කෙල්ලට දෙන්න හොඳ phone එකක් කියන්නකෝ

js86

Member
Jan 21, 2011
928
40
0
කෙල්ලට දෙන්න හොඳ phone එකක් කියන්නකෝ

කොල්ලනේ... කෙල්ලගෙ හැපි බර්ත් ඩේ එකට phone එකක් අරගෙන දෙන්න හදන්නෙ..:P:P අපිට ඉතින් ලොකු ලොකු ඒව ගන්න කාසි නෑනේ.. 20,000 ට අඩුවෙන් තියෙන ලෙඩ අඩු android phone එකක් කියපල්ලකො... cam quality & sound හොදට තිබුනොත් ඇති...price එකත් එක්ක දැම්මනම් මරු..
 

js86

Member
Jan 21, 2011
928
40
0
kello kamathi nokia ewata ban.. :P

android gana dannawanam awlak na.. :P

try sony tippo

thanx kolla....sony tippo eka gana mama tikak hoyala baluwa..eke touch eke respond eka tikak slow kiyanawa. pixel density ekath 256k. but ram ekai cpu ekai niyamai...
 

CoolMan88

Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,786
    2,802
    113
    try Nokia. Tipo is not suitable for ur requirements. Cam quality, colour density and pixel density are too low.
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    umbe salli walinda ganne? narakada oya 20,000 savings account ekakata dala ithuru kaloth..
    adu gaane umba ee kellawama bendoth wedding ekata hari use karanna puluwanne..
     

    js86

    Member
    Jan 21, 2011
    928
    40
    0
    umbe salli walinda ganne? narakada oya 20,000 savings account ekakata dala ithuru kaloth..
    adu gaane umba ee kellawama bendoth wedding ekata hari use karanna puluwanne..

    ube kathawa aththa ban.. eth eki dan use karana phone eka patta gahila thiyenne...ekai aluth ekak aragena denna baluwe...
     

    The Rain

    Junior member
  • May 28, 2013
    73
    4
    8
    pddk balanna tikak popular phone ekk arn denna..like " galaxy " one..eh kiyanne kello athare unath galaxy qwwahama hena demand..wadiya technical seen kello danne na bn uba Z ekk arn dunnath,,kella ewa dannawanm ok
     

    js86

    Member
    Jan 21, 2011
    928
    40
    0
    pddk balanna tikak popular phone ekk arn denna..like " galaxy " one..eh kiyanne kello athare unath galaxy qwwahama hena demand..wadiya technical seen kello danne na bn uba Z ekk arn dunnath,,kella ewa dannawanm ok

    ela ela macho....galaxy nam patta thamai..thanx machoo
     

    foxrulz99

    Well-known member
  • Sep 23, 2011
    1,405
    119
    63
    man mehe...
    machan honda phone ekak balala aran depan.mage adahasa thama honda phone housing ekak hari cover ekak hari aran deepan.Hello kitty wage kello asa ekak.. mehe nathnam ebay wage balapan..gudluck