boru kiyanda epa pera kello ehema nae.Pera
Ado ehemada ehenm eka ganna onablack bacardi 5600 da koheda.local thama.mn nana asama bothalayak.athal weriyak thiyenne.pahuwadata amaruth na![]()
ඇත්ත එකයි, රිදුනා නම් සොරිboru kiyanda epa pera kello ehema nae.
roska ganunta hariyana ekak na.vodka neAdo ehemada ehenm eka ganna ona
Roskaa ganna htye
Vodka කියන්නෙ කිසිම taste profile එකක් නැති බීම. නිකන්ම ethanol යි වතුරයි විතරයි. Russian කාරයො වගේම තමා ඉන්ගෙ බීමත්.roska ganunta hariyana ekak na.vodka ne
hari kiyapanko story eka wisthara athuwa ?ඇත්ත එකයි, රිදුනා නම් සොරි
Owa ganunta therum krnna ba bnroska ganunta hariyana ekak na.vodka ne
එහෙනම් ඉතිං කසිප්පු දීපන්Local එකක් කියපන්කෝ
ගාන වැඩී බන්
භාගයක් තිබ්බ නම් ඇති
පොවලා හුකන්න නේද හදන්නේවදින එකක් කියපන්
බොන්න හොඳ තැනකුත් recommend කරපන්කෝ
Dayout එකකදී Hotel උන් බෝතල් ගිනියන්න දෙනවද බන්
උන්ගේ restaurant එකක බොන්න දෙනවද
දැන් උන්ට නම් පුරුදු කරන්න දෙයක් නෑ බන්අහිම්සක කෙල්ලොන්ට බොන්න පුරුදු කරන්න එපා මිතුර![]()
Owa ganunta therum krnna ba bn
Illanne vodka
Owa therum krnwata wada vodka ekak ganna eka lesi
Math sathutin eyath sathutin
Roskaa ekata wada hnda ekak thye nm kyanna low budget

Ithihase balapan machan thread ekak dala athi owa gana kiyalahari kiyapanko story eka wisthara athuwa ?