ඔය ඔක්කොටම වඩා Leggings පට්ට බං. හෙන තුනී රෙද්දක් නේ. ගලවන්නත් ලේසි සීන් එකේදී. ඇන්දත් නෑ වගේමිරිකන්න පුළුවන් සුපිරියට. මන් වැරදි නම් නිවැරදි කරන්න
![]()




ඔය ඔක්කොටම වඩා Leggings පට්ට බං. හෙන තුනී රෙද්දක් නේ. ගලවන්නත් ලේසි සීන් එකේදී. ඇන්දත් නෑ වගේමිරිකන්න පුළුවන් සුපිරියට. මන් වැරදි නම් නිවැරදි කරන්න
![]()




මම නම් කෙල්ලෝ කලිසම් ඇදල ඉද්දි sex කරන්ඩ කැමති නෑ. අපිත් අදින්නේ කලිසන්නේ. කොලෙක්ට කරාන්ව වගේ.
දුහුල් ගව්මක් ඇදල ඉන්නවා නම් නියමයි.
මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ

Tight skirt උඩට ඉස්සුවම අයෙත් පල්ලෙහාට එන්නේ නෑනේ. ලූස් ඒවා අන්දම වැඩේ අවුල් බං
tight ස්කර්ට් එක්ක ඔය වැඩේ ලේසිද බන්
ලූස් ඒවා නම් අවුලක් නැහැ
මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ
Tight skirt උඩට ඉස්සුවම අයෙත් පල්ලෙහාට එන්නේ නෑනේ. ලූස් ඒවා අන්දම වැඩේ අවුල් බං
මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ
කොහොමද මේක. .
මම වැරදිනම් නිවැරදි කරන්න![]()
උඹලට හොඳටම වැරදිලාඋඹ දැකල නෑ කියන්නේ කොහොමත් පිටට පෙන්නේ නෑනෙ බන් උන් අඳින ඒවඈත ගමකට ගිහින් බලපන්කො කඩේකට ගිහින් ඕව හොයාගන්න පුලුවන්ද කියල, ඒ මොනවද මහත්තයෝ ඒ කියල අහයි මුදලාලි
![]()

manදman;20858527 said:"මම වැරදි නං නිවැරදි කරන්න"trade mark wela
මම වැරදි නං නිවැරදි කරන්න![]()
පෑඩ් එකෙයි කලිසමෙයි නං සම්බන්ධයක් නෑ මම හිතන්නෙ, අනික ලංකාවේ උනත් බහුතරේ තාම රෙදි කෑලි තමයි පාවිච්චිය. ඔය පෑඩ් පාවිච්චි කරන්නේ නගරබද කට්ටිය විතරයි. ඒ උනාට කලිසන් නං අඳිනව හැමෝම වගේ.

ලංකාවෙ ගෑනු රෙදි වලින් ඇග ඔතාගත්තු කාලෙ සුද්දියො අත් දිගට ගවුම් ඇන්ද.සුද්දියො කොල, පට්ටා, සත්තුන්ගේ හම් ඇඳපු කාලෙ සිංහලු රෙදි ඇන්ද කියලයි කියන්නෙ. අදාලද දන්නෙ නෑ
අඩෝ මම හිතුවේ උඹ ඇවිත් "සුද්දියන්ට පෑඩ් ඕන නැහැ, උන්ට යන ඒවා සින්හල ගෑනුන්ගේ වගේ ගඳ නැහැ, සුද්දියන් ගෙ රසයි ගුණයි, උබට බොන්න පුලුවන්" කියයි කියලාලංකාවෙ ගෑනු රෙදි වලින් ඇග ඔතාගත්තු කාලෙ සුද්දියො අත් දිගට ගවුම් ඇන්ද.



නමුත් පසුව ඇයට එරෙහි චොදනා පහත වැටිලා එයා හිරෙන් නිදහස් කරා කියලයි විකිපිඩියා එක නම් කියන්නේ
පිස්සුද බන්, ඩේට් වෙන්න වැඩිම වුනොත් දවස් තුනක් නැත්නම් හතරක් තමයි. ඒ දවස් ඇරෙන්න අනිත් දවස්වල ඕන හැටියෙ කලිසම් අඳින්න පුලුවන්.


ඒ කියන්නේ ඔය කලිසම් අදින කෙල්ලෝ ඉදල හිටලා ගවුන් අදින්නේ date වෙන දවස් වල
මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ![]()