ow mamath godak welawata web eka use wenne ekai commercial use kare, unge web eka hodai, habai dan hena waatha, log wena hama welema OTP yanawa and max 100,000 transfer limitමට app එකට වැඩිය වෙබ් එක තමා ඔනි.. ඇප් එකේවැඩ ටිකට NSB එක තියෙනවා..
ක්රෙඩිට් කරඩ් එකත් එක්ක අවුලක් නැති වෙබ් එකක් ඔනි.. payment schedule කරන්න වගෙ දේවල්