කොල්ලනේ මාර ප්‍රශ්නෙක හිර වෙලා ඉන්නේ ..

windows_ubuntu

Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    yes...wifewa marry karanna kalin kellek ekka afair ekak tibba..habai mama a tanata awe wifge prashna nisa..antimata a kellawa amataka karala wife wa marry kale..habayi ada pasu thawenawa a kellawa amataka karala mekiwa marry karapu eka gana..godak prashna wisadagena iwasimen mama me gaman awe..me wage dekadi wifeta podai kapakirimak karala me prashne wisadanne nati eka gana kenthiyak kalakirimak thiyenawa..dan mama parana kellath ekka kata karanawa..room heuwa...ekath atta..
    Wife marry kranna klin hitapu parana kella kiynne uba meke 2011,2012 idan love kra kiyna kellada
     

    Lankaputhra16

    Well-known member
  • Oct 12, 2016
    4,178
    5,232
    113
    කහටගස්දිගිලිය
    Superwoman Auntie GIF
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    @Emios වරෙන් උත්තර දීපන්.
    No Cids No Worries
    No wife No worries
    No Birth No worries

    ipaduna cyannema cela wela iwarayi

    Mn history analyze kra bn.
    බැන්දට වයිෆ් එක්ක තරහට වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක සම්බන්දයක් තිබිල තියෙනවා. ඒ කෙල්ලත් දන්නවලු මෙයා බැදලා කියලා. ඒත් තාත්තා කෙනෙක් උනාම ඒවා නවත්තලා.
    සමහරවිට ආයිත් ඒ නවත්තපුවා රූම් දක්කුවා වෙන්ඩ පුලුවන් .
    EBUSE ඊම්ණ ඔ්ණ ඛ‌ොම්ළඛේ උයා
    ------ Post added on Apr 30, 2021 at 9:42 PM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පෙරුමාගෙ ෆේක් එක තෝ නෙ :lol::lol::lol:
    කොරි කැටියා :angry:

    perum ube ammata shot eka dela penala giyada.

    anna koti ubage appochalage media ekata ringalalu gihin pannapan, methane athi koti mawanne nethuwa

    @nicjosh83 wage adagena nanne nethuwa palayan ban. ugama dekketh adai
     

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    කිරියේ යන ත්‍රෙඩ් කියවලා බදින එකත් එපා උනා 😂 ට්‍රැක්ටරයක් පැදල ෆිල්ම් එකක් බලන් පාඩුවේ ඉන්නවා 😅
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: SK29 and Solo Rider

    Cypher_999

    Junior member
  • Apr 18, 2021
    28
    40
    18
    naha macahn...gewal walin antimata kamati una..thatta unath babak labenna innawata passe aulak tibbema naha..duwekta wage wifta salakuwa..wife tamai parana seen oluwe dagena inne...
    දන්න එකෙක්ටත් ඔය වගේ වැඩක් උනා අකමැති උනාට පස්සේ wife ලා පළිගන්නවා ගෙවල් වලින්,උබට තිබ්බේ කට්ටියව වැඩිය ලං නොකර තියන්න ,ලං උනාමනේ රණ්ඩු වැඩි වෙන්නේ
     
    • Like
    Reactions: SK29

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ow ban ata arala hitiya tika kalayak...kella depression wage level ekakata awa..ita passe tamai me karumeta aye kara gahuwe

    uba pieesek ban. marry karanna kalinma idan case thibunanam ai yako marry karala wihin amaruwe watune.

    dan mokada situation eka???