කෙල්ලොන්ට බොන්න හොඳ liquor එකක් කියපන්කෝ

Ysa Karu

Well-known member
  • May 29, 2014
    20,843
    1
    11,183
    113
    black bacardi 5600 da koheda.local thama.mn nana asama bothalayak.athal weriyak thiyenne.pahuwadata amaruth na :yes:
     
    • Like
    Reactions: ExamHe

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    roska ganunta hariyana ekak na.vodka ne
    Vodka කියන්නෙ කිසිම taste profile එකක් නැති බීම. නිකන්ම ethanol යි වතුරයි විතරයි. Russian කාරයො වගේම තමා ඉන්ගෙ බීමත්.
     
    • Haha
    Reactions: ExamHe and Ysa Karu

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    roska ganunta hariyana ekak na.vodka ne
    Owa ganunta therum krnna ba bn
    Illanne vodka
    Owa therum krnwata wada vodka ekak ganna eka lesi
    Math sathutin eyath sathutin
    Roskaa ekata wada hnda ekak thye nm kyanna low budget
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    වදින එකක් කියපන්
    බොන්න හොඳ තැනකුත් recommend කරපන්කෝ
    Dayout එකකදී Hotel උන් බෝතල් ගිනියන්න දෙනවද බන්
    උන්ගේ restaurant එකක බොන්න දෙනවද
    පොවලා හුකන්න නේද හදන්නේ

    අහිම්සක කෙල්ලොන්ට බොන්න පුරුදු කරන්න එපා මිතුර 😌
    දැන් උන්ට නම් පුරුදු කරන්න දෙයක් නෑ බන්
    ------ Post added on Apr 2, 2024 at 8:55 PM
     
    • Wow
    • Haha
    Reactions: ExamHe and Geshi95

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,843
    1
    11,183
    113
    Owa ganunta therum krnna ba bn
    Illanne vodka
    Owa therum krnwata wada vodka ekak ganna eka lesi
    Math sathutin eyath sathutin
    Roskaa ekata wada hnda ekak thye nm kyanna low budget


    mn nan meka thama ganne. bothale penumath patta :rofl:
     
    • Like
    Reactions: ExamHe

    libero

    Well-known member
  • Jun 22, 2017
    2,577
    1,649
    113
    kalin beela nathnm umba hithana tharam ona na wadinna. man hithanne wine ekak gahuwnm hondai kiyala. tall horse pinotage oka hondai.
     
    • Like
    Reactions: ExamHe

    icewiz

    Well-known member
  • Dec 19, 2023
    2,401
    3,207
    113
    කෙල්ලොන්ට වෙන විදිහකට ද බන් වදින්නෙ
     
    • Like
    Reactions: ExamHe