Wife marry kranna klin hitapu parana kella kiynne uba meke 2011,2012 idan love kra kiyna kelladayes...wifewa marry karanna kalin kellek ekka afair ekak tibba..habai mama a tanata awe wifge prashna nisa..antimata a kellawa amataka karala wife wa marry kale..habayi ada pasu thawenawa a kellawa amataka karala mekiwa marry karapu eka gana..godak prashna wisadagena iwasimen mama me gaman awe..me wage dekadi wifeta podai kapakirimak karala me prashne wisadanne nati eka gana kenthiyak kalakirimak thiyenawa..dan mama parana kellath ekka kata karanawa..room heuwa...ekath atta..

