විහිලුවට වගේ එඩිට් පාරක් දැම්ම. අව්ලක් ගන්ඩ එපා හරිය.


umbalata wenne owa apita wenne mewa..
ada ude enakota car kaarayek uge line eka block nisa wamata daanna hadanawa.
mama horn paarak gahagena awa mama yanakota daai kiyala hitahala.
ammata siri mu passen enawa horn gahagena.
muta hadissiyakda danne na.
eth itin yanna ida na.
passe mu widuruwa arala anan manan kiwwa.
math kelagena gihin banna.
aith traffic ekedi set una mama ganan nogena hitiya.
ammata a paara car eke genith weeduruwa arala anan manan kiwwa.
passe itin jaathake mathk kara paara kiyala balanne nathuwa.
එක සැරයක් රෑක කැබ් කාරයෙක් ඉඩ දෙන්නෙ නැතුව එක විකාරයක් කළා.. ඌනම් මහා කාලකන්නියෙක්..
බම්බලපිටිය පැත්තෙ වන් වේ කරලනේ තියෙන්නේ.. ඒ පැත්තෙ ඉතින් හවස ට්රැෆික් එක ගැන කියන්න ඕනෙ නෑනේ.. ඒ යකා මට දකුණු පැත්තේ පේමන්ට් එක අයිනෙන් යන්න ඉඩ දෙන්නෙ නැතුව මහා පුදුම විදිහට හරස් කර කර හෙන ගේමක් ඉල්ලුවා..
එක තැනකදී යාන්තන් ඌට ඉස්සර කර ගත්තා.. මේ පරයා පිටි පස්සෙන් ඇන්න කියහංකෝ..
මාව ගිහින් කාර් එකක සයිඩ් කණ්නාඩියක වැදුනා.. එහෙන් ඌත් මට බනිනවා වීදුරව ඇරගෙන.. හැබැයි කුණුහරුප කිව්වේ නෑ.. කොහෙද අයිසෙ යන්නෙ වගේ එකක් ඇහුවේ...
මට අරූව කන්න තරම් තරහක් ආවේ..
පස්සෙ අර කාර් එක ආයෙ සෙට් උනා.. මම වීදුරුවට තට්ටුවක් දාලම සොරි කිව්වා.. මිනිහා නිකන් හෙන ගේමට වගේ ෂටර් එක පාත් කලේ.. මම එලවන් ගිහින් මොනවහරි කියන්න හැදුවා වගේනේ..
ෂටර් එක පාත් කරල ඇයි කියලා අහනකොට මම සොරි කියලා කිව්වා.. පොරට හෙන අප්සට් වගේ උනා හැබැයි ඒකට..
ඔහොම සීනුත් වෙලා තියෙනවා බන්..එක සැරයක් රෑක කැබ් කාරයෙක් ඉඩ දෙන්නෙ නැතුව එක විකාරයක් කළා.. ඌනම් මහා කාලකන්නියෙක්..
බම්බලපිටිය පැත්තෙ වන් වේ කරලනේ තියෙන්නේ.. ඒ පැත්තෙ ඉතින් හවස ට්රැෆික් එක ගැන කියන්න ඕනෙ නෑනේ.. ඒ යකා මට දකුණු පැත්තේ පේමන්ට් එක අයිනෙන් යන්න ඉඩ දෙන්නෙ නැතුව මහා පුදුම විදිහට හරස් කර කර හෙන ගේමක් ඉල්ලුවා..
එක තැනකදී යාන්තන් ඌට ඉස්සර කර ගත්තා.. මේ පරයා පිටි පස්සෙන් ඇන්න කියහංකෝ..
මාව ගිහින් කාර් එකක සයිඩ් කණ්නාඩියක වැදුනා.. එහෙන් ඌත් මට බනිනවා වීදුරව ඇරගෙන.. හැබැයි කුණුහරුප කිව්වේ නෑ.. කොහෙද අයිසෙ යන්නෙ වගේ එකක් ඇහුවේ...
මට අරූව කන්න තරම් තරහක් ආවේ..
![]()
මම අර කාර් එකේ එක්කෙනාට කිව්වා මේ මනුස්සයා පිටිපස්සෙන් වැද්දුවනේ කියලා.. ඒක කාර් එකේ එක්කෙනාට අදාළ නෑනේ.. මමනේ කන්නාඩියේ වැද්දුවේ.. වෙලාවට මුකුත් උනේ නෑ.. අරූ ඇන්නෙත් සයිලන්සරේට.. උගේ බෆර් එක හීරුණාට මට මුකුත් අවුලක් උනෙත් නෑ.. මට අර කැබ් කාරයව රස්තියාදු කර කර ඉන්න හිතුනට මට එදාම රෑ බස් එකේ යාපනේ යන්න සෙට් වෙලා තිබුණ නිසා වෙලාවක් තිබුණේ නෑ පාරේ චාටර් වෙවී ඉන්න.. ඒ වෙලාවෙත් පරක්කු වෙලයි හිටියේ... ඒ නිසා එන්න ආවා..පස්සෙ අර කාර් එක ආයෙ සෙට් උනා.. මම වීදුරුවට තට්ටුවක් දාලම සොරි කිව්වා.. මිනිහා නිකන් හෙන ගේමට වගේ ෂටර් එක පාත් කලේ.. මම එලවන් ගිහින් මොනවහරි කියන්න හැදුවා වගේනේ..
ෂටර් එක පාත් කරල ඇයි කියලා අහනකොට මම සොරි කියලා කිව්වා.. පොරට හෙන අප්සට් වගේ උනා හැබැයි ඒකට..
![]()
hoda un innawa ban.
samahara un mirrors nawanawa apita car dekak madden yanna ida madi wage nam.
passata karala ida denawa poddak.
godakma inne api bike eka assen daanna hadanakota issarahata ganna un.
mama nam eth muna wath balanne na ban orawala.
unta mukuth kiyanna bane...
චුට්ටක් රිවස් කරන්න ගියාම පිටිපස්සේ එකා හෝන් එක උඩ හිට ගන්නකොට තමයි එපා වෙන්නේ..
මමනම් කාවදාවත් හරස් කරන්නෙ නම් නෑ.. මොකේ ගියත් මට වැඩිය හයියෙන් යන උන්ට යන්න දෙනවා අයින් කරලම.. (ස්කූටියක කෙල්ලෙක් ගියත් හරස් කරන්නෙනම් නෑ.. හැබැයි පුලුවන් තැනකදි ඉස්සර කරල යන්න ට්රයි කරනවා.. ඒකනම් ඉබේම වෙන දෙයක්..
) අයින් කරන්න බැරිනම් පොඩ්ඩක් ඉන්න කියල කියනවා සිග්නල් දාලම..

හපෝ එක දවසක් චාටර් වැස්සක් සෙට් වෙලා සපත්තු දෙකට කෙළ වෙන නිසා ක්රෑෂ් බාර් එක උඩ කකුල් දෙක තියාගෙන 40ට විතර තියාගෙන කොට කොට ගියා.. හන්ක් යන්තරයක් තිබුණේ ඒ දවස්වල..
අම්මටසිරි කෙල්ලෙක් ගියා කියහංකෝ ඩිස්කවරියක් පැදගෙන මට ඉස්සර කරගෙන..සපත්තු දෙක වගේද ලැජ්ජාව..
මඩ කාගෙන ගිහින් ඉස්සර කළා ඉතින්..
බනින්න එපා වැස්සේ හයියෙන් ගියා කියලා.. අරාක්ෂිත වේගෙකින් ගිහින් ඉස්සර කළේ.. කෙල්ලත් 50ට විතර වගේ ගියේ වැස්ස නිසා..
වාහනේක යන වේලවට උනත් මම උඹ ඔය කියපු දෙකම කරල තියෙනව බන්..චුට්ටක් රිවස් කරන්න ගියාම පිටිපස්සේ එකා හෝන් එක උඩ හිට ගන්නකොට තමයි එපා වෙන්නේ..
මමනම් කාවදාවත් හරස් කරන්නෙ නම් නෑ.. මොකේ ගියත් මට වැඩිය හයියෙන් යන උන්ට යන්න දෙනවා අයින් කරලම.. (ස්කූටියක කෙල්ලෙක් ගියත් හරස් කරන්නෙනම් නෑ.. හැබැයි පුලුවන් තැනකදි ඉස්සර කරල යන්න ට්රයි කරනවා.. ඒකනම් ඉබේම වෙන දෙයක්..
) අයින් කරන්න බැරිනම් පොඩ්ඩක් ඉන්න කියල කියනවා සිග්නල් දාලම..
අනික පේමන්ට් එක උඩින් යද්දි මමනම් මිනිස්සුන්ට හෝන් ගහන්නෙම නෑ.. පේමන්ට් එක තියෙන්නෙ අපිට යන්න නෙමෙයිනේ කොච්චර උනත්.. ඒ නිසා අයින් වෙනකන් කකුල් තිය තිය ගියත් හෝන් ගහල කරදර කරන්නෙනම් නෑ..



දැන් අපි එතනින් ගන්න ඕන උබට හන්ක් එකක් තියනවා කියන එක ද? කෙල්ල ඩිස්කවරි පැදන් ගිය කියන එක ද?
![]()
![]()

Mama nam pavement eka padinne na ban.
paddoth kalathurakin eth podi durak thamai
Math giyapu welawata horn gahanne na.
umbath mama wagema dial ekak thamai.
Mata nam penna ba bike eke pitipasse idan horn gahana un.
yanna puluwan nam yanawane ban.
anika godak bike un depattha balanna na ban
issaraha vaahane nawatthapu gaman wamata dakunata kapanawa passa balenna nathuwa.
api hemin awe nattham iwarai itin.
සමහර වෙලාවට මිනිස්සු ඉස්සරහින් යද්දී ස්ලෝ උනාම පිටි පස්සේ එකා හෝන් ගහනකොට මම ඩොකොස් ගාල බිමට දානවා..
මිනිස්සු මූන දෙක කරන් පිටිපස්ස හැරිල බලනවට මම කැමති නෑ..
ලේසියෙන් සිග්නල් දාන්නේ නෑ.. දැම්මොත් ඕෆ් කරන්නෙ නෑ.. කන්නාඩි දෙක දිහා නිකමටවත් බලන්නේ නෑ.. ඒකයි ගොඩක් උන් බයික් වලට බනින්නේ..
මටනම් සයිඩ් කන්නාඩි දෙක නැතුව පදින්නත් අමාරුයි වගේ බං..
මමත් පේමන්ට් එක උඩින් යන්නේ ගොඩක් උන් යනව පෙනී පෙනී එක තැන තියන් ඉන්නම බැරි උනාම..සමහර වෙලාවට මිනිස්සු ඉස්සරහින් යද්දී ස්ලෝ උනාම පිටි පස්සේ එකා හෝන් ගහනකොට මම ඩොකොස් ගාල බිමට දානවා..
මිනිස්සු මූන දෙක කරන් පිටිපස්ස හැරිල බලනවට මම කැමති නෑ..
ගොඩක් උන් ඉස්සර කරපු ගමන් බ්රේක් ගහනව වෙලාවකට..ලේසියෙන් සිග්නල් දාන්නේ නෑ.. දැම්මොත් ඕෆ් කරන්නෙ නෑ.. කන්නාඩි දෙක දිහා නිකමටවත් බලන්නේ නෑ.. ඒකයි ගොඩක් උන් බයික් වලට බනින්නේ..
උඹ කිව්වා වගේ ඉස්සරහ බ්ලෝක් උන ගමන් කන්නාඩිය දිහා බලන්නෙම නැතුව එහෙට මෙහෙට දාන සීන් එකනම් මමත් දැකල තියෙනවා..මටනම් සයිඩ් කන්නාඩි දෙක නැතුව පදින්නත් අමාරුයි වගේ බං..







matath ehemai ban.
side mirrors nattham yanna ba.
kalin discover eke kannadiyak kadia eka replace karanakan bus eke giye.
side mirrors samahara welawata pissu kelinawa ban.
kocchara set kalath hari angle ekata enne na.
godak bike wala balapan side mirros na.
tibbath mala parawela wage pahalata watila..
![]()
හප්පේ අපේ මාමගෙ එකෙත් කන් කඩා හැලිලා තියෙන්නේ.. එපා වෙනවා..
මගෙත් එක සැරයක් දකුණු පැත්තෙ සයිඩ් මිරර් එක හදන්න දීල තිබුණා පොඩි අවුලක් වෙලා.. වම් පැත්තෙ එක විතරක් තිබ්බාම බයික් එක පට්ට කැතයි..
ඒ නිසා ඒකත් ගලවලා දාල එක දවසයි දිව්වේ මට නිකන් පිස්සු වගේ.. මොකකට හරි ඕවටේක් කර කරන්න යද්දි පුරුද්දට වගේ කන්නාඩිය දිහා බැලෙනවත් එක්ක..

ඕක Discovery, Platina වල උපන් ගෙයි ලෙඩක් බන්..හප්පේ අපේ මාමගෙ එකෙත් කන් කඩා හැලිලා තියෙන්නේ.. එපා වෙනවා..
මගෙත් එක සැරයක් දකුණු පැත්තෙ සයිඩ් මිරර් එක හදන්න දීල තිබුණා පොඩි අවුලක් වෙලා.. වම් පැත්තෙ එක විතරක් තිබ්බාම බයික් එක පට්ට කැතයි..
ඒ නිසා ඒකත් ගලවලා දාල එක දවසයි දිව්වේ මට නිකන් පිස්සු වගේ.. මොකකට හරි ඕවටේක් කර කරන්න යද්දි පුරුද්දට වගේ කන්නාඩිය දිහා බැලෙනවත් එක්ක..
අර හදන්න දීපු කණ්නාඩිය හදාගෙන ඒකත් බෑග් එකේ දාගෙන එන අස්සේ පොලීසියෙන් නවත්තලා මට හොඳ චාටර් එකක් සෙට් කළා කියහංකෝ.. ගිනි අවුවේ ඒ යකා මාව හොඳට මැඩෙව්වා..
හපෝ එක දවසක් චාටර් වැස්සක් සෙට් වෙලා සපත්තු දෙකට කෙළ වෙන නිසා ක්රෑෂ් බාර් එක උඩ කකුල් දෙක තියාගෙන 40ට විතර තියාගෙන කොට කොට ගියා.. හන්ක් යන්තරයක් තිබුණේ ඒ දවස්වල..
අම්මටසිරි කෙල්ලෙක් ගියා කියහංකෝ ඩිස්කවරියක් පැදගෙන මට ඉස්සර කරගෙන..සපත්තු දෙක වගේද ලැජ්ජාව..
මඩ කාගෙන ගිහින් ඉස්සර කළා ඉතින්..
බනින්න එපා වැස්සේ හයියෙන් ගියා කියලා.. අරාක්ෂිත වේගෙකින් ගිහින් ඉස්සර කළේ.. කෙල්ලත් 50ට විතර වගේ ගියේ වැස්ස නිසා..