කොවිඩ් එන්නත ලංකාවට ලබාදීමට ලෝක සවුක්‍ය සංවිධානය එකගතාවට

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    බස්නාහිරට දෙන්න තියෙන්නේ
    මාත් හිතන්නෙ එහෙම කරොත් හොදයි ,විශේශයෙන් වැඩ කරන මිනිස්සු ටිකට දුන්න නම් හරි, :yes: :yes: වැක්සීන් එක වැඩ කරනව නම් රටම ෆුල් නෝමල්
     

    Challenger SRT8

    Well-known member
  • Dec 2, 2013
    9,151
    5,388
    113
    404
    කලින් ආණ්ඩුව හිටිය නම් ඔය 20% වත් නැ
    මෙක අපෙ පවිත්‍රා නෝනටයි, අගමැතිතුමාටයි, ජනාධිපතිතුමාටයි පිං සිද්ධවෙන්න ලැබුනෙ
     

    mr dodo

    Well-known member
  • Jun 22, 2015
    1,793
    953
    113
    ananthayata yana para dige
    denda koheda ban hadala thiyenne.man nam hithanne thawa sahena kalayak yai hariyata ekak enna.anika hadana un mulinma hadanne unge ratawal walata.ewa iwara karala who haraha apita eddi thawa sahena kalayak yai.mewa me carrot.api nodanna rathnapure pawithra :P :P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කලින් ආණ්ඩුව හිටිය නම් ඔය 20% වත් නැ
    මෙක අපෙ පවිත්‍රා නෝනටයි, අගමැතිතුමාටයි, ජනාධිපතිතුමාටයි පිං සිද්ධවෙන්න ලැබුනෙ
    දැන් තියාම අඩන විදිහ පුරුදු වෙනව වගේ, උබලට දුකයි නේද වැක්සීන් එක එන එකට :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    ඔය 20 % ඇතුලෙ මම ලොවෙත් ඉන්නවා. අම්මටයි තාත්තටයි ප්‍රයිවට් ගස්සන්න ඕනේ.
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔය 20 % ඇතුලෙ මම ලොවෙත් ඉන්නවා. අම්මටයි තාත්තටයි ප්‍රයිවට් ගස්සන්න ඕනේ.
    ආන්න එහෙම තමයි හොද දරුවො,

    ඒකට ගු ඇන් පි ගොන් බඩු උන් බලන්නෙ වැක්සීන් එක ජනතාවට ලබදෙන එක ආඩපාලි කියල හරි නතර කරවන්ඩ පුලුවන්ද කියල
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,624
    100,877
    113
    මමනං ගහන්නෙ නෑ නිකන් දුන්නත් උඹල ගහගනිල්ල :baffled:
    මට නන් කොහොමත් දෙන එකක් නෑ :(:(:( ඉරෝසන් මම ගූඇන්පී සපෝටර් කෙනෙක් විදියට රපෝර්තු කරල ඇත්තෙ. එහෙම අයට ඕක දෙන්නෙ නෑලු සජිත් සර්ගෙ පැකනිල්ලු දෙන්නෙ. ඒක ඒ දවස්වලම අපි බිව්වනෙ සර් කිව්ව නිසා ආයෙ ඕනි නෑ.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    දේෂපාලකයගෙ ඉදන් උන්ගෙ ඩ්‍රර්වර්ගෙ හොරගෑනිට යනකන් විදගයි.
    ඉතිරිවෙන දෙයක් සොන්නලුන්ට
    උබලට අපි පකණල් දෙනවා බොන්න 🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: erozan

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    මාත් හිතන්නෙ එහෙම කරොත් හොදයි ,විශේශයෙන් වැඩ කරන මිනිස්සු ටිකට දුන්න නම් හරි, :yes: :yes: වැක්සීන් එක වැඩ කරනව නම් රටම ෆුල් නෝමල්
    giphy.gif
     

    analytics

    Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    මේ vaccine එකේ side effects දැන ගන්න තවම කල් වැඩි. මම නම් දකින්නේ මේකට හදිස්සි වෙන්න හොද නැහැ. අනික ලංකාවේ ඉන්න 80%කට විතර covid හැදුනත් nothing වගේ. හොදම දේ නිකන් හැමෝටම ගහන්නේ නැතිව දැනට හැදිලා ඉන්න උන්ගේ පළමු දෙවන පෙළ අශ්‍රිතයන්ට විතරක් ගහන එක.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මේ vaccine එකේ side effects දැන ගන්න තවම කල් වැඩි. මම නම් දකින්නේ මේකට හදිස්සි වෙන්න හොද නැහැ. අනික ලංකාවේ ඉන්න 80%කට විතර covid හැදුනත් nothing වගේ. හොදම දේ නිකන් හැමෝටම ගහන්නේ නැතිව දැනට හැදිලා ඉන්න උන්ගේ පළමු දෙවන පෙළ අශ්‍රිතයන්ට විතරක් ගහන එක.
    WHO එකෙන් අනුමත කරනව නම් ගැටලුවක් ඇති වෙන්නෙ නැ කොහොමත් බෙහෙතක් තියෙන්ඩ ඔනෙ නැති උනොත් වෙන්නෙ ඕක තව තව වැඩි දියුනු වෙලා පාලනයක් නැති තැනට එන එක එහෙම උනාට පස්සෙ වැක්සීන් වලින් වැඩක් වෙන්නෙ නැ,