු කැල්ලක් සෙට් වුනා එකෙන් තෙරුනේ අරකි දාර බඩුවක් කියලා
Joined Today at 1:04 PM
Renna thanak nathi ekekkge pukata diwa dana 2000n passe kello innwnm amuma amu mudukku kello thama sonnyoදිව දාද්දි / දාල කෙළ ගිලින්න එපා එන සේරම කෙළ ටික බේරෙන්න දියන්. එතකොට අවුලක් නෑ. කොච්චර නෑ කිව්වත් පොඩ්ඩක් ඔය අවුල තියෙනවා. සාමාන්ය කෙල්ලො enema කර කර ඉන් නෑනෙ ඉතින්. කෙළ ගිල්ලොත් කේස් යන්න පුළුවන්. හැබැයි ලොකු ප්රශ්නයක් එන් නෑ උපරිම වුණොත් බඩ රිදෙයි, එකපාරක් විතර බඩ බුරුල් වෙලා යයි. ඊට වඩා ලෙඩක් වෙන් නෑ. හැබැයි එ්කත් නිකම් මළ කරදරේනෙ. අායෙ කරන්න ගියත් turn off එකක්. හොඳම දේ කෙළ ගිලින් නැතිව කරහන්.
හැබැයි මොනවා වුණත් 2000 න් පස්සෙ කෙල්ලො තමයි ඕක හරි නම් search කරන්ඩ ඕනෙ. බලෙන්ම වගේ අපිට දිව දානවා, අැඟිලි ඔබනවා මාරම අාසාවක් තියෙන්නෙ.මට නම් කොච්චර කරන්න දුන්නත් ඕකෙ විශේෂත්වෙ තේරෙන් නෑ. එයාල අාස නිසා කරගන්න දීලා ඉන්නවා ඉතින්.
මම හිතන්නෙ කෙල්ලොන්ටත් එහෙමම තමයි. පුකට දිව දැම්මා කියල මහා ලොකු විශේෂ fun එකක් නෑ. හැබැයි කොල්ලා අාස නම් කරගන්න දීලා ඉන්නවා. පොඩි fun එකක් තියෙනවා හැබැයි ඉතින් හුත්තට හරියට දිව දාද්දි වගේ සැපක් එන් නෑ.
Massina ubt pke arunwdමට තියෙනව ප්රශ්නයක් මෝල වැඩි වෙන් වැඩි වෙන්න කක්ක පැත්තට බර වෙන්නෙ ඇයි
කෙල්ලගෙ ලෙවකන්න වෙන තැනක් නැද්ද?
කෙල්ලෙක්ට සාමාන්යයෙන් එ්ක නොකර ඉන්නෙ මොකාද බං?oya pukata diwa dala tynwd ?
ස්කුල් කැල්ලකට ස්කුල් යුනිෆෝම් එකකින් දවල්ට ඉද්දි දාන්න ඔනිකෙල්ලෙක්ට සාමාන්යයෙන් එ්ක නොකර ඉන්නෙ මොකාද බං?හෙන අාතල් වැඩේනෙ.
Ow mu hadda awwe pati bag ellan GPS dan ynne suddiyont ghnnස්කුල් කැල්ලකට ස්කුල් යුනිෆෝම් එකකින් දවල්ට ඉද්දි දාන්න ඔනි![]()
ඇත්තටම ඉංදි බොසා බයිට් එකක් කියලා තේරුනේ නැද්දOw mu hadda awwe pati bag ellan GPS dan ynne suddiyon
දිව දාද්දි / දාල කෙළ ගිලින්න එපා එන සේරම කෙළ ටික බේරෙන්න දියන්. එතකොට අවුලක් නෑ. කොච්චර නෑ කිව්වත් පොඩ්ඩක් ඔය අවුල තියෙනවා. සාමාන්ය කෙල්ලො enema කර කර ඉන් නෑනෙ ඉතින්. කෙළ ගිල්ලොත් කේස් යන්න පුළුවන්. හැබැයි ලොකු ප්රශ්නයක් එන් නෑ උපරිම වුණොත් බඩ රිදෙයි, එකපාරක් විතර බඩ බුරුල් වෙලා යයි. ඊට වඩා ලෙඩක් වෙන් නෑ. හැබැයි එ්කත් නිකම් මළ කරදරේනෙ. අායෙ කරන්න ගියත් turn off එකක්. හොඳම දේ කෙළ ගිලින් නැතිව කරහන්.
හැබැයි මොනවා වුණත් 2000 න් පස්සෙ කෙල්ලො තමයි ඕක හරි නම් search කරන්ඩ ඕනෙ. බලෙන්ම වගේ අපිට දිව දානවා, අැඟිලි ඔබනවා මාරම අාසාවක් තියෙන්නෙ.මට නම් කොච්චර කරන්න දුන්නත් ඕකෙ විශේෂත්වෙ තේරෙන් නෑ. එයාල අාස නිසා කරගන්න දීලා ඉන්නවා ඉතින්.
මම හිතන්නෙ කෙල්ලොන්ටත් එහෙමම තමයි. පුකට දිව දැම්මා කියල මහා ලොකු විශේෂ fun එකක් නෑ. හැබැයි කොල්ලා අාස නම් කරගන්න දීලා ඉන්නවා. පොඩි fun එකක් තියෙනවා හැබැයි ඉතින් හුත්තට හරියට දිව දාද්දි වගේ සැපක් එන් නෑ.
මිනිස්සු හැදිලා ඉන්නේම ඕවට ඔර්ත්තු දෙන්න.. හබැයි ඉතින් දවසක් දෙකක් බඩයනන් ඉඩ ත්යෙනවා.. තව දරුනු එකෙක් ඒකිගේ ඇගේ හිටියොත් උබටත් සොරි නේ.. ඒ නිසා හොඩට වයිෆ් එකක් කාල බීලා ඉන්න කොට තේරැන්ව නේ.. එදට දාන ඕන පුකක් දාපන්.. පිට එවට නම් හිතන්නවත් එපා...
